ESPN-lätkämanageri

  • 95 070
  • 1 311

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niin vai Pronger<->Tkachuk ja Mason<->Huselius?

Mutta jos managerien enemmistö on sitä mieltä, että treidin ei olisi pitänyt mennä läpi, niin perutaan se siinä tapauksessa.

Täähän nyt on vähän sama kun meikäläisen Budaj<->Timonen. Melko tasapainoinen treidi ja kaikki lähtee toisen managerin maalivahtipulasta. Ei ongelmia mun mielestä.

OT: Asia olis täysin eri jos kyseessä olis Chris Mason. Siitä ei kannattis antaa ku säkillisen kiekkoja ja pari juomapulloa.

E: Täytyy vielä kehaista omaa loistavaa peliälyä varata Phaneuf ensimmäisellä varausvuorolla. Miehellä on joukkueestani ylivoimaisesti eniten peliaikaa (27:54), eniten laukauksia (86), toiseksi eniten taklauksia (51), toiseksi eniten YV-pisteitä (11), kolmanneksi eniten syöttöjä (13), kolmanneksi eniten jäähyminuutteja (32)...
 
Viimeksi muokattu:

Hard8

Jäsen
Ehkä olen sitten vajaa tai jotain mutta Masonia en todellakaan rankkaa "kuumimmaksi veskariksi"

Voisin vaikka lyödä vetoa että kauden lopulla tällä äijällä ei ole 30 starttia yhteensä. Nooh, Bosco on pomo ja tällä mennään.

Ylivoima senkun kasvaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ehkä olen sitten vajaa tai jotain mutta Masonia en todellakaan rankkaa "kuumimmaksi veskariksi"

Voisin vaikka lyödä vetoa että kauden lopulla tällä äijällä ei ole 30 starttia yhteensä. Nooh, Bosco on pomo ja tällä mennään.

Ylivoima senkun kasvaa.

Jos ajatellaan että Tkachuk=Pronger ja Mason=Huselius.

Tkachukin tehot 11+5 joista 8+0 YV:llä, Prongerin vastaavat 5+12 ja 1+0. Jäähyt 27-36, teholukemat -6 ja +2, laukaukset 58-67, jääaika 18:17-25:58, taklaukset 28-27 ja blokatut 11-37.

Näillä statseilla saadaan pieni edge Prongerin hyväksi, mutta ainakin itse lasken Tkachkukin ylivoimamaalit melko tärkeiksi tässä liigassa.

Huseliusta ja Masonia nyt on vaikeampi verrata, mutta Huselius tekee lähinnä pisteitä ja laukoo paljon. Kun taas Masonilla on hyvä torjuntaprosentti, kaksi nollapeliä ja 2.08 päästettyä per ottelu.

Mitä taas tulee Masonin mahdollisiin pelimääriin, niin Columbuksen molareista mies loistaa jokaisessa kategoriassa aivan selvästi. Norrena tuskin tulee paljoa enää pelaamaan ja Leclaire on pelannut reilusti alle odotusten. Mies tullee pelaamaan 40-50 riippuen ihan siitä saako Leclaire hyvän vireen päälle.

Tärkein huomio on kuitenkin se että Muffinsit tarvitsevat maalivahdin enemmän kuin Penguinsit tarvitsevat Prongeria tai Huseliusta.
 

Hard8

Jäsen
Okei eli Selänne=Phaneuf??

Ehkä jopa edge tepille kun niin ylivoimainen ylivoimamaaleissa?

Ja Prongerin yv-syötöthän unohdettiin näköjään kokonaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Okei eli Selänne=Phaneuf??

Ehkä jopa edge tepille kun niin ylivoimainen ylivoimamaaleissa?

Ja Prongerin yv-syötöthän unohdettiin näköjään kokonaan.

Ymmärrän että se vituttaa kun näyttää siltä että liigan ylivoimainen joukkue vahvistuu entisestään. Edelleen suurin painoarvo on siinä että Spiidi tarvitsee maalivahdin. Ite olin samassa tilanteessa ja olin valmis tarjoamaan mitä tahansa hyvästä molarista.

Unohdin kyllä Tkachukin yv-syötöt myös. Tällä hetkellä näyttää siltä että sinä olet treidiä vastaan, minä olen sen puolesta ja kukaan muu ei ole sanonut mitään.
 

Teloch

Jäsen
Omaan silmään tuo treidi näyttää ihan riittävän tasapuoliselta mennäkseen läpi, ottaen huomioon olosuhteet. Toki Pronger on kovaa kauppatavaraa, mutta Mason saattaa hyvinkin yllättää. Norrena on palaamassa Ruotsiin ja Leclaire ei ole vakuuttanut varmaankaan ketään, joten peliaikaa on varmasti luvassa jatkossakin jos vaan otteet pysyvät tasaisina.
Riskin kautta sitä on välillä pelattava. Treidejä tuskin olisi ollenkaan jos pisteen päälle viilattaisiin joka ukko ja kuinka päikseen ne nyt ovatkaan menossa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ota kaksi, maksa yksi!

Nyt olisi haussa 1-2 treidi, eli mulle yksi tai kaksi pelimannea ja sulle 2-3. Tarjota saa molempia laitureita ja minulta saa pyytää sentteriä ja pakkia. Kaikki pakit ovat kaupan, senttereistä Sedinillä on kova hinta ja Malkin ei liikahda.

Nyt on hullut päivät, tulkaa ostoksille!
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Pelaajakauppaa

Nyt on osunut liikaa loukkaantumisia Something Wildiin ja kaipaan terveitä kavereita kokoonpanoon. Jos kiinnostaa ottaa, joku näistä loukkaantuneista kavereista sisään: Higgins (4viikkoa)
Nolan (Who knows?)
Kärppä (Ens viikolla takaisin)
Schenn (4viikkoa)
Robidas (viikko)

Näistä viidestä saa NELJÄ IR-listalle. (Robidasta ei saa IR-listaan)

Kaikki treidiehdotukset otetaan mielihyvin vastaan. KAIKKI.

Parise, Crosby, Kessel, Fedorov, Vanek... KAIKKI.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt alkaa Cowboytki pikkuhiljaa herätä ja tajuta että pisteitä pitää tulla jos halutaan pärjätä. Edelliset kolme peliä: 10-7-3, 8-10-2, 8-10-2 joista noi niukat tappiot tuli sen aikaisia divarin kärkiä vastaan. Condoomeja johinkin viimeiseen päivään asti melko selvästi, mutta niin vain sieltä niukka tappio saatiin aikaiseksi.

Tällä hetkellä on sit Hula Bulaa vastaan selvä 13-4-3 johto jota tosin auttaa että siellä on kaverilla molemmat moket IR.

Treidikin tuli tehtyä: Satan<->Roy ja ihmettelen kovasti ettei tullut täällä yhtään vastustusta.
 
Nyt kulkee! Ennakkoon heikomalla joukkueella HHC Ryminä starttasi, mutta pelit ovatkin olleet positiivisia yllätyksiä. Nyt on 13-6 johtokin Overdosea vastaan.

Maalivahtipelillä on viety monta voittoa ja nytkin se oli ratkaisevassa roolissa. Toki myös maalit, syötöt ja plusminukset vietiin peräti 32 plussan voimin.

Kiitokset myös Dan Ellikselle!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mjoo,, alkaa mennä kiinnostus kun paska tuuri ei ota loppuakseen. Kaks selvää ykkösmokkea ja molemmat IR. Perfeccttt

Kipin kapin kauppaan siis. Jos meinaa mielenkiinto mennä niin ei muuta kuin riskikauppoja kehiin. Itellä nyt ainakin on se periaate että ainoastaan voitolla on merkitystä. Eli turha varmistella mitään divarin kolmostilaa kun ei siitä mitään iloa ole.

Itellä alkukausi meni osittain vituksi kun en millään kehdannu lähteä molaria ostamaan ja kuvittelin että Rinteellä ja Garonilla nyt jotenkin pärjäis.
 

Teloch

Jäsen
Odotettua pienempi tappio Killer Peniksiä vastaan, mutta tappio silti. Hieman jäi harmittamaan tältä viikolta etenkin oma maalivahtiosasto, joka tuntui ennemminkin väistelevän kiekkoja sen sijaan että olisi niitä pysäyttänyt.
Hyökkäyspäässä ainakin Prospal ja Nash aivan kujalla kun pelkkiä pisteitä tuijottaa, onneksi Carter jatkaa kuumaa putkeaan ja Cooke räpelsi parit vahinkopisteet tauluun.
Sitten vaan leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Muillakin ongelmia päästä liigan etusivulle? Heittää mulla ainakin "we're sorry" ilmoitusta.

Kahden viimeisen viikon tuloksena kaksi tiukkaa voittoa; lukemin 11-8-1 H.C. Andersenista ja 10-8-2 lukemin L.A. Crescentista. Paremminkin olisi voinut mennä, mutta täytyy olla näihinkin tyytyväinen. Maalinteko on viime aikoina ollut tuskaista, kiitos tuon Vanek-Morrow diilin. Ja tuo Huselius on ollut ihan surkea hankinta; 6 peliä, 0+1 ja -6. No ehkä se siitä vielä heräilee. Sensijaan Peltosen Ville on ollut ihan hyvä FA-hankinta, joukkueen paras LW viime aikoina.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Sama täällä. Toivon mukaan lähtee toimintaan lähiaikoina, tämän viikon ketjut kun ovat väsäämättä vaikka aamulla tuolla sähläsinkin.

Kyllä sitä kokoonpanoa pystyy muokkaamaan, ainoastaan tuo etusivu ei toimi. Menet vaan "my teamiin" säätämään kokoonpanojasi, se toimii ihan normaalisti.
 

Teloch

Jäsen
...se toimii ihan normaalisti.

Kiitoksia vinkistä että tuonne pääsee, mutta eipä tuokaan täällä normaalisti toimi. Poikkeuksetta vaihtoyritykset päättyvät virheilmoitukseen ja juurikin nyt taisin räjäyttää koko sivun.
Eipä tässä silti paniikkia, onhan noita ongelmia aina ja kaikkialla kun päivitellään.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Hermot hermot...

Hienosti jatkuu... Nyt mulla on 6 kaveri IR-statuksella.
Kärppä
Higgins
Nolan
Ballard
Schenn
Fedorov

Biron ja Robidas ovat muuten vain poissa, DTD ja Out.

Jos jotain kiinnostaa joku näistä IR-pelaajista olen valmis 2-1 treidiin. Eli yksi mulle ja 2 sulle. 1-1 treidit käy myös mutta tuskin teitä kiinnostaa vaihtaa IR-pelaaja terveeseen.

Joukkue on Something Wild ja sieltä löytyy tervettä pelaajaa tohon 2-1 treidin kylkijäisiksi vaikka Parise, Kunitz, Kessel, Vanek, Cleary, Sid + koko muu joukkue.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos jotain kiinnostaa joku näistä IR-pelaajista olen valmis 2-1 treidiin

Muuten kyllä, mutta mulla on jo Sully ja Klesa tuolla IR:ssä.

Aikaisemmin kritisoituun Mason, Pronger(?)<->Tkachuk, xxx(?) treidiin vähän. Tällä hetkellä Muffinsit on meikäläistä vastaan tasoissa lähinnä ton Masonin takia. Molaritilastot on muffineille 4-2-0 eikä mun Budajsta ja Garonista ole mitään hyötä. Trotziki on paskonu housuihin ja peluuttaa taas väkisin Ellistä koko ajan.

Sitten pitää kehua itseäni. Reilu viikko sitten katselin vapaista että siellä on joku Jeremy Williams tehny yhdessä pelissä tehot 1+1. No päätin riskillä nostaa sen itselleni ja tällä hetkellä mies on tehny kolmessa pelissä 3+1 teholukemalla +4.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Aikaisemmin kritisoituun Mason, Pronger(?)<->Tkachuk, xxx(?) treidiin vähän. Tällä hetkellä Muffinsit on meikäläistä vastaan tasoissa lähinnä ton Masonin takia. Molaritilastot on muffineille 4-2-0 eikä mun Budajsta ja Garonista ole mitään hyötä.

Treidihän meni Huselius, Pronger <-> Mason, Tkachuk. Mason on kyllä ollut loistava, kiitokset Boscolle treidistä. Fleuryn kuntouduttua maalivahteihin en kyllä kaadu.

Toinenkin treidi tuli tehtyä, Satan <-> Roy. Slovakki on ollut loistava lisä laituriosastolle. Kiitos thego. :)

H.C. Andersenille pahoittelut, että en ole vielä vastannut tuohon treidiehdotukseesi. Siitä sen verran että senttereitä lähettäisin mielummin pois kuin ottaisin vastaan.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
H.C. Andersenille pahoittelut, että en ole vielä vastannut tuohon treidiehdotukseesi. Siitä sen verran että senttereitä lähettäisin mielummin pois kuin ottaisin vastaan.

Mietihän ihan rauhassa, ei tarvi hättäillä. Mulla on hieman ylitarjontaa tuolla sentteriosastolla...
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Treidihän meni Huselius, Pronger <-> Mason, Tkachuk. Mason on kyllä ollut loistava, kiitokset Boscolle treidistä. Fleuryn kuntouduttua maalivahteihin en kyllä kaadu.

Jep, Mason on jatkanut loistavia otteitaan treidin jälkeen eikä tuosta Leclairesta ole haastajaksi ykkösveskarin paikasta. Tkatchukilla taitaa yksinään olla enemmän pisteitä treidin jälkeen kuin Prongerilla ja Huseliuksella yhteensä. Vieläkö joku vaatii tuon treidin hylkäämistä?

Tällä viikolla on sitten kertynyt upeaan tahtiin maaleja, kun niiden vähyyttä valittelin tuossa alkuviikosta. Maalivahtiosastokin pärjännyt ihan hyvin Masonin poislähdöstä huolimatta.

Seuraavien parin viikon aikana ei tule pahemmin päästyä koneen äärelle, joten jos joku laittaa treidiehdotuksia tuona aikana niin ei kannata odottaa nopeaa vastausta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On se hienoa että jotkut vastaavat treidiehdotuksiin, mutta kai siihen palautteeseen voi jotain muutakin laittaa kuin kolme kysymysmerkkiä? Mun mielestä toi Weiss<->Moore oli kyllä ihan tasapainoinen treidi ja Weiss pieksää Mooren ainoastaan syöttöpisteissä ja YV-syötöissä. Ottaen vielä huomioon että Weiss on sulla trading blockissa available.

Niin ja kiitokset Team Jotain managerille kun et laittanut Poggea kentälle eilen vaikka Toskalan kohdalla luki selvästi ettei pelaa maanantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös