Oliks tää nyt sitä Niemelän kiekkoa? ;)
Säännöistä en tiedä mutta menikö tuo nyt oikein taaskaan?
Meni tismalleen oikein sääntökirjan mukaan.Säännöistä en tiedä mutta menikö tuo nyt oikein taaskaan?
Perustelut?Meni tismalleen oikein sääntökirjan mukaan.
"i. Jos puolustavan joukkueen pelaaja siirtää maalinsa pois paikaltaan, maali hyväksytään edyllättäen, että:Perustelut?
1. Ei toimi"i. Jos puolustavan joukkueen pelaaja siirtää maalinsa pois paikaltaan, maali hyväksytään edyllättäen, että:
1. Vastustaja oli laukaisemassa kiekon ennen kuin maalia siirretään.
2. Päätuomarin mielestä kiekko olisi mennyt maaliin, jos maali olisi ollut normaalissa paikassaan."
1. Ei toimi
2. Onko todella nykyään tuosta kiinni? Vanha sääntö "maali siirtynyt ennen kuin kiekko ylittää maaliviivan" olisi melko yksiselitteinen ilman mitään tuomarin "miltä musta tuntuu" aspektia.
Ei minusta
Äijät saaneet luvan toimittaa sektorin ulkopuoleltakin kiekkoa maalille. Uskomatonta mutta totta
Samaa olen katsellut useammassakin pelissä, mutta Ässiä vastaan se vain korostui. Esim onko Lindroos aina ollut näin hyvä jalalla? On kokokauden nostanut kiekkoa myös puhtaalla jalallakin ylös!Pitääkö mun käydä optikolla vai onko meillä ihan saatanan nopea jengi?
Ässien matsia katsoessa näytti monesti et meillä oli 1 vaihde enemmän mitä kaverilla.
Kieltämättä uskomatonta, miten osaat vain vittuilla Niemelän valmennuksen laadusta, vaikka mies painaa älytöntä tulosta resursseihin nähden. Jatka vaan hyvää pöhinää siellä piirikunnallisella tasolla, vai missä ikinä niitä ö-divarin junnuja valmensitkaan. Vanhan liiton autoritäärisellä pelikirjalla tulee varmasti tulosta.
Pitääkö mun käydä optikolla vai onko meillä ihan saatanan nopea jengi?
Ässien matsia katsoessa näytti monesti et meillä oli 1 vaihde enemmän mitä kaverilla.
En vittuile Niemelän valmennuksen laadusta, tuo oli lähinnä vitsi. Niemelä tekee mahtavaa duunia. Tuo on ollut se yksi ja melkolailla ainut kohde mitä olen kritisoinut, mutta siinäkin tehtiin aika nopeasti tällä viikolla täyskäännös. Sori, jos meni siellä noinkin kovasti tunteisiin.
Valmennan U18 Mestistä. En ole vanhanliiton mies niissäkään hommissa. Autoritäärinen pelikirja ihan uusi käsite mulle. Tulosta toki siinä määrin tullut että 5 matsia pelattu ja kaikki voitettu, siinä missä sama jengi voitti koko viime (tynkä)kaudella 4 peliä. :)
Ässät on kyllä myös kohtuu hidas jengi. Mutta onhan Pelsulla jalkava ryhmä, ehdottomasti.