I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Meidän tähtipelaajat heittäytyvät kiekon eteen, mutta silti juniorit kehtaavat olla ottamatta mustelmia.
Samaa minäkin ihmettelin. Mitä vittua Silander?Siellä on Björninen YV:llä mutta Jasek on aloittamassa. Mitä helvettiä nyt taas?
Taktinen veto ( lue. Täysin käsittämätöntä ).Björninen viivapelaajana ja Jasek aloittamassa yvllä, mitä aktuaalista vittua siellä on hinkattu taas?
Kehtaakin laukoa pakin paikalta!Sakkoa saatana Eroselle.
Björninen varmaan sanoi, että pistäkää poikki. Näinhän ei aikanaan käynyt Jyppiä vastaan kun Björninen loukkasi itsensä alivoimalla ja Jyppi teki maalin.Miksi peli pantiin muuten poikki Hakulisen blokista? Olen käsittänyt että ei loukista katkaista?
Silloin ei katkaista, kun kiekko on vastustajan hallussa hyökkäyspäässä.Miksi peli pantiin muuten poikki Hakulisen blokista? Olen käsittänyt että ei loukista katkaista?
Jos on pelitilanne päällä niin ei. Lukkohan purki kiekon Pelicans päätyyn, eli tuo pelitilanne oli ohi siinä vaiheessa ja pelin katkaisu mahdollista.Miksi peli pantiin muuten poikki Hakulisen blokista? Olen käsittänyt että ei loukista katkaista?