Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

• 313 501
  • 3 897

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Onhan nyt todella noloa, että joku lindaliukas tulee ES-Jonne kypärineen viemään kotijengiä fyysisesti 100-0.

Milloin meidän junnuista tulisi myös tuollaisia, eikä näitä saatanan neppailijoita, jotka ovat olevinaan niin taitavia ja juonikkaita että.
Eipä ole Tepsinkään junnuputki kuuluisa siitä että sieltä tulee isoja v-maisia taklaajalaitureita vaan nimenomaan enemmänkin niistä neppailijoista.

Eri asia on se miten niistä saadaan jalostettua kasvattajajengin edustusta hyödyttäviä pelaajia. Vaikeampi on kasvattaa Liigatason pistemies kun rymistelijä.

Liukas on muuten mielenkiintoinen pelaajatyyppi, josta voi tulla ihan mitä vaan Mestisjyrän ja NHL:n alaketjun laiturin väliltä. Hienoja taklauksia se veti. Harvoin tuollaisia Suomessa mistään tulee.

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oon samaa mieltä siitä että olis kiva saada ylivoima kuntoon ja joo, Tukiaista kovasti kans siihen haluaisin, mutta Kousan jatkuvaa dissaamista en ihan tajua. Kekehän vääntää, luistelee koko ajan paremmin ja nousee hyökkäyksiin jne, ei vaan ole saanut sitä määrää onnistumisia mitä yleensä, mutta eihän sen peli mun mielestä ihan niin huonolta näytä mitä täällä puhutaan? Vai oonko ihan kujalla jotenkin?
Eihän Keke ikinä ole ollut mikään puolustusexpertti, mutta kyllähän se siellä duunia tekee ja samoja asioita mitä on koko urallaan tehnyt, paitsi ettei lauo tarpeeksi, luulen että se on itseluottamusasia.

Eroselta odottaisin paljonkin enemmän sen sijaan, sen peli muuttui jossain vaiheessa ihan täysin kuukausi tai pari sitten, en tiedä onko ollut joku loukkaantuminen vai mikä taustalla, mutta superpakki on kiekollisesti nyt sellaisen peruspakin tasolla ja se ei ole hyvä, me tarvitaan enemmän.

Samalla kun Kousaa haukutaan surutta, Esim. Rajaniemen epävarmuutta viime otteluissa ei juuri kukaan taida olla maininnut. Rajaniemen syötöt on jäänyt jo pidempään vähän taakse tai eteen ja pomppinut jne. Usein esim Keke on joutunut säntäämään kiekon perään kun joku kimmokesyöttö laidan kautta pomppaakin ihan mihin sattuu, ihmettelen miten täällä ei nähdä niissä tilanteissa muuta kun sen että Kousa joutuu juoksemaan kiekkoon melkein mahdottomassa tilanteessa, muttei omaa syytään mutta silti Kekeä piikitellään niistä.

Taidan ihan vittuuksillani katsoa uusintana vaikka eilisen Kerho-pelin ja katsoa vain pakkien pelaamista ja sitä näenkö mä pelin jotenkin niin väärin.
Itse olen ihmetellyt myös Rajaniemen heikkoa hetkeä (piti eilen kirjoittaa palstalle, mutta ketutti niin paljon illasta etten jaksanut enään). Hän oli tossa joku aika takaperin erittäin luotettava, mutta juuri nyt tekee paljon pikku virheitä/huonoja ratkaisuja. Esim. Kerho pelin täysin turha pitkä josta tuli sitten se maali sekä sanomasi epätarkat syötöt.

Mutta tuohon Kekeen, hänhän pelaa juuri omilla vahvuuksilla ja heikkouksilla, jalat käy ja maisema vaihtuu välillä tulee hyviä kiekollisia ratkaisuja ja välillä vähän huonompia. Ongelmaksi tämä muodostuu juuri siinä, kun ennen Keke toi myös niitä tehoja omilla maaleilla tai hyvillä syötöillä, nyt kun se on karissut pois niin jäljelle on jäännyt tyhjä työ ja hazardit. Kun maalin edus häviämisestä tulee maali ja sitä ei pystytä paikkaamaan hyökkäyspäässä niin joukkue jää ”tappiolle”. Itse toivon että se itseluottamus löytyy nyt Jepen tulon myötä, kun joukkue tarvitsee noita hyvin kiekkoa ylös tuovia pakkeja koska niistä on hyötyä.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Itse Rämön Karrihan se siellä katsomossa perheineen! Muutenkin vaikuttaa olevan enemmän porukkaa mökissä mitä torstaina. Joskin kotijoukkue on jäänyt ekan kympin perusteella pukukoppiin, ja lyöty joku pubijengi jäälle.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Seuraan vielä olympialaisten pronssiottelua joten livetulosten seurannan perusteella mennään. Vedot maalia kohti 0-5 joten vaikeaa on ilmeisesti taas.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oho! Ne näköjään seuraa jatkoaikaa. Tukiainen laitettu vihdoin ykkösylivoimaan.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Onko toi Pelikaanin keskikentän ylitys niin ennakoitavissa, että jokainen kahden siniviivan ylitys päättyy käytännössä menetykseen tai syöttöön kaksi metriä ohi kaverin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy