ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2018–2019

  • 32 757
  • 524

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Haussa maalivahti sekä keskushyökkääjä, saa tarjota.
 
Treidaaminen riittää näiltä osin Atkinson-Eriksson Eki kaksikon ilmoittautuessa legioonaan vastineeksi Niederreiterista ja Perlinista. Kiitos kaupasta Pekkala SKA:lle, Atkinson tuli tarpeeseen Nylanderin sopimustilanteesta johtuen.

Joo, eipä mitään. Kauppa vaikuttaa varmaan vähän hullultaki minun kulmasta katsottuna, mutta kyllä mä sitä kovasti yritin kalkuloida itelleni järkeväksi.

Atkinsonista saat kyllä satavarmaan hyvän pisteiden tekijän, mutta uskon, että Nino ei jää tällä kaudella kuin 10-15pts. Vastaavasti uskon, että Perlini tekee saman verran enemmän ku Erikssonin Eki. Taklaus- ja blokkitilastoissa mun pitäiski voittaa tällä kaupalla sitten reilusti. Jos yhteenlasketut tehopisteet on kauden jälkeen alle 10pts erotuksella, niin olen kauppaan tyytyväinen.

Omaan ekaan kierrokseen olen tosi tyytyväinen vaikka pari turhaa paniikkivaihtoa maalivahteihin teinkin, eipä tullut siltikään kolme peliä täyteen. Silti voitto maistui viime kauden pleijarivastuksesta (muistaakseni?).
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tiukka 2.kierros muutamaa peliä vaille valmis. Edelleen ESPN panttaa ainakin oman jengin Kahunin suoritusten lisäämistä pisteisiin. Ei vaikuta kuin 4 eri kategoriaan.

Kahun 1+1, +2, 1 blokki

Matchupissa ennen vikaa päivää (ilman Kahunin suorituksia, omat ensin mainittu):

Maalit: 12-13
Syötöt: 23-23
Pisteet: 35-36
Blokit: 39-38

Twitterissä lähes päivittäin ja koko viikon jotkut kysyneet ESPN:ltä milloin muutaman pelaajan pisteet saadaan myös Fantasyyn, mutta eipä ole vieläkään mitään tapahtunut.

Edit: Kase.(IR), Burakovsky, Paten tuleva sentteri Roslovic ja jopa nukkuva 50-70pist ukko Keller siirtolistalla, jos jotain kiinnostaa. Sopivilla tarjouksilla lentolippu kouraan.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
2.kierroksen ottelu kärkijoukkue Otaniemi Oxenia vastaan takana ja lopputuloksena 9-10-2 tappio, ainakin vielä, mutta Kahunin tehot lisättynä luultavasti 10-9-2. Viime viikolla sain epävirallisesti laskettuna saman 10-9-2 tuloksen, joten 20-18-4 saldolla jatketaan 3.kierrokselle... tai ESPN:n tarjoamalla 20-17-5 lukemalla jolla molemmilla lienee juuri pleijarirajan yläpuolella. Ihan ok startti kauteen siis.

Tällä viikolla Terriersiä kannattelivat jälleen maalivahdit, vaikka Murray/Jarry eivät saaneet yhtään starttia. Sen sijaan kakkosveskat Kinkaid, McElhinney, Campbell saivat 7 starttia, josta parilla 0-pelillä yhteensä 5 voittoa, torjuntaprosentin ollessa mukava 92,4. Näillä 6 pistettä plakkariin vaikka vastustajan Anaheimin duokin oli kova. Veskapisteet nyt kahden matchupin jälkeen 11-0-1 eli yli puolet tullut sieltä. Sanomattakin on selvää että kenttäukkojen olisi nyt ryhdistäydyttävä.

Varsinkin kun ensi viikolla vastaan tulee uusi kärkijoukkue (?) Hc Kilys 4 starttia saavien Minnesotan veskojen ja Holtbyn johdolla. Tässä sarjassa maalivahtipisteet voivat olla todella tiukassa. Tosin 0-6 pisteitä pelkäsin jo tälläkin viikolla, mutta toisin kävi. Aloittelevan managerin tuuria.
 

ReiskaJones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Toisen kierroksen mittelö meni hämäävästi selkein lukemin HC Jortikalle 12-4-5 Böle Bockarnasta. Erot useassa kategorioissa olivat kuitenkin äärimmäisen pieniä. Tehopisteet yhden erolla, syötöt kahden erolla, torjunnat neljän erolla, päästetyt maalit 0.02 erolla ja torjuntaprosentti 0,3%:n erolla. Tiukkaa siis oli. Kierroksen MVP:na hääri Sebastian Aho joka tehoili 3+4 kolmeen peliin. Eikä viime viikon MVP Morgan Riellykaan kehnompi ollut 1+6 tehoilla.

Jos viimeksi oli tehojen suhteen nihkeää niin nyt niitä tuli ihan mukavasti 14+25. Maalivahdit jatkoivat samalla linjalla tilastojen ollessa surkeita: GAA 4.01 ja SV% 87.4. Molemmissa kategorioissa tuli onneksi voitot tällä kertaa, mutta eiköhän noilla jatkossa tule käkättimeen. Parannusta siis vaadittaisiin maalivahdeilta, vaan eipä näytä hyvältä se kun Markströmkin on hyvää vauhtia menettämässä ykkösvahdin paikan Nilssonille.

Playoff-paikan metsästys jatkuu Team Tykki5:sta vastaan. Let's go Jortikka!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihan kohtalaisesti on kausi lähtenyt käyntiin Team Tykki5 osalta, kun kaksi aika niukkaa voittoa on kairattu.

Pari positiivista yllätystäkin tullut, kun Kasperi Kapanen päässyt pelaamaan Matthewsin rinnalla ja pistetahtikin on hyvä. Myös Jesper Fast noussut Rangersien kärkiketjuihin ja tehnyt ihan kelvollista tulosta. Sen sijaan puolustuksen johtohahmoksi hankittu Alex Pietrangelo jatkaa edelleen kiikareilla ja hyökkäyksestä Stepan, Drouin, Eberle -kolmikko aloittaneet nihkeästi kauden. Suurin huolenaihe kuitenkin tällä hetkellä on Cory Schneider, joka ei vielä ole toipunut loukkaantumisista. Lisäksi Keith Kinkaid pelannut ilmeisen hyvin tuuraajana, joten tervehdyttyäkään ei aivan itsestään selvää ole Schneiderin pelaaminen selvänä ykkösmaalivahtina.

Tällä viikolla vastus vain kovenee, kun myös kaksi ensimmäistä viikkoaan voitokkaasti pelannut HC Jortikka tulee vastaan.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainiin omakin treidisaldo saatiin auki yllättävän aikaisessa vaiheessa kun RW-osasto sai paljon kaivattua vahvistusta Kevin Labancin muodossa. Toiseen suuntaan meni Justin Schultz. Puolustuksessa oli ja on mitä antaa, joten tuo oli kaiketi ihan siedettävä hinta Labancista, joka toivon mukaan lyö kunnolla läpi tällä kaudella. Kiitos @Linjatuomari kaupoista, vaikutat varsin tyytyväiseltä itsekin tähän, joten kaiketi ns. win-win.

Tämänpäiväisten uutisten myötä voinkin sitten perua puheet siitä että olisin tähän kauppaan tyytyväinen... Schultz sivussa neljä kuukautta murtuneen jalan vuoksi. Eikös etämyynnissä ole 14 vuorokauden palautusoikeus, peruuttaisin nämä kaupat!

Kausi on alkanut kahdella tiukalla tappiolla, molemmissa turpaan 8-9. Kyllä tässä ihmeitä saa tapahtua että tällä maalivahtiosastolla voittoja otettaisiin, mutta ei kai tuota oikein yllätyksenä voi pitää... No, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tällä viikolla vastassa junioripainotteinen Beemari FutureHockeys, eikä tuo maalivahtiosasto sielläkään hurraahuutoja herätä Luongon loukkaantumisen myötä. Kyllä tässä siis kuitenkin ihan mahdollisuudet voittoon olisi.

PS. Ihan käsittämätöntä ettei näille Kahunille ja Kyroulle jne. ole vieläkään saatu tilastoja... Pitääköhän meidän ensi kaudeksi siirtyä Yahoon puolelle jos suunta on tämä...
 
Viimeksi muokattu:

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Ensimmäinen joskin niukka voitto tuli ESPN:n puolella. Tasapelejä jo yhteensä kymmenen joten tuleekohan näistä jonkin sortin kirous.. Maalivahti-tilanne on heikohko kun kaksi kolmesta ykkösveskasta telakalla. Lisäksi IR:ssä muun muassa Paul Stastny jonka aloitusvoittoja kaivattaisiin minuuttien ja pisteiden ohella. Pakit vielä hieman unessa mutta blokkeja kertyy mukava määrä. PS. Mulla sama juttu Suomelan tilastojen suhteen.
 
Tämänpäiväisten uutisten myötä voinkin sitten perua puheet siitä että olisin tähän kauppaan tyytyväinen... Schultz sivussa neljä kuukautta murtuneen jalan vuoksi. Eikös etämyynnissä ole 14 vuorokauden palautusoikeus, peruuttaisin nämä kaupat!

Tottakai voidaan perua mikäli tuote on avaamattomassa paketissa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on ESPN saanut aikaiseksi uusien ukkojen päivitykset ja ne on myös takautuvasti lisätty tilastoihin. Sarjataulukot siis hivenen muuttuneet.

Itsellä meni juuri kuten laskin. 10-9-2 molemmat 1-2 kierroksen matchupit.

Tällä kolmannella onkin sitten samaan pääsy tiukempaa kun tilanne 4-15-2... no jospa ensi yönä vähän lukemat parantuisivat.

Edit: Edelleen tarjouksia saa jättää jos kaupat kiinnostavat. Alisuorittajia joukkue täynnä. NJ:n jamppoja lukuunottamatta. Onneksi nyt Butcher selvisi kai säikähdyksellä. Vielä eilen oli iso riski että solisluu meni Polakin mällissä rikki.
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on ESPN saanut aikaiseksi uusien ukkojen päivitykset ja ne on myös takautuvasti lisätty tilastoihin. Sarjataulukot siis hivenen muuttuneet.

Joku bugi tuolla edelleen on ainakin Kyroun osalta... En meinaan saa miestä siirreltyä rosterissa.

Näkyykö tuo muuten muille minun pelaajana vai että olisi waivereissa? Näkyy kyllä minun rosterissa, mutta kun avaan pelaajan tiedot näyttää owner-kohdassa "on waivers (sat)".

Hohhhoijaa...
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Joku bugi tuolla edelleen on ainakin Kyroun osalta... En meinaan saa miestä siirreltyä rosterissa.

Deskarin vai appsin kautta? Olen ainakin huomannu että appsi on paljon pahemmin särki kun deskarin sekoilut tai pelaajien päivittymättömyydet.

Mulla on pari eri liigaa ni osa lataa osa jumittaa. Joskus lataa eri liigan pelaajat oman jengin rosterinäkymään. Vissiin joku sisäinen id joukkueille ni saan siihen sit toisen liigan vastaavalla idllä pelaavan rosterin tai jotain.

On kyl harvinaisen sekaisin koko pakka tuolla.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Deskarin vai appsin kautta? Olen ainakin huomannu että appsi on paljon pahemmin särki kun deskarin sekoilut tai pelaajien päivittymättömyydet.

Mulla on pari eri liigaa ni osa lataa osa jumittaa. Joskus lataa eri liigan pelaajat oman jengin rosterinäkymään. Vissiin joku sisäinen id joukkueille ni saan siihen sit toisen liigan vastaavalla idllä pelaavan rosterin tai jotain.

On kyl harvinaisen sekaisin koko pakka tuolla.

Mobiilisovellusta olen käyttänyt, parin viime vuoden aikana toiminut ihan hyvin. Täytyy varmaan selainversioon siirtyä...
 

Ralph

Jäsen
Täytyy varmaan selainversioon siirtyä...
Itse siirryin täysin mobiilisovellukseen, kun tämä uudistus/heikennys on tehnyt selainversiosta aivan hirvittävän huonon.

Toki ei se mitään, huono on jenginikin. Aivan paska. Kaikille kenkää, jokainen pelaaja kaupan. Pari mielenkiintoista kauppaehdosta sain, mutta ei kuitenkaan vielä treidin arvoista. Mutta antaa tulla vaan, radikaaleihin muutoksiin olen valmis. Mutta en nyt mitään Hellebuyckia vaihda Vesalaiseen tai vastaavaa.

EDIT: Enkä myöskään vaihda kolmea parempaa pelaajaa kolmeen huonompaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on apsi toiminu koko kauden hienosti.

Mullakin toiminut ihan hyvin, poislukien se että kauppaehdotukset tulevat ja menevät. Välillä näkee ilmoituksia, välillä ne häviävät ja jos joku kommentoi niin niitä en näe kännyllä koskaan.

No väliä sillä. Maaliin menneet kaupat on pääasia ja se kovien managerien kesken on haastavaa. Toki myös itse koitan vahvistaa joukkuetta joten jotkut omista tarjouksista saattaa tuntua vastapuolelta hölmöiltä. Mutta tulee niitä itsellenikin. "Neuvottelujenavauksia"..

Mielummin kuitenkin tarjouksia enemmän kuin vähemmän, ja ihan mihin kellon aikaan tahansa. Vuoroduunarina voi sopia niistä vaikka SU aamuna klo 4. Kaikki on kaupan, vaikkei älytöntä tarvetta ole kun vielä pleijarirajan yläpuolella. Seguinkin ollut viime pelissä ihan paska. Voisi ryhdistäytyä.
 

Ralph

Jäsen
Mää tykkään, kun sovellus ilmoittaa treidiehdotukset kännykässä kuin tekstiviestit tai muut ikään. Ja onhan niitä treidiehdotuksia tullut. Muutama ihan potentiaalinen, mutta iso kasa... no... en tiedä, kuraa.

Näin ollen mun pitää mainita, että ei tässä mistään tyhjennysmyynnistä ei ole kyse. En vaihda kahta parempaa pelaajaani kahteen huonompaan, en vaikka saisin mukana kolmantena jonkun nelosen laiturin tai 17 minuutin kutospakin. Määrä ei korvaa laatua, joten mielummin jos haluat minulta kaksi pelaajaa, tarjoalle tilalle kahta pelaajaa. Jos haluat minulta paremman maalivahdin (Jones kiinnostaa monia) ja annat huonomman moken vaihdossa, anna minulle sitten parempi hyökkääjä kuin mitä minä annan.
 
Mää tykkään, kun sovellus ilmoittaa treidiehdotukset kännykässä kuin tekstiviestit tai muut ikään. Ja onhan niitä treidiehdotuksia tullut. Muutama ihan potentiaalinen, mutta iso kasa... no... en tiedä, kuraa.

Jos on muiden ehdotukset kasa sitä itseään, niin onneksi itse tarjoamalla saattaa joskus saada kalaakin.
 

Ralph

Jäsen
Jos on muiden ehdotukset kasa sitä itseään, niin onneksi itse tarjoamalla saattaa joskus saada kalaakin.
Joo, Jack Eichel matkaa teikäläiselle. Mun jengin iso iso ongelma on tehopisteet. Koitan saada siihen parannusta, kun tehokas Eichel ja tehoton Abdelkader vaihtuu kahteen välimuodon jätkään eli Tatariin ja LeBlanciin. Toki Eichel ja Tatar ovat olleet alkukauteen yhtä tehokkaita.

Treidi hyväksytään, kunhan ESPN:n surkea selainversio mun antaa sen tehdä. Sovellus on muutoin mahtava, mutta siellä ei ole mahdollisuutta hyväksyä treidejä, ne on mun pakko tehdä nettiversiolla.

Toisen vastaavan treidin voisin tehdä. Eli Monahan ja vaikkapa Comeau* vaihdossa kahteen tasaisen tehokkaaseen kaveriin, mutta Monahania heikompaan. Sitten voisin vaihtaa Jonesin ja vaikkapa Crousen* vaihdossa huonompaan maalivahtiin, mutta tehokkaampaan hyökkääjään.

* Comeau'n ja Crousen tilalla voisi olla myös esimerkiksi Kampf tai Shore.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Treidi hyväksytään, kunhan ESPN:n surkea selainversio mun antaa sen tehdä. Sovellus on muutoin mahtava, mutta siellä ei ole mahdollisuutta hyväksyä treidejä, ne on mun pakko tehdä nettiversiolla.

Kyl appsista voi treidin hyväksyä kun menee treidiehdotusta katsomaan ni on namiskat accept tai decline. Mikä sieltä puuttuu on decline and counter mut sen periaatteessa voi tehdä itse käsin sit decline + opposing team -> propose trade.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyl appsista voi treidin hyväksyä kun menee treidiehdotusta katsomaan ni on namiskat accept tai decline. Mikä sieltä puuttuu on decline and counter mut sen periaatteessa voi tehdä itse käsin sit decline + opposing team -> propose trade.

Ralph varmaan tarkoitti tätä "komissaarin hyväksyntää" eli vissiin kaikki muidenkin kaupat on vahvistettava. Ja nimenomaan netissä?

Mekin saatiin vielä yksi kauppa Tuomiopäivän porukan kanssa maaliin, kun Losin kakkoskassari matkaa sen yllä mainitun "kutospakin" kanssa Quickin seuraksi ja Seabrook tulee mulle jo monen tiimissä olevan intiaanin kaveriksi. Sen vahvistusta odotellaan.

Vielä yritän kiikariBurakovskyä tarjoilla johonkin toiseen pettymykseen, lähinnä RW-paikalle. Jos uskoa on kaveriin niin saa tarjota. Sen isompaa ei nyt ole tarvetta tehdä.

Yleensähän nuo omat vanhat ukkoni näyttävät nostavat tasoaan uudessa ympäristössä. RW-Pominvillehän mulla oli jo täytemiehenä, mutta kyllästyin alle 10min peliaikaan. No viime yönä paineli yli 14min Buffalon ykkösessä ja siinä sivussa 1+2 +3. Filppulasta luovuin jo ennen 1.peliä ja olihan sekin melkoisen tyhmä ratkaisu.

Osan noista kyllä voi laittaa kokemattomuuden piikkiin. Nyt on pari matchuppia opiskeltu ja vähän enemmän tietää miten haluaa viedä porukkaa eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Ralph varmaan tarkoitti tätä "komissaarin hyväksyntää" eli vissiin kaikki muidenkin kaupat on vahvistettava. Ja nimenomaan netissä?

Myös LM hyväksyntä treideille löytyy. Se vaatii et treidi on hyväksytty ja sit LM:lle tulee se uphold vaihtoehto jolla treidi menee läpi.

Löytyy Activity osasta. Skrollaa treidin kohdalle ja sieltä löytyy review trade kohta jonka pitäis näkyä vain LM paukuilla.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Joo nyt näyttää sille että noilla Losin maalivahdeilla mennään vaikkakin olin lyödä Quickin lihoiksi ennen kauppaa Terriersin kanssa. Noh jos hyvä tarjous tulee Quick-Campbell kombosta niin ainakin harkitsen myyntiä. Toisaalta kausi on vielä todella nuori ja epäilen vahvasti että Losi tulee parantamaan suorituksia. Ps. tarvetta tosiaan kovalle sentterille ja tarjolla jopa Forsbergia ja Panarinia jos kiinnostaa vaihtaa C/LW statuksen miehiin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Maalivahtia kaipailisin. Mielellään kenttäpelaajilla, mutta voi liikkua jompi kumpi tai molemmat kaksikosta Rinne-Mrazek, jos pelimäärät tosiasiallisesti kasvavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös