Espoo - problematiikkaa

  • 5 265
  • 56

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sistis kirjoitti:
Ylimääräisessä säälähetyksessä meteorologi Pasanen näytti Suomen karttaa ja sanoi: "Matalapaineen keskus on Espoon yllä, mutta kun Espoon keskustan sijainnista ei ole oikein tietoa, niin ei nyt voi näyttää tarkemmin sijaintia kartalta...."
Meteorologi Pasanen voi soittaa ravintola Avaloniin, joka radiossa mainostaa sijatsevansa Espoon keskustassa. Yleensähän ravintolassa kysyn, että missä mä oon, nyt olisi tilaisuus soittaa ja kysyä, että missä te ootte?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
snapster kirjoitti:
Millon viimeksi kävit Espoossa? Ei tämä minun mielestäni ole mikään maalaiskylä, enkä ole nähnyt puita keskellä kaupunkia? Eihän metsät tee maalaiskylää? Eiköhän ne ole ne pellot jotka tekevät kunnon maalaiskylän, vaiko?

Päätit sitten kaivaa vaatimattomasti neljä (4) vuotta vanhan ketjun esille? Todennäköisesti Espookin on muuttunut hieman tässä ajassa.

Ei siinä mittään onhan vanhoja ketjuja hauska kaivella. Vaikka olisivat neljä vuotta vanhoja.

Miten ihmeessä joku edes onnistuu kaivamaan näin vanhan ketjun ylös?
 
PeteX kirjoitti:
Kuka mainitsi Bodomin järven, j-lauta. Sinne vaan telttailemaan ja Children of Bodom soimaan. Eihän niitä murhia ole vieläkään selvitetty.

PeteX ei tainnut neljä vuotta sitten arvata kuinka suuri kalabaliikki asiasta vielä nouseekaan. No joka tapauksessa mikään ei ole muuttunut, yritystä on kyllä nyt ollut mutta eipä murha selvinnyt vieläkään!

Espoo keskustelua voidaan toki jatkaa näin tauon jälkeenkin. Yritän ensin vain keksiä hyviä kommentteja asuinpaikastani (Espoon perseeksi mainittu tässäkin ketjussa).
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Bluesbrother kirjoitti:
PeteX ei tainnut neljä vuotta sitten arvata kuinka suuri kalabaliikki asiasta vielä nouseekaan. No joka tapauksessa mikään ei ole muuttunut, yritystä on kyllä nyt ollut mutta eipä murha selvinnyt vieläkään!

Espoo keskustelua voidaan toki jatkaa näin tauon jälkeenkin. Yritän ensin vain keksiä hyviä kommentteja asuinpaikastani (Espoon perseeksi mainittu tässäkin ketjussa).

Pakko siis päivittää tämä maanmainio sanonta:

"Turku on Suomen perse ja Kivenlahti on Espoon Turku..."
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Asun nykyään arkipäivät 50 metrin päässä Isosta Omenasta, Matinkylä perkele. Työmaa Kauklahdessa, nousee Asuntomessut sinne. Kämpillä sauna on ja parveke, luxury. Kattellaan miten siinä viihtyy, onpahan Carrolls. Aiemmin en ole Espoossa pahemmin käynyt kun jonkun tutun luona kylässä ja jotain lastentarhanopettajaa painamassa, hyvät munkit, bussi kyllä kulki turhan harvoin.

Espoosta en älyttömästi ole positiivista löytänyt mutta onpahan siellä hienoja uusia kerrostaloja ja vanhemmistakin on mahtavaa merinäköalaa ainakin Kivenlahessa. Ehkä ajan kanssa oppii.

Kiekkohalli on hieno, on Parhaat Paikatkin vielä tallella. Mutta mitä kuuluu Wilmalle? Mulle varattu.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Golden AWe kirjoitti:
Kiekkohalli on hieno, on Parhaat Paikatkin vielä tallella. Mutta mitä kuuluu Wilmalle? Mulle varattu.

Ettei olisi jo muutamalle mennyt... Vai liekö kyseessä Ensimmäinen? Maistuu aina parhaalle kuitenkin.
 

snapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
vision kirjoitti:
Päätit sitten kaivaa vaatimattomasti neljä (4) vuotta vanhan ketjun esille? Todennäköisesti Espookin on muuttunut hieman tässä ajassa.

Ei siinä mittään onhan vanhoja ketjuja hauska kaivella. Vaikka olisivat neljä vuotta vanhoja.

Miten ihmeessä joku edes onnistuu kaivamaan näin vanhan ketjun ylös?

Läpi taitojen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös