Ihan röyhkeästi voisi ottaa 33% hinnoista pois puoli tuntia ja sitä ennen ennen peliä (sama asia toisella tavalla ilmaistuna olisi +50% lisämaksu ottelutapahtuman aikana). Tällöin olisi esim. yksi myyntipiste auki (klubikatsomon alla oleva baari) ja myyntiä olisi luultavasti koko ajan. Tosin kaljan hinta on joka paikassa noussut sen verran että pienempikin alennus saattaisi riittää.
Enmätiedä olisko kannattavaa järjestäjälle, mutta olis siistiä että voisi ostaa ja maksaa erätaukobisset halvennushintaan vaikka tunti ennen peliä. Eli siis 4-packi (2 litraa) kaljaa ostettuna ja maksettuna kello 17.29 olisi vaikkapa 26€ (6.50€/0.5L). Pari kaljaa ennen peliä, yhdet molemmilla erätauoilla. Tähän päälle matsipäivän lounas uudelleenlämmitettynä ennen peliä (niin pitkään kuin riittää) esim. hintaan 10-15€. Pelin jälkeen voisi taas halvennetut hinnat yhdellä myyntipisteellä. Koko pelin kustannus olisi siis 18.50€ + 26€ + 12.50€ + matkakulut = +/- 60€ sisältäen safkat ja ravintelioluet.
Mulla on sellanen fiilis että moni haluaisi kokeilla siipiään ravintoloitsijoina, mutta käytännössä se edellyttää isoja panostuksia ja sitoutumista. Ravintolapäivä on ollut supermenestys ja esimerkki ihmisten halusta tehdä ad hoc ravintolabisnestä. Kuten aiemmin ehdotin, areenalla myytävä safka voisi olla pop-up-tyylinen testialusta uusille tuotteille tai kiinnostuneille yrittäjille. Visiot menevät tässä kohtaa ehkä täysin epärealistisiksi, mutta areena voisi olla paikka missä pelipäivinä tarjottaisiin aina kuuminta hottia safkaa, mitä ei vielä edes saa kyseisen firman ravintolasta/ravintoloista. Asiakkaat olisivat siis eräänlaisia testikaniineja. Tarkoitus ei olisikaan maksimoida voittoa, vaan saada asiakaspalautetta. Sama juttu jos seura omistaisi ravintolabisneksen/hallin: jokaisen yksittäisen toiminnon ei olisi tarpeellista tuottaa voittoa.
Enmätiedä olisko kannattavaa järjestäjälle, mutta olis siistiä että voisi ostaa ja maksaa erätaukobisset halvennushintaan vaikka tunti ennen peliä. Eli siis 4-packi (2 litraa) kaljaa ostettuna ja maksettuna kello 17.29 olisi vaikkapa 26€ (6.50€/0.5L). Pari kaljaa ennen peliä, yhdet molemmilla erätauoilla. Tähän päälle matsipäivän lounas uudelleenlämmitettynä ennen peliä (niin pitkään kuin riittää) esim. hintaan 10-15€. Pelin jälkeen voisi taas halvennetut hinnat yhdellä myyntipisteellä. Koko pelin kustannus olisi siis 18.50€ + 26€ + 12.50€ + matkakulut = +/- 60€ sisältäen safkat ja ravintelioluet.
Mulla on sellanen fiilis että moni haluaisi kokeilla siipiään ravintoloitsijoina, mutta käytännössä se edellyttää isoja panostuksia ja sitoutumista. Ravintolapäivä on ollut supermenestys ja esimerkki ihmisten halusta tehdä ad hoc ravintolabisnestä. Kuten aiemmin ehdotin, areenalla myytävä safka voisi olla pop-up-tyylinen testialusta uusille tuotteille tai kiinnostuneille yrittäjille. Visiot menevät tässä kohtaa ehkä täysin epärealistisiksi, mutta areena voisi olla paikka missä pelipäivinä tarjottaisiin aina kuuminta hottia safkaa, mitä ei vielä edes saa kyseisen firman ravintolasta/ravintoloista. Asiakkaat olisivat siis eräänlaisia testikaniineja. Tarkoitus ei olisikaan maksimoida voittoa, vaan saada asiakaspalautetta. Sama juttu jos seura omistaisi ravintolabisneksen/hallin: jokaisen yksittäisen toiminnon ei olisi tarpeellista tuottaa voittoa.