Espoo Metro Areena

  • 658 304
  • 2 566

Sunax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Philadelphia Flyers
Eilisessä hienossa pelissä huomasin taas yhden pienen parannuksen, josta täälläkin on valitettu monet kerrat. Tulostaulun valot oli korjattu tai jopa vaihdettu! Pienet asiat ratkaisee, varsinkin kun nuo on ärsyttänyt jo vuosia ollessaan rikki.
 

Juspe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eilisessä hienossa pelissä huomasin taas yhden pienen parannuksen, josta täälläkin on valitettu monet kerrat. Tulostaulun valot oli korjattu tai jopa vaihdettu! Pienet asiat ratkaisee, varsinkin kun nuo on ärsyttänyt jo vuosia ollessaan rikki.

Osa valoista oli vaihdettu, ei läheskään kaikkia rikkinäisiä. Ainakin 402 katsomosta näkyvistä kelloista toisessa oli edelleen useita rikkinäisä lamppuja.

Positiivista toki, että korjaus aloitettu ja toivottavasti loputkin eikkinäiset lamput vaihdetaan.
 

scholl

Jäsen
Oluen ostamisessa muuten ärsyttää, että 1) ensin jonotat puolet erätauosta, jonka jälkeen 2) maksat helvetisti 3) vajaasta tuopista (0.4 vs. 0.5l) ja 4) saat kauheinta kuraa mitä valmistetaan. Kaksi noista vielä menisi, mutta neljä saa aikaan vitutuksen.

mun mielestä lätkämatseissa pitäisi myydä vain 0,33l. tauot ovat niin lyhyitä, että 0,5l myyminen kuten jossain olympiastadikalla on syvältä. Toisekseen jos menee autolla niin ei halua tulla jurriin. HIFKin matseissa oli jossain vaiheessa Corona-diili 5e ja sen lisäksi on myyty jostain "kiskasta" ilman jonoa jotain Koff Lite -tölkkejä myöskin 5e. Ne ovat sopivan kokoisia, eikä tartte korteilla pelata, kun ottaa pieniä seteleitä matsiin mukaan.

NHL:ssakin oman kokemukseni mukaan myydään tuollaisia pienempiä oluita ja niitä saa viedä katsomoonkin. Täällä toki katsomohomma ei toimisi, kun jengi on huonommin käyttäytyvää, mutta silti juomat voisivat olla pienempiä.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oluen ostamisessa muuten ärsyttää, että 1) ensin jonotat puolet erätauosta, jonka jälkeen 2) maksat helvetisti 3) vajaasta tuopista (0.4 vs. 0.5l) ja 4) saat kauheinta kuraa mitä valmistetaan. Kaksi noista vielä menisi, mutta neljä saa aikaan vitutuksen.

Täytyy päivittää tilannetta sen verran että nykyään areenalta saa myös Pinttejä (0.568l), eli se siitä kusetuksesta. Lisäksi oluenmyyntiin keskittyneissä pisteissä ei ole ollut kuin lyhyitä ja nopeita jonoja. Kalja on edelleen kallista eikä erityisen hyvää, mutta näiden asioiden kanssa voin elää. Noita Koff Pinttejä tuntuu muuten menevän aika lailla, siitäkin huolimatta että kuten itse totesin aiemmin ja kuten scholl totesi, on 0.33l hyvä koko lätkäpelissä.

Asiasta toiseen, kentän reunapleksejä on uusittu, mikä on hyvä asia. Odotan vielä sitä päivää kun näyttötaulun rikkinäiset lamput vaihdetaan ehjiin.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Täytyy päivittää tilannetta sen verran että nykyään areenalta saa myös Pinttejä (0.568l), eli se siitä kusetuksesta. Lisäksi oluenmyyntiin keskittyneissä pisteissä ei ole ollut kuin lyhyitä ja nopeita jonoja. Kalja on edelleen kallista eikä erityisen hyvää, mutta näiden asioiden kanssa voin elää.

Itsehän käyn nykyään ostamassa olueni sieltä alakerran baarista, joka on vastapäätä Veikkauspistettä/Fanipistettä. Valikoimaa on enemmän: löytyy ainakin Urquellia ja Guinnessia ja viikonloppuiltana voi ottaa viskinkin kyytipojaksi.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itsehän käyn nykyään ostamassa olueni sieltä alakerran baarista, joka on vastapäätä Veikkauspistettä/Fanipistettä. Valikoimaa on enemmän: löytyy ainakin Urquellia ja Guinnessia ja viikonloppuiltana voi ottaa viskinkin kyytipojaksi.

Joo siellä on valikoimaa, Budvariakin löytyy (vaaleaa ja tummaa), mutta ei oikeastaan mitään minun makuuni. Tosin on siellä muistaakseni myynnissä yksi alekin, mutta 7e 0.35l kaljasta on minulle liikaa. Eli jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tällä hetkellä minua häiritsee vain hinta. Ja sehän ei tunnetusti koskaan ole riittävän alhainen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis mitä toi käytännössä tarkoittaa? Saako fanikausarilla yhden ekstrakausarin tohon päätyyn vai mitä ihmettä?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Siis mitä toi käytännössä tarkoittaa? Saako fanikausarilla yhden ekstrakausarin tohon päätyyn vai mitä ihmettä?
Niinpä tuolla kerrotaan. Jos siis kausari on lunastettu ennen 12.10.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niinpä tuolla kerrotaan. Jos siis kausari on lunastettu ennen 12.10.

Tuon lisäksi vielä liittyminen Blues Fan Clubiin (20e/kausi), jonka hinnalla saa siis toisen kausarin fanikatsomoon. Eli nyt vaan rekrytoimaan jotain tuttavia jos on kausari hommattuna ennen tuota 12.10. 20 euroa ja sillä kaikki loppukauden runkosarja kotimatsit hyviltä alakatsomopaikoilta. Keskustelu tästä sopisi kuitenkin ehkä paremmin Bluesin fanikulttuuri ketjuun mutta samapa tuo.
 

Aabe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos jollain on kausari jakamatta niin mulla olis yks kiinnostunut fani ottamaan! YV:llä yhteys! :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No aika mielenkiintoista. En ole alkukaudesta ehtinyt joka matsiin ja jäi kausikortti hommaamatta, mutta huomenna pitänee ottaa puhelin käteen ja tiedustella juttuja...

Eihän tätä edes tunnista siksi vanhaksi sekoilu-Bluesiksi enää. Vuosia takaperin tämmöisistä jutuista ei olisi ollut puhettakaan, koska siitä ei olisi saanut rahaa. Muka.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se mikä mua lähinä kiinnostaisi on nykyisten paikkojen kohtalo. Oma mesta on 207:ssa omasta mielestäni koko hallin parhailla mestoilla enkä tohtisi sitä vaihtaa. Toi tiedote on kovin epäselvä siltä osin, että ollaanko fanikatsomoa nyt vain laajentamassa vai siirtämässä päätyyn.
 

Tuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova Kiekko-Espoo
Se mikä mua lähinä kiinnostaisi on nykyisten paikkojen kohtalo. Oma mesta on 207:ssa omasta mielestäni koko hallin parhailla mestoilla enkä tohtisi sitä vaihtaa. Toi tiedote on kovin epäselvä siltä osin, että ollaanko fanikatsomoa nyt vain laajentamassa vai siirtämässä päätyyn.
Fanikatsomoa sekä laajennetaan että istumapikkojen osalta siirretään.
Seisomafanikatsomo laajenee kattamaan kulmalohkon, joka on nyt jaettu puoliksi istujien kanssa. Istumapaikat siirretään päätyyn ja tarvittaessa jatketaan 102 kulmaan. Tiistain ottelussa voi käydä kyselemässä lisätietoja fanipisteeltä.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se mikä mua lähinä kiinnostaisi on nykyisten paikkojen kohtalo. Oma mesta on 207:ssa omasta mielestäni koko hallin parhailla mestoilla enkä tohtisi sitä vaihtaa. Toi tiedote on kovin epäselvä siltä osin, että ollaanko fanikatsomoa nyt vain laajentamassa vai siirtämässä päätyyn.


Nykyiset paikat säilyy ennallaan. Fanikatsomoa vaan laajennetaan katsomoihin 101-102. Eli laajennuksen jälkeen fanikatsomona toimii katsomo 207, 102 ja 101.
Paikkoja siis riittää eli nyt vaan rekrytoimaan tuttavia. 20 e hinnalla (Blues Fan Clubin jäsenyys maksu) loppukaudeksi runkosarjaan kausari.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Nykyiset paikat säilyy ennallaan. Fanikatsomoa vaan laajennetaan katsomoihin 101-102.

Ei ihan säily ennallaan vaan se kulma 102 tulee kokonaan seisojille. Istujat siirretään siitä 101:een, eli päätyyn. Näin päästään siihen, ettei kenenkään näkyvyyttä haitata ja samalla fanipääty laajenee. Hieno uudistus!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaan mitä tapahtuu 207:n istumapaikoille, jotka ovat sen porraskäytävän toisella puolella?
 

BlueDogs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki espoolaiset
Kuulostaa aivan hulppean hienolta toiminnalta!

Toimistolla ollaan nyt todellakin hereillä.

Mutta on kuitenkin nyt tyhmänä kysyttävä, että siis jos on itsellä fanikaukausari, niin sillä saan yhden uuden kausarin, kun hommaan kaverin liittymään fanclubiin. Eli hinnaksi tulee VAIN 20 egee!!!

Pakko kysyä, koska tarjous on niin uskomaton!

Sellainen pointti vielä (ei kyllä kuulu tähän ketjuun), mutta eilen Hämeenlinnassa käytävällä tuli vastaan Pusa ja Vuorinen. Tavallinen runkkaripeli ja pomot katsomassa!

Koska Jussi oli peleissä??? Taisi vain kiinnostaa kaukoidän golfkentät...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ihan säily ennallaan vaan se kulma 102 tulee kokonaan seisojille. Istujat siirretään siitä 101:een, eli päätyyn. Näin päästään siihen, ettei kenenkään näkyvyyttä haitata ja samalla fanipääty laajenee. Hieno uudistus!


Kiitos korjauksesta. Eli vielä kerran siis katsomolohko, joka nyt erotetaan pienellä banderollilla ettei tulisi sekaannusta istuma ja seisomokatsomon välillä muuttuu kokonaan seisomokatsomoksi? Jos näin on niin siinä kyllä riittää täytettävää. Ehkä vähän liiaksikin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kysymyksiä tämä kyllä kieltämättä herättää. Tavoite sinänsähän on kannatettava vaikken olekaan sen kannalla että taas tuotetta annetaan ilmaiseksi/puoli-ilmaiseksi mutta silti:

- jos "seisomapaikkoja" halutaan lisää miksei tuota seisomakatsomoa laajenneta päätyä kohti?

- jos istumapaikkoja halutaan lisää miksei niitä myydä sinne päätyyn? Tällöin seisomakatsomo olisi fanikatsomon keskellä

Jotenkin mun on hieman vaikea uskoa orastavasta buumista huolimatta että nyt tuohon fanikatsomoon olisi vielä ollut kymmenittäin (tai enemmän) halukkaita jotka nyt nykyisen järjestelyn takia eivät tuonne ole korttia ostaneet koska tuollainen kuvahan tästä syntyy. Jos näin olisi ollut niin nythän nämä henkilöt eivät ainakaan sitä korttia osta kun kerran noita kortteja saa ilmaiseksi. Toisin sanoen, ainakin itselle jää fiilis että jotain jätetään nyt kertomatta. Tai sitten minulla lienee asiaa "Asia joka ei avaudu minulle" - ketjuun.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
- jos "seisomapaikkoja" halutaan lisää miksei tuota seisomakatsomoa laajenneta päätyä kohti?

Mitä tarkoitat "päätyä kohti"? Nykyiset seisomapaikat ovat katsomon 102 kulmaosassa. Ja 101-102 päätykatsomoon ei seisomaan porukkaa haluta blokkaamaan ruokailijoiden näkyvyyttä. Joten ainoa suunta seisomakatsomon laajentamiselle on katsomon 207 kulmaosa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mitä tarkoitat "päätyä kohti"? Nykyiset seisomapaikat ovat katsomon 102 kulmaosassa. Ja 101-102 päätykatsomoon ei seisomaan porukkaa haluta blokkaamaan ruokailijoiden näkyvyyttä. Joten ainoa suunta seisomakatsomon laajentamiselle on katsomon 207 kulmaosa.
Olin muutama peli sitten katsovinani että sinnepäin vielä mahtuisi ja/tai että siinä ylhäällä/laidalla vielä olisi vapaita paikkoja mutta näin ei ilmeisesti ole? Sitten olen väärässä.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Olin muutama peli sitten katsovinani että sinnepäin vielä mahtuisi ja/tai että siinä ylhäällä/laidalla vielä olisi vapaita paikkoja mutta näin ei ilmeisesti ole? Sitten olen väärässä.

Ok. Vaihtelee matseittain kuinka paljon seisomakatsomossa on porukkaa. Tarkkaa lukua en tiedä miten seisomakatsomoon on myyty kausikortteja, mutta jos niitä on sama lukumäärä kuin penkkejä (ei varmaan voi olla enempää) niin silloin ylhäällä on tilaa koska jengi tiivistää alaspäin. Parissa matsissa on porukkaa seisomakatsomossa pyritty siirtämään ylöspäin koska alaosa katsomosta on ns. tukossa. Lisäksi osa seisoo käytävällä katsomon alaosassa. Mutta tosiaan tarkkaa lukua en tiedä. Näiden nyt esitettyjen lisäkausarien takia ainoa suunta laajentaa seisomakatsomoa on tuo 207 kulma.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös