Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 309 382
  • 3 932

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Näettekö sen mistä oon vinkunut täällä? Nyt ei tule viivelähtöjä ja heti peli soljuu muillakin kentillä hyökkäyspäähän ihan eri tavalla ja paikkoja tulee. Myös Nikkasen ketjulle.
Tätä lisää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Seeproilta meni Abtin(?) niitti Jasekiin täysin ohi. Lukas kävi tilanteen jälkeen melko kuumana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi v.. mitä säätämistä. Lukon ylivoima erän loppuun ei ollut toivomuslistalla.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hämäläinen saa sentään paikkoja, mutta kuin jäässä voikaan joku olla!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Emil kuka?
Jumankauta mä tykkään Bartosta kyllä niin paljon kuin vain heteromies voi toisesta miehestä pitää.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tämä nuorisokenttä on vähän hasardi puolustuspäässä, erityisesti kun Lukko kykenee peluuttamaan telaketjuosastoa niitä vastaan. Punttisalille hakemaan voimaa ja kiloja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tulossa taas jatkoaikatappio? :(

Noh ei luovuteta vielä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Omaan silmään se oli Repo. Likainen Taklaus ja meni yllättäen taas ohi. Siellä on tänään vähintään kolme Lukko jäähyä jäänyt viheltämättä.

Oli se Abt. Ja onhan noita jäänyt toiseenkin suuntaan.

Kuten jo tuolla yleisen puolella sanoin kun jengi parkui miten SHL nöyryyttää Liigaa viemällä Larmin, että mielummin mä omaan jengiin Bartosakin ottaisin ja tää ilta on kyllä vahvistanut sitä mielipidettä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös