Mikäli onnistutaan SaiPalle häviämään kotona niin lähdetään lomille ihan ansaitusti. Toistaiseksi löytyy kuitenkin vielä uskoa että tästä kairataan kolme pistettä.Byebye pudotuspelit jos tämä peli onnistutaan sähläämään Shaiban voitoksi.
Vittu mitä kaverisyöttöjä, ei jumalauta sentään. Ihme jos ei kummassakaan sattunut isommin.
Juuri näin, kiekko pitäisi pystyä purkamaan varmemmin.Noin... peli omissa sekaisin kuin se kuuluisa huoran tukka
Mä jopa allekirjoitan täysin tän Sihvosen näkemyksen, itsekin oon täysin samoista asioista täällä palstallakin jauhanut. Vähän jopa noloa että oon näin samaa mieltä sen kanssa ja nähnyt asiat samoin.Johtavalta tulee runtua pelikaaneille.
Sihvonen: Näin SM-liigan mallioppilaan kupla puhkesi – tähtihankinta vaarassa mennä täysin hukkaan
MTV Urheilun asiantuntija Petteri Sihvonen pohdiskelee ja analysoi Lahden Pelicansin tukalaa asemaa SM-liigan sarjataulukossa ja analysoi juurisyitä sille, miksi joukkue on suorittanut alle tasonsa verrattuna viime kauteen.www.mtvuutiset.fi
Sitten maali hyväksytään ja haastetaan… ja taas palaa aikaaSItten puolen tunnin maalin tarkastelut. Hohhoijaa..
No haastohan ei olisi ollut mahdollinen koska Pexi Virta käytti aikalisänsä jo avauserässä.Sitten maali hyväksytään ja haastetaan… ja taas palaa aikaa
Totta olin unohtanutNo haastohan ei olisi ollut mahdollinen koska Pexi Virta käytti aikalisänsä jo avauserässä.