Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 309 323
  • 3 932

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tämän päivän matsia katsoessa en voi ymmärtää miten tiistaina sössittiin Jypiä vastaan. Viimeiset 5 erää ollut aika dominointia.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Maalivahdeilla torjunnat kahen erän jälkeen, Larmi: 6+1=7 ja Ässien Volkov: 8+13=21.

Nyt jospa 3. erän alussa saataisiin vihdoin tehtyä se YV-maali.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Perustelut?
"i. Jos puolustavan joukkueen pelaaja siirtää maalinsa pois paikaltaan, maali hyväksytään edyllättäen, että:
1. Vastustaja oli laukaisemassa kiekon ennen kuin maalia siirretään.
2. Päätuomarin mielestä kiekko olisi mennyt maaliin, jos maali olisi ollut normaalissa paikassaan."
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tosiaan YV-pelaaminen hajosi atomeiksi. Nyt muutenkin meni vähän kuin JYPiä vastaan pelatessa.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
"i. Jos puolustavan joukkueen pelaaja siirtää maalinsa pois paikaltaan, maali hyväksytään edyllättäen, että:
1. Vastustaja oli laukaisemassa kiekon ennen kuin maalia siirretään.
2. Päätuomarin mielestä kiekko olisi mennyt maaliin, jos maali olisi ollut normaalissa paikassaan."
1. Ei toimi
2. Onko todella nykyään tuosta kiinni? Vanha sääntö "maali siirtynyt ennen kuin kiekko ylittää maaliviivan" olisi melko yksiselitteinen ilman mitään tuomarin "miltä musta tuntuu" aspektia.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seurasin tänään paria pelaajaa hallilta käsin.
Haatasen peliin tullut kyllä lisää suoraviivaisuutta ja kiekollista varmuutta vs viimekausi. Puolustaa myös paremmin.

Ja toinen niin Toppari Vilen tulee kaksinkamppailuista usein voittajana sekä avaa peli todella itsevarmasti niin kiekolla kuin jalalla. On kyllä nyt jo Utusta edellä.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Pelihän oli pari erää oikein hyvää, joskin vieläkin tehokkaampaa olisi saanut olla. Ässien kavennuksen jälkeen tapahtui melkoinen puutuminen ja ote kääntyi. Tasoitusmaalikaan ei kaukana ollut. Kuitenkin tärkeät pisteet eiliseltä ja tältä päivältä sen keskiviikon kaamean esityksen jälkeen. Kohti ensi viikkoa.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äijät saaneet luvan toimittaa sektorin ulkopuoleltakin kiekkoa maalille. Uskomatonta mutta totta

Kieltämättä uskomatonta, miten osaat vain vittuilla Niemelän valmennuksen laadusta, vaikka mies painaa älytöntä tulosta resursseihin nähden. Jatka vaan hyvää pöhinää siellä piirikunnallisella tasolla, vai missä ikinä niitä ö-divarin junnuja valmensitkaan. Vanhan liiton autoritäärisellä pelikirjalla tulee varmasti tulosta.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitääkö mun käydä optikolla vai onko meillä ihan saatanan nopea jengi?
Ässien matsia katsoessa näytti monesti et meillä oli 1 vaihde enemmän mitä kaverilla.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitääkö mun käydä optikolla vai onko meillä ihan saatanan nopea jengi?
Ässien matsia katsoessa näytti monesti et meillä oli 1 vaihde enemmän mitä kaverilla.
Samaa olen katsellut useammassakin pelissä, mutta Ässiä vastaan se vain korostui. Esim onko Lindroos aina ollut näin hyvä jalalla? On kokokauden nostanut kiekkoa myös puhtaalla jalallakin ylös!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kieltämättä uskomatonta, miten osaat vain vittuilla Niemelän valmennuksen laadusta, vaikka mies painaa älytöntä tulosta resursseihin nähden. Jatka vaan hyvää pöhinää siellä piirikunnallisella tasolla, vai missä ikinä niitä ö-divarin junnuja valmensitkaan. Vanhan liiton autoritäärisellä pelikirjalla tulee varmasti tulosta.

En vittuile Niemelän valmennuksen laadusta, tuo oli lähinnä vitsi. Niemelä tekee mahtavaa duunia. Tuo on ollut se yksi ja melkolailla ainut kohde mitä olen kritisoinut, mutta siinäkin tehtiin aika nopeasti tällä viikolla täyskäännös. Sori, jos meni siellä noinkin kovasti tunteisiin.

Valmennan U18 Mestistä. En ole vanhanliiton mies niissäkään hommissa. Autoritäärinen pelikirja ihan uusi käsite mulle. Tulosta toki siinä määrin tullut että 5 matsia pelattu ja kaikki voitettu, siinä missä sama jengi voitti koko viime (tynkä)kaudella 4 peliä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitääkö mun käydä optikolla vai onko meillä ihan saatanan nopea jengi?
Ässien matsia katsoessa näytti monesti et meillä oli 1 vaihde enemmän mitä kaverilla.

Ässät on kyllä myös kohtuu hidas jengi. Mutta onhan Pelsulla jalkava ryhmä, ehdottomasti.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En vittuile Niemelän valmennuksen laadusta, tuo oli lähinnä vitsi. Niemelä tekee mahtavaa duunia. Tuo on ollut se yksi ja melkolailla ainut kohde mitä olen kritisoinut, mutta siinäkin tehtiin aika nopeasti tällä viikolla täyskäännös. Sori, jos meni siellä noinkin kovasti tunteisiin.

Valmennan U18 Mestistä. En ole vanhanliiton mies niissäkään hommissa. Autoritäärinen pelikirja ihan uusi käsite mulle. Tulosta toki siinä määrin tullut että 5 matsia pelattu ja kaikki voitettu, siinä missä sama jengi voitti koko viime (tynkä)kaudella 4 peliä. :)

Pakko myös itse tässä mainita, että en mäkään kokenut kenenkään tässä vittuilevan mitään, oli vaan tilannekomiikkana hauska letkautus, johon myös Bobby vastasi.

Tämä nyt ihan vaan jos joku mun kommentista mitenkään ymmärsi mitään tarkoituksetonta.

Ässät on kyllä myös kohtuu hidas jengi. Mutta onhan Pelsulla jalkava ryhmä, ehdottomasti.

Okei, mä en oo Ässiä sen enempää seurannut, täs viimesimmäs matsissa vauhtiero oli aika silmiinpistävä.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Onpa dominoiva alku! Tässähän tulee ihan mancrush tätä touhua katsellessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös