Jees eli Prongeria tarjottiin Fänöstä, mutta kuten usein niin päätän nämä kaupat sen mukaan miten ajattelen pelaajien tulevaisuudessa suorittavan. Tän hetken statseilla olis ollu about 50-50 kauppa, mutta uskoa on että Fänö pystyy nostamaan tasoaan reilustikin. Pistin toki palautettakin siitä joten ehkä päästään vielä yhteisymmärrykseen, tai sitten ei.
Tuollaista tuli tosiaan tarjottua. Eipä tuohon rinnalle ole tullut keksittyä mitään sopivaa paria, vaikka kuinka olen miettinyt, eli jäänee treidinteko väliin.
Niin no toisaalta sit tässä on muutama joukkue saanu "ilmaisia" pisteitä Luuskilta että onko se taas reilua että toiset saavat tälläisen edun sarjassa. Vähän tyhmästi selitetty mutta ymmärrätte varmaan.
Onhan se noinkin, mutta voi kysyä myös onko siinä mitään järkeä että mukana on yks pisteautomaatti, jonka paras pelaaja on penkillä? Samalla voi kysyä, että onko se reilua jos Luuskien manageri aktivoituisi itse ja päivittäisi kokoonpanonsa? Tällöin joulukuun vastukset (ja myös alkukauden, sillä ei sitä kokoonpanoa hoidettu aktiivisesti alkukaudestakaan, ja siitä tuli useampaan otteeseen huomautettua) saivat ilmaisia pisteitä verrattuna loppukauden vastustajiin. Ei tässä nyt mielestäni kenenkään pidä voida lähteä siitä että otetaanpas helpot pisteet vastustajalta, kun kokoonpanot ovat tältä päivittämättä.
Jotkuthan tuosta hyötyisivät, mutta sille nyt ei vaan voi mitään. Parempi kuitenkin niin, kuin jos mukana raahattaisiin yhtä joukkuetta jota ei hoideta ollenkaan.
Niin ja eräs keeper-liigan ja Jatkoaika2-liigan puolelta tuttu aktiivinen treidailija ilmoitti kiinnostuksensa ottaa joukkue hoidettavakseen, ja itse olen valmis ottamaan hänet mukaan jos hän tosiaan ottaa joukkueen hoidettavakseen. Mutta jos tuolle managerin vaihdolle syntyy vastustusta, niin mainitkaa siitä nopeasti niin jätetään vaihdos sitten tekemättä ja annetaan Luuskien olla pisteautomaatti jatkossakin.
Onkin pitänyt kysyä että vaikuttaako playoffiin pääsemiseen nuo divarijaot millään tavalla vai pääseekö sinne suoraan koko liigan kahdeksan parasta?
Divisioonien parhaat pääsevät automaattisesti playoffeihin, loput neljä paikkaa menevät parhaille joukkueille. Eli ei ole estettä sille, että yhdestä divisionaasta pääsisivät kaikki joukkueet playoffeihin.
Loput joukkueet, eli sijoille 9-20 sijoittuneet, jatkavat jonkinlaisiin "sääliplayoffeihin" runkosarjan jälkeen.