Esko Seppänen

  • 638 935
  • 1 395

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei mulla ainakaan näy spotifyssa uutta jaksoa

Joku häikkä siellä päässä.

Pitkästä, pitkästä aikaa Soundcloud käyttöön! Tuonne taidetaan matsku myös aina ladata.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse tykkään tuosta Kuusinen/Virkkunen setistä sekä myös Touru/Hoffren.

Itse Seppänen on vähän fiftysixty. Mielipidehän on kuin persereikä, Jokaisella erilainen. Lisäksi toinen voi tykätä äidistä ja toinen tyttärestä? Pointti on kuitenkin, että omasta mielestä radiossa merkkaa se ääni. Juontajan tärkein työkalu. Esimerkiksi en vaan voi mitenkään kuunnella Radio Novaa klo 10-14. Nina Backman saa savun nousemaan korvista. Sama on vähän Novan aamun kanssa, Minna Kuukka on myös sellainen, että voisi olla muualla töissä kun radiossa? Vaikka Kirjaston tiskille, siellähän pitäisi olla valloillaan hiljaisuus?

No anyway, mitä tulee Seppäseen, niin en tykkää äänestä enkä puhetavasta. Menee vähän "huutamiseksi", ei voimakkuus, mutta liian nopeaa ja monotoomista, ei ikäänkuin tauota puhetta. Pari napsua rauhallisemmaksi ja hitaammaksi, selkeämmäksi. Juttuihin pääsisi paremmin sisälle?
Sama tulee "mainoksiin"... Niihin myös samat edellä olevat asiat. Jos kerran mainokset pitää itse puhua?

Joo tiedän, ei ole pakko kuunnella. Autossa tai lenkillä on vaan kiva kuunnella, saa ajan ns. kulumaan paremmin
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Latasin itsekin mutta eipä ollut sielläkään.

Kuuntelin selaimen kautta ja eilen jakso löyty Soundcloudista - mutta eipä löydy enää.

Mitä lie säätöä.
 

Kinetic

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Itse tykkään tuosta Kuusinen/Virkkunen setistä sekä myös Touru/Hoffren.

Itse Seppänen on vähän fiftysixty. Mielipidehän on kuin persereikä, Jokaisella erilainen. Lisäksi toinen voi tykätä äidistä ja toinen tyttärestä? Pointti on kuitenkin, että omasta mielestä radiossa merkkaa se ääni. Juontajan tärkein työkalu. Esimerkiksi en vaan voi mitenkään kuunnella Radio Novaa klo 10-14. Nina Backman saa savun nousemaan korvista. Sama on vähän Novan aamun kanssa, Minna Kuukka on myös sellainen, että voisi olla muualla töissä kun radiossa? Vaikka Kirjaston tiskille, siellähän pitäisi olla valloillaan hiljaisuus?

No anyway, mitä tulee Seppäseen, niin en tykkää äänestä enkä puhetavasta. Menee vähän "huutamiseksi", ei voimakkuus, mutta liian nopeaa ja monotoomista, ei ikäänkuin tauota puhetta. Pari napsua rauhallisemmaksi ja hitaammaksi, selkeämmäksi. Juttuihin pääsisi paremmin sisälle?
Sama tulee "mainoksiin"... Niihin myös samat edellä olevat asiat. Jos kerran mainokset pitää itse puhua?

Joo tiedän, ei ole pakko kuunnella. Autossa tai lenkillä on vaan kiva kuunnella, saa ajan ns. kulumaan paremmin
Sanoisin että on enemmänkin tottumiskysymys. Itsellä oli samoja ongelmia Kimanttia podcastin kanssa liittyen äänenlaatuun (Timosen audio tulee jostain gsm-taajuudelta). Pari jaksoa kun oli kuunnellut niin en ole enää asiaan kiinnittänyt huomiota (pl. tämän kauden ensimmäinen jakso..).
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annoin Eskolle pitkästä aikaa mahdollisuuden. Vaan ei. Laineen lämmin vastaanotto Montrealissa johtuu vaan matalan itsetunnon organisaatiosta ja faneista. Nyt on veikattu väärää hevosta ja turha odottaa mitään uutta pelastajaa herrasta.
Voi tietysti olla näinkin, mutta itse näkisin lämpimän vastaanoton johtuvan ihan toisista syistä. Erittäin kovia kokeneelle ja vastoinkäymisten kanssa painineelle Laineelle osoitettiin, että sä olet meidän mies ja seisomme takanasi kun miestä jälleen kerran koetellaan.
 

Schadowan

Jäsen
Tiistai: Normisetti
Keskiviikot: Touru/Hoffren
Torstait: Virkkunen/Kuusinen
Joka toinen perjantai: Bambin Pyykkitupa
Joka toinen perjantai: Normisetti

Tolla sabluunalla mennään nyt. Itselle riittäisi yksi Seppäsen oma setti per viikko, ja se saisi olla aina haastattelujakso. Itse en ole Seppäsen omia monologeja kuunnellut tooodella pitkään aikaan. T/H, V/K on todella kovia, Bambikin on ihan ok.

Ikan perkuulauta ei enää palaa(?), mikä on hyvä juttu. Kyllä tuohon joku "asiantuntijapodcast" vielä menisi - NFL ehkäpä? Sitten olisi aika kova paketti kasassa.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
omasta mielestä radiossa merkkaa se ääni. Juontajan tärkein työkalu. Esimerkiksi en vaan voi mitenkään kuunnella Radio Novaa klo 10-14. Nina Backman saa savun nousemaan korvista. Sama on vähän Novan aamun kanssa
Joo tiedän, ei ole pakko kuunnella

Ei nyt liity suoraa aiheeseen, mutta on hämmentävää, miten paljon monillakin ei radiokanavilla on ns. eniten kuunneltaviin aikoihin äänessä näitä ns. raskaan kuuloisia ääniä, jotka ovat vaan pitkässä juoksussa sietämättömiä.

Podcasteissa voi aika hyvin valikoida, ketä tai mitä ääntä kuuntelee, mutta jos radion musiikki (eikä mikään musiikintoistopalvelu) kiinnostaa, niin heikoilla jäällä on.
 

Särki47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Annoin Eskolle pitkästä aikaa mahdollisuuden. Vaan ei. Laineen lämmin vastaanotto Montrealissa johtuu vaan matalan itsetunnon organisaatiosta ja faneista. Nyt on veikattu väärää hevosta ja turha odottaa mitään uutta pelastajaa herrasta.
Voi tietysti olla näinkin, mutta itse näkisin lämpimän vastaanoton johtuvan ihan toisista syistä. Erittäin kovia kokeneelle ja vastoinkäymisten kanssa painineelle Laineelle osoitettiin, että sä olet meidän mies ja seisomme takanasi kun miestä jälleen kerran koetellaan.
Mutta sitten kun pääsee askiin ja verkko ei heilu niin loppuu nuo lämpimät vastaanotot ja läpyttelyt.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta sitten kun pääsee askiin ja verkko ei heilu niin loppuu nuo lämpimät vastaanotot ja läpyttelyt.
Paljon mahdollista. Jotenkin vaan hymähdytti kun pitkästä aikaa antaa mahdollisuuden niin siellä ollaan negan kautta liikkeellä. Väärin taputettu.
Ei ole paljon muutamassa vuodessa muuttunut. Kaikki on paskaa paitsi kusi. Vieraiden kivet toki kiillotetaan niin että korvia punottaa.
 
Mutta ikahan selittää aina erit asiat eri podcasteissa, eli ei merkitystä
Kertoo samoista asioista mutta eri näkökulmista ja eri mielipiteillä, joten ei voi näin ollen olla juuri koskaan missään täysin väärässä. Näin hän pääsee sitten aina jossain näistä monista podeista kertomaan kuinka sanoi näin ja näin aikaisemmin. Onneksi tämä ristiriitaisuus on alettu huomaamaan ja kyseenalaistamaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olen nyt viime aikoina kuunnellut Seppäsen podcasteja ja sen olen ainakin oppinut, että urheilu on alfabisnes.

Tuon sanan toistelussa jää Valavuori ja aasinpaskakin kakkoseksi.
 
Olen nyt viime aikoina kuunnellut Seppäsen podcasteja ja sen olen ainakin oppinut, että urheilu on alfabisnes.

Tuon sanan toistelussa jää Valavuori ja aasinpaskakin kakkoseksi.
Tätä toistetaan kyllä eniten, mutta kauemmin kuunnelleet varmasti tietävät että se on ollut milloin mitäkin bisnestä riippuen siitä mikä on sopinut parhaiten mihinkin väliin, joukkueeseen ja sarjaan. On ollut viihdebisnestä, alfabisnestä, voittobisnestä ja niin edelleen.

Silloin kun Tapparan peli kulki Tapolan viimeisillä kausilla, keskityttiin enemmän voittobisnekseen. Kun Kärpät ja Lukko Marjamäen ja Lämsän alla voittivat, sillä ei ollutkaan mitään väliä, koska Liigassa ei pelata mistään tai muuta turhaa joka näkyi Eskon turhautumisena tiettyjä ihmisiä kohtaan.


Olen itse henkilökohtaisesti lopettanut muiden kuin vierasjaksojen kuuntelun, samaten kuin Ikalla myös Eskolla ei ole sanomisissaan välillä päätä eikä häntää. Vaihtaa näkökulmaa asioihin lähes poikkeuksetta sarjan, joukkueen, pelaajan ja/tai valmentajan mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olen itse henkilökohtaisesti lopettanut muiden kuin vierasjaksojen kuuntelun, samaten kuin Ikalla myös Eskolla ei ole sanomisissaan välillä päätä eikä häntää.
Joo näin olen itsekin toiminut. On kuitenkin hyvä haastattelija ja Bambi on yllättänyt positiivisesti. Oikeasti tuo jotain sellaista tulokulma, mitä ihan kuka tahansa ei osaa nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös