Säännöistä katsoin ja siellä lukee "no limit" treidien kohdalla, kuten pitäisikin.Voisko olla että JMT on painanu niin paljon kauppaa että on joku esto päällä?
Onnittelut Tervakoskelle Kahunin kaappaamisesta, HC Kilys sai myös ennenaikaisen joululahjan Lajoien muodossa. Onnea myös Peräkylään, harmittaa kun droppasin Jaskinin orastavasta farmikomennuksesta johtuen. Nuo kaikki olivat mulla waiver-bideissä, heitä en saanut mutta Suomela jäi haaviin.
Onko kukaan muuten löytänyt kohtaa, mistä näkisi jäljellä olevien viikkotaisten vaihtojen määrän vai pitääkö niistä alkaa pitämään tukkimiehen kirjanpitoa muistivihkoon? Aikaisemminhan tuon näki suoraan vapaiden agenttien kategoriasta, että minkä verran oli vielä mahdollista pelaajia nostella. Varsinkin tällä ekalla kiekalla kiinnostaisi tietää, alkoiko rajoitetut vaihdot (3kpl) kulua vasta kiekon pudottua jäähän eli kuluttiko ennen kauden alkua tehdyt siirrot tuota kiintiötä vaiko ei?
Sitäkään en tiedä kuluvatko nuo "kierroksien välissä" eli su-ma... täytyy testata.
Lähinnä siis tarkoitin tuota väliaikaa, eli kun SU pelit (su-ma yö) ovat ohi ja kierros taputeltu - MA pelit/uusi kierros alkaa (kiekko putoaa jäähän).
Itsekin veikkaan että kiintiö lähtee heti kulumaan mutta senhän sitten näkee. Ulostettavia pelaajia löytyy, joten pois vaan heti henkeä pilaamasta
Pelien aikana en ole vielä viitsinyt vaihdella. Sen huomasin että pelaajat lukittuvat yksittäin eli vaikka 02 alkaisi kierros, niin 05 pelissä pelaavan ukon voi vielä vaihtaa penkille jos vaikka klo 4 huomaa ukon olevan sivussa. Ennen liigaa luulin että koko päivä lukittuu heti kun 1.matsi alkaa.
Joka päivä oppii uutta. Koitetaan olla 8 joukossa opiskellen alku läpi ja sitten oppineena isketään kovaa pudotuspeleissä.
Tosta Kahunista vielä sen verran että näköjään ei pelaajan suoritukset päivity järjestelmään kun edelleen esim. viime yöltä antaa pelkkää viivaa. Eikä myöskään pelaajaa klikatessa anna mitään tilastoja. Tulkitsen asian niin ettei siis anna joukkueellekaan suoritteita vaikka on pelaavassa kokoonpanossa.
Eipä ukko kyllä juuri mitään ole saanut aikaiseksi. Viime yönä pelasi reilu 11min, joka periaatteessa heikentää vaan peliaika-kategoriaa mutta olisihan tuokin kiva saada oikein. Jos vaikka joskus tekee jotain, vaikka ensi yönä. Yhden plussan oli myös kerännyt viime yönä mutta tuollakaan ei ole matchupin suhteen merkitystä kun se kategoria on hävitty jo kauan sitten.
Onko kokemusta vastaavasta? Koitin lähettää palautetta asiasta pariinkin paikkaan mutta toistaiseksi ei asia ole mihinkään muuttunut.
Joka päivä mä tuolla olen käynyt kyllä ja sen verran hyvin mennyt, että mitään muutoksia ei ole tarvinnut tehdä. Noviisi vaikka olenkin niin elän uskossa, että voittavaa joukkuetta ei vaihdeta.Edit. Unohtuipa lisätä että tämän viikon vastustajani ei ole minkäänlaisia rosterimuutoksia tehny ekan päivän jälkeen. Toki siellä onkin 5-6 janaria, joista osa farmissa tai muuten vain ei pelaa, että en tiedä onko siellä lusikka heitetty jo nurkkaan. @FutureHockey luultavastikin?
Joka päivä mä tuolla olen käynyt kyllä ja sen verran hyvin mennyt, että mitään muutoksia ei ole tarvinnut tehdä. Noviisi vaikka olenkin niin elän uskossa, että voittavaa joukkuetta ei vaihdeta.
Tuli kyllä raskas tappio. Koko viikko hyvässä johdossa, mutta viimeisellä kierroksella jolla mulla pelas 2 pelaajaa ja sulla 3, kääntyi neljä kategoriaa Jortikalle. Murr.Tiukka vääntö oli Paarma BeeWaspHornetsin kanssa, joka päättyi lopulta omaan 9-8-4 voittoon