Ainahan se on ollut. Ei Seppäsellä ole mitään moraalia, tai yleviä tarkoitusperiä. Näkihän sen jo siitä affikuviosta missä koukutti jonneja pelaamaan ja itse kääri rahat niiden häviöistä. Olisi mielenkiintoista montako peliriippuvaista Seppänen ja Valavuori aikoinaan synnyttivät toiminallaan.Monia vuosia kuuntelin kaikki jaksot kokonaan mutta nykyään ei jaksa/viitsi kuunnella kuin ainoastaan jos on itselle mielenkiintoinen vieras ja syy tähän on se että nykyään niin selkeästi ainoa syy koko podille on pelkkä rahanteko
Kuinkakohan monta kertaa Ika on tuon saman jutun kertonut, jossa TuTolle on sanottu, että heidän aikansa tulee vielä Liiga nousun suhteen. Pelkästään Urheilucastissä heittäisin, että lähemmäs 10 kertaa..Ikan Perkuulauta taasen Ikan puolelta samojen juttujen kierrätystä eri medioissa…
Olisko Seppäsellä sellanen, että pikkuhiljaa vähentää omaa tekemistään ja ottaa enemmän podeja siipiensä alle. Vähempi duuni, samat mainostuotot. En tiedä onko Seppänen puhunut visiostaan Urheilucastin suhteen, mutta HoffaTourun otttaminen UC alle oli tosi hyvä veto. Mikäs olisi seuraava?
Tätä itsekin veikkaisin, ”Salvoksen Hirsisaunassa alkaa Kiekkokiuas sihistä”…Savolainen&Sihvonen
Olisko Seppäsellä sellanen, että pikkuhiljaa vähentää omaa tekemistään ja ottaa enemmän podeja siipiensä alle. Vähempi duuni, samat mainostuotot. En tiedä onko Seppänen puhunut visiostaan Urheilucastin suhteen, mutta HoffaTourun otttaminen UC alle oli tosi hyvä veto. Mikäs olisi seuraava?
Itse taas muistelen (en nyt viitsi tarkistuskuunnella), että kesällä kun julkisti Touru&Hoffren uutisen niin jutteli tavoitteena olevan joka arkipäivälle jakso Urheilucastin tuotetta. Nyt kun tuo on selkeästi ottanut tuulta alleen niin en yllättyisi ollenkaan, jos torstaille saataisiin Urheilucastin teemaan brändätty Kiekkokiuas. Tähän kun lisää Kiekkokiukaan viimeisessä jaksossa vihjailut paluusta jossain muodossa ja Sihvosen vierailun UC:ssä. Itse ainakin ottaisin ilolla vastaan tuollaisen uutisen.Tais heittää tuoreeltaan, että tuohon se jää. Aika näyttää tuleeko monenkirjavuutta.
Itse taas muistelen (en nyt viitsi tarkistuskuunnella), että kesällä kun julkisti Touru&Hoffren uutisen niin jutteli tavoitteena olevan joka arkipäivälle jakso Urheilucastin tuotetta.
Periaatteessa ei muuten aivan tuulesta temmattu ajatus. Sihvosella ja Seppäsellä kuitenkin yhteistä historiaa ja olihan Sihvonen juuri UC:n vieraanakin. Kiekkokiuas löi pari viikko sitten nauhurin kiinni Savolaisen työkuvioiden muuttumisesta johtuen ja jättivät vähän leijumaan, että milloin kiuas lämpenee seuraavan kerran.Savolainen&Sihvonen
Ei mahdoton sekään, mutta ehkä itse hakisin talliini TailGatea jos tuolle linjalle lähtisin…Mites Green Zone - NFL podcast?
Tyylillisesti Green Zone on mielestäni huomattavan paljon lähempänä jotain mielessäni olevaa abstraktia "UC-brändin arkkityyppiä" kuin TailGate on. Molemmat erinomaisia podcasteja, joista Green Zone on se oma suosikkini, oikeastaan kaikista suomalaisista urheilupodcasteista. Koikkis ja Terenius on molemmat tahoillaan tainneet käydä vierailullakin Uc'ssa.Ei mahdoton sekään, mutta ehkä itse hakisin talliini TailGatea jos tuolle linjalle lähtisin…
Harmittaa vaan, kun Spotify recap kertoo vuoden lopussa että olisi luukuttanut UC:ta vaikka todellisuudessa kuunnellut vain T&H-jaksot, vielä manuaalisesti skipaten Esko-enon kaikki mainosspiikit. Noh, kaikkea ei voi saada.Onneksi kuitenkin tiistaisin tulee Touru/Hoffren, joka on ollut mielenkiintoinen ja ehkäpä Suomen paras lätkäaiheinen podcast
Todennäköisesti oma muisti temppuilee, mutta oliko oikeasti Jonathan Cheechoo jotenkin todennäköinen 50 maalin tekijä aikanaan?