FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Haussa maalivahti sekä keskushyökkääjä, saa tarjota.
Treidaaminen riittää näiltä osin Atkinson-Eriksson Eki kaksikon ilmoittautuessa legioonaan vastineeksi Niederreiterista ja Perlinista. Kiitos kaupasta Pekkala SKA:lle, Atkinson tuli tarpeeseen Nylanderin sopimustilanteesta johtuen.
Ainiin omakin treidisaldo saatiin auki yllättävän aikaisessa vaiheessa kun RW-osasto sai paljon kaivattua vahvistusta Kevin Labancin muodossa. Toiseen suuntaan meni Justin Schultz. Puolustuksessa oli ja on mitä antaa, joten tuo oli kaiketi ihan siedettävä hinta Labancista, joka toivon mukaan lyö kunnolla läpi tällä kaudella. Kiitos @Linjatuomari kaupoista, vaikutat varsin tyytyväiseltä itsekin tähän, joten kaiketi ns. win-win.
Tämänpäiväisten uutisten myötä voinkin sitten perua puheet siitä että olisin tähän kauppaan tyytyväinen... Schultz sivussa neljä kuukautta murtuneen jalan vuoksi. Eikös etämyynnissä ole 14 vuorokauden palautusoikeus, peruuttaisin nämä kaupat!
Tottakai voidaan perua mikäli tuote on avaamattomassa paketissa.
Nyt on ESPN saanut aikaiseksi uusien ukkojen päivitykset ja ne on myös takautuvasti lisätty tilastoihin. Sarjataulukot siis hivenen muuttuneet.
Joku bugi tuolla edelleen on ainakin Kyroun osalta... En meinaan saa miestä siirreltyä rosterissa.
Deskarin vai appsin kautta? Olen ainakin huomannu että appsi on paljon pahemmin särki kun deskarin sekoilut tai pelaajien päivittymättömyydet.
Mulla on pari eri liigaa ni osa lataa osa jumittaa. Joskus lataa eri liigan pelaajat oman jengin rosterinäkymään. Vissiin joku sisäinen id joukkueille ni saan siihen sit toisen liigan vastaavalla idllä pelaavan rosterin tai jotain.
On kyl harvinaisen sekaisin koko pakka tuolla.
Itse siirryin täysin mobiilisovellukseen, kun tämä uudistus/heikennys on tehnyt selainversiosta aivan hirvittävän huonon.Täytyy varmaan selainversioon siirtyä...
Mobiilisovellusta olen käyttänyt, parin viime vuoden aikana toiminut ihan hyvin. Täytyy varmaan selainversioon siirtyä...
Mulla on apsi toiminu koko kauden hienosti.
Mää tykkään, kun sovellus ilmoittaa treidiehdotukset kännykässä kuin tekstiviestit tai muut ikään. Ja onhan niitä treidiehdotuksia tullut. Muutama ihan potentiaalinen, mutta iso kasa... no... en tiedä, kuraa.
Joo, Jack Eichel matkaa teikäläiselle. Mun jengin iso iso ongelma on tehopisteet. Koitan saada siihen parannusta, kun tehokas Eichel ja tehoton Abdelkader vaihtuu kahteen välimuodon jätkään eli Tatariin ja LeBlanciin. Toki Eichel ja Tatar ovat olleet alkukauteen yhtä tehokkaita.Jos on muiden ehdotukset kasa sitä itseään, niin onneksi itse tarjoamalla saattaa joskus saada kalaakin.
Treidi hyväksytään, kunhan ESPN:n surkea selainversio mun antaa sen tehdä. Sovellus on muutoin mahtava, mutta siellä ei ole mahdollisuutta hyväksyä treidejä, ne on mun pakko tehdä nettiversiolla.
Kyl appsista voi treidin hyväksyä kun menee treidiehdotusta katsomaan ni on namiskat accept tai decline. Mikä sieltä puuttuu on decline and counter mut sen periaatteessa voi tehdä itse käsin sit decline + opposing team -> propose trade.
Ralph varmaan tarkoitti tätä "komissaarin hyväksyntää" eli vissiin kaikki muidenkin kaupat on vahvistettava. Ja nimenomaan netissä?