ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2018–2019

  • 33 049
  • 524

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Juu valmiina ollaan. Olisihan se positiivinen yllätys jos tänä vuonna pääsisi jo sinne keskikastiinkin varaamaan lähemmäs etukäteen ajateltuna optimaalisimpia sijoja.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Paikalla olen, valmiudesta en osaa sanoa.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Ready to Rumble. Pitkä drafti on paras drafti. :) Mites se meni ton orderin suhteen kun tuolla liiga jo antaa mulle slotin 13? Eikös se pitäny mennä randomilla ja paljastuu tuntia ennen?
 

Ralph

Jäsen
) Mites se meni ton orderin suhteen kun tuolla liiga jo antaa mulle slotin 13? Eikös se pitäny mennä randomilla ja paljastuu tuntia ennen?
Asetuksissa lukee: "Draft Order Randomized One Hour Prior to Draft Time"

Taitaa näyttää vain nyt jotain ja muuttuu sitten tuntia ennen draftia. Mulla näkyy, että varaisin numerolla kaksi.
 

Ralph

Jäsen
Mites se meni ton orderin suhteen kun tuolla liiga jo antaa mulle slotin 13? Eikös se pitäny mennä randomilla ja paljastuu tuntia ennen?
Näyttisi nyt olevan jokaiselle merkittynä draftvuoro viime kauden loppujärjestyksen mukaan. Eli voittajajoukkueelle on merkitty varausvuoroksi ykkönen, minä tulin toiseksi ja minulla on kakkonen, kolmosella kolmonen jne. Luotetaan siihen, että ne tuosta muuttuu kun niin säännöissäkin lukee.
 

Siniharmaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täälläkin ollaan kuulolla ja nyt kovasti yritetään käydä kovasti läpi kesän uutisia. Tavoitteena olisi, että tällä kertaa ei tulisi yhtään uransa lopettanutta tai KHL:ään siirtynyttä pelaajaa draftattua.
 

Ralph

Jäsen
Tavoitteena olisi, että tällä kertaa ei tulisi yhtään uransa lopettanutta tai KHL:ään siirtynyttä pelaajaa draftattua.
ESPN uudisti kesällä sivustoa, ulkonäin puolesta mielestäni huonompaan suuntaan, mutta samalla siivosi pelaajalistaa. On siellä yhä KHL:ään siirtyneitä ja sopimuksettomia pelaajia, mutta mennyt kuitenkin tyhjemmäksi. Vielä vuosi sitten siellä taisi olla jotain 3500 nimeä sisältäen mm. Joe Sakicin, Antti Miettisen ja ties minkä Wayne Gretzkyn varmaan. Nyt on enää 1050 nimeä ja kaikki nämä ovat pelanneet NHL:ssä viime kaudella, siirtynyt NHL:ään täksi kaudeksi tai varattu NHL:ään tänä kesänä. Esimerkiksi Johan Franzenia ei listalta enää löydy.

Varmasti tulee vielä ennen sunnuntaina lisää nimiä harjoitusleireiltä. Mutta rankingit siellä heittää edelleen isoilla luvuilla satunnaissijotuksia. Esimerkiksi Daniel Sedin on numerolla 374 ja vaikkapa Johan Larsson on sijalla 1006.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Näyttisi nyt olevan jokaiselle merkittynä draftvuoro viime kauden loppujärjestyksen mukaan.


Jes tämä selvä. Sitten toivomaan että su klo 17 sieltä löytyy joku sijoista 1,2, 7,8,9,10,17,18.

Vaikka kaikki tietty käy ni helpottaa se hiukan joko tasaisuus tai lähekkäiset vuorot jolloin muut ei sotke ihan niin pahasti.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Valmiina ollaan, voi tosin jäädä draftin alku haaveeksi kun ajankohta on meikäläiselle vaihtoehdoista se huonoin mahdollinen. Mutta listat ovat kunnossa ja loppukierroksilla jyvät vasta erotellaan akanoista.
 

Ralph

Jäsen
Melko tasan kaksi vuorokautta eli 48 tuntia draftiin, joten tägään vielä uudestaan ne kuusi, jotka eivät ole mitään kirjoitelleet edellisen tägäyksen jälkeen. Enää en tägäile, kunhan vain varmistelen, että kaikki on hereillä.

@Fingerpori
@FutureHockey
@Kily
@Kumisaapas
@Mängimies
( @Paarma )

Toki Paarma kirjoitti juuri ennen tägäystä, joten olkoot suluissa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juujuu hereillä ollaan ja ulapalla kuin lumiukot mutta on tässä vielä 48h aikaa .o/
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
@Ralph Tuolla logiikalla olin kirjoittamatta :)

Toivottavasti alustat kestää draftin. Edellisellä kerralla mulla oli vielä pöytäkone, ja silloin toimi hommat hienosti, mutta tein tässä viikolla mock draftin nykyään käytössä olevalla tabletilla ja se alkoi lopussa sakkaan. Valmistaudun siis puhelimella ja tabletilla itse tilaisuuteen, siltä varalta jos toinen heistä alkaa hankalaksi.

Edit. Mulla näyttää että varaan 18. vuorolla, enkä mielestäni ihan pahnan pohjimmainen ollut viime kaudella. Toki jääväsin itseni karsintasarjasta puolivahingossa joten en ihmettele vaikka olisinkin ollut viimeinen.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tässä jo huomista odotellaan. Viime yönä tuli töiden ohessa vedettyä niin paljon maalivahteja ja pakkeja jonoon (ensi yönä vielä hyökkääjät), että siinä aamuyöstä pää oli aika sekaisin. Sitten menin typeränä vielä lukemaan tuon teidän viime vuoden ketjun läpi ja sekoitti vaan entisestään. Joutui funtsimaan, pitäisikö ajatella vähän monimutkaisemmin tulevia valintoja eri kategorioiden kautta vai luottaa omaan perstuntumaan. Ehkä valitsen kuitenkin tuon jälkimmäisen.

Se tuli kuitenkin havaittua että melkoisia nhl-seppiä taitaa olla vastassa. Koitetaan silti laittaa kovasti hanttiin, vaikka virheitä varmasti tulee tehtyä ja kantapään kautta opittua eri pelin osa-alueita.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Jokos alkaa olemaan taktiikat valmiina iltaa varten? Kieltämättä jännittää, turhaa paniikkia yritetään välttää viimeiseen asti..
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Lonkalta vedetään kuten aina. Jos jonkun on drafteista tässä kymmenen vuoden aikana oppinut niin sen että suunnitelmat on suunnitelmia ja sit kun menee se viis kaveria putkessa nenän edestä ni paniikki iskee kuitenkin. Toki helpottaa olla jonon täydestä jantteria mut sit pitää laittaa drafti äänettömäks kun "jonostasi meni pelaaja" äänet spämmää jatkuvasti. :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Viides vuoro napsahti. Vähän myöhäisempää olisin toivonut, mutta ei valiteta.
 

Ralph

Jäsen
Meikäläisen jengi drafin jälkeen näyttää tältä:

Alex Galchenyuk - Jack Eichel - Tyler Johnson
Christian Dvorak - Sean Monahan - Pavel Buchnevich
Justin Abdelkader - Matt Duchene - Adrian Kempe
Blake Comeau - Tyler Bozak - Sven Andrighetto
Andrew Ladd - Devin Shore - Chris Wagner
Nikita Scherbak - Lars Eller - David Kämpf

Jake Muzzin - John Carlson
Nick Leddy - Matt Dumba
Nikita Zadorov - Colton Parayko
Alex Goligoski - Brett Pesce
Karl Alzner

Connor Hellebuyck
Martin Jones
Jonathan Bernier

Viime kauden tavoin tasapaksu hyökkäys, mutta ihan kiva kuitenkin. Hyvä maalivahtipari ja monipuolinen puolustus. En valita.

EDIT:
Arvioisin, että tulen olemaan vahva aloitusvoitoissa, peliajoissa, taklauksissa, blokeissa ja puolustajien pisteissä. Sekä yleisesti maalivahtikategorioissa. Mutta tehopisteiden suhteen, muiden kuin pakkien, on jännitettävää. Näistä mun pelaajista tehokkain viime kaudella oli pakki Carlson, 68 pistettä. Seuraavina Eichel ja Monahan, 64 pistettä. Toki Eicheliltä odotan selvästi enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Draftii lähdettii molarikärjellä ja sit ihmeteltiin kun ei kerittykään saada toista ykköstä. Kostoks sit neljä kakkosmolaria. :)

Zambonin päällä keikkuu seuraavat jantterit:

E Kane-Kopitar-Wheeler
Pacioretty-Koivu-Silfverberg
Pearson-Lindholm-Jenner
B Tkachuk-Dubinsky-Cogliano
(Tanev-Brodziak-Reaves)
(D. Strome-Goldobin)

Suter-Ekblad
E Johnson-Dahlin
Stralman-Gudas
(Mete-Nemeth)

Vasilevskiy
Saros
(Reimer)
(Halak)
(Domingue)
 
Viimeksi muokattu:

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Näillä mennään tällä kertaa. Vituiksihan se meni jo heti alussa, kun lotterysta napsahti 2. sija ja maalivahteja alkoi menemään heti pari vuoroa myöhemmin kovalla tahdilla. Siinä sitten odoteltiin melkein se kaksi täyttä kierrosta pelonsekaisin tuntein jääkö jäljelle mitään. Noh jotain rippeitä sinnekkin osastolle saatiin kaavittua, mutta ei kovinkaan luottavaisin mielin voi kauteen lähteä siltä osin. Myös hyökkäys ja erityisesti laituriosasto jäi vähän vaisuksi omaan makuun, mutta katsotaan mihin tällä kertaa riittää.

Jonathan Drouin - Sidney Crosby - Jakub Voracek
Nick Foligno - Dylan Larkin - Jordan Eberle
Patrick Maroon - Ryan Johansen - Bobby Ryan
Milan Lucic - Derek Stepan - Jesper Fast
Chris Kunitz - Vladislav Namestnikov - Kasperi Kapanen
Jason Spezza, Martin Necas

Cam Fowler - Alex Pietrangelo
Brian Dumoulin - Sami Vatanen
Cody Ceci - Jared Spurgeon
Robert Hägg - Jordie Benn
Erik Gudbranson

Henrik Lundqvist
Cory Schneider
Joonas Korpisalo
Anders Nilsson
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Ehlers - McDavid - Hörnqvist
Neal - O'Reilly - D.Brown
Perreault - B.Schenn - S.Reinhart
Parise - Tierney - Eaves
+ Plekanec, Shaw, Richardson, Glendening, McCann

Ekman-Larsson - Petry
Faulk - Braun
Hamonic - Forbort
+ Greene, Severson, Honka

Talbot
Raanta
Dell
Kuemper

Vähän kyllä tuli hätä kun piti McDavid ykkösenä varata, että millasta veskaa sinne jää, eihän sieltä mitään huippua tullut, mutta toivotaan vahvaa kautta molemmilta kuitenkin. Suhteellisen tyytyväinen voi olla kyllä muihin palikoihin, onhan siellä arpaa mutta kelläpä ei olisi tässä kohtaa. Nähtäväksi jää.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Marchessault - Matthews - Palmieri
Schwartz - Rakell - Dadonov
Beauvillier - Domi - Lindholm
Komarov - Janmark - Reaves
Kassian - Sissons - Roussel
Weal - Chytil

Giordano - Byfuglien
Klefbom - Skjei
Girardi - Chychrun
Kempny - Bouchard
Hunt
S.Weber (inj)

Fleury
Darling
Neuvirth (inj)

Pageaun saikun olin unohtanut, eli hän lähtee kilometritehtaalle vielä ennen kauden alkua. Neuvirth näköjään poissa ehkä pitempäänkin, eli kovin kaponen on maalivahti-tandem. Weber oli ainoa budjetoitu saikkulainen.

Hyökkäys näyttää hyvältä, mutta siihen se sitten jääkin. Nuorta potentiaalia ja sopivasti santapaperia.

E. Päivitystä kauppojen sunmuiden jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös