Penner=Budaj??? Mitä vittua kysyn vaan
Penner=Budaj??? Mitä vittua kysyn vaan
Budaj saa väh. 1/3 starteista ja Penner?? Mitäs Penner?
Ja jos en vallan väärin muista niin Budaj taisi vaihtua vähän aikaa sitten Timoseen??
E: näyttäis olevan 37 starttia 51 pelistä Budaj:lla. Jep reilu treidi...
Jep hain ite pientä (huom. todella pientä) riskiä ja lähetin Flyersille(?) ehdotuksen Luongo<->DraperKyllähän sen arvasi että tästä tulee valittamista. Mulla on tuolla Rinne joka pelaa nyt niin paljon kuin jaksaa ja pelaa helvetin hyvin. Sit jos siel Budaj käy imemässä jonku viis maalia niin häviän samantien SV% ja GAA kategoriat siltä viikolta. Itse asiassa tällä viikolla olen pitäny Budajta suosiolla penkillä.
Toisekseen. Tätä peliä joko pelaa voittaakseen tai sitten ei. Toki voi jo nyt nostaa kädet ilmaan ja sanoa että Pingviinit voittaa kuitenki koko paskan. Tai sit voi hakea riskillä uutta nostetta joukkueelle.
Jep hain ite pientä (huom. todella pientä) riskiä ja lähetin Flyersille(?) ehdotuksen Luongo<->Draper
Luongo tosiaan ollut niin kovin huonokin viime aikoina ja LOUKKAANTUNUTKIN VIELÄ!
Kaikinpuolin pitäisi olla reilu treidi.
Jep hain ite pientä (huom. todella pientä) riskiä ja lähetin Flyersille(?) ehdotuksen Luongo<->Draper
Luongo tosiaan ollut niin kovin huonokin viime aikoina ja LOUKKAANTUNUTKIN VIELÄ!
Kaikinpuolin pitäisi olla reilu treidi.
No niin treiditakarajan lähestyessä annetaans vielä viimoinen kuulutus.
Voin vaihtaa jonkun ykkösmaalivahdeistani Vokoun, Toskala, Budaj kakkosmaalivahtiin, joka pelaa yhden pelin viikossa.
Vaikka tuota nyt ei kirjaimellisesti kukaan otakaan, turha huudella että on kassareita kaupan jos ei kaupankäynti sitten kiinnostakaan millään tasolla. Pyysin nimenomaan vastatarjousta, jos joukkueestani löytyisi edes jotain mielenkiintoista sinne suuntaan, että "heh heh" ja vitsit vaan sinnekin. Hyvä meininki.
Sinne se Toskala sitten läksi ja Anderson tuli tilalle. Lisäksi Crescentiin matkasi Lupul ja minulle sekä Antropov ja Erat.