Oon samaa mieltä siitä että olis kiva saada ylivoima kuntoon ja joo, Tukiaista kovasti kans siihen haluaisin, mutta Kousan jatkuvaa dissaamista en ihan tajua. Kekehän vääntää, luistelee koko ajan paremmin ja nousee hyökkäyksiin jne, ei vaan ole saanut sitä määrää onnistumisia mitä yleensä, mutta eihän sen peli mun mielestä ihan niin huonolta näytä mitä täällä puhutaan? Vai oonko ihan kujalla jotenkin?
Eihän Keke ikinä ole ollut mikään puolustusexpertti, mutta kyllähän se siellä duunia tekee ja samoja asioita mitä on koko urallaan tehnyt, paitsi ettei lauo tarpeeksi, luulen että se on itseluottamusasia.
Eroselta odottaisin paljonkin enemmän sen sijaan, sen peli muuttui jossain vaiheessa ihan täysin kuukausi tai pari sitten, en tiedä onko ollut joku loukkaantuminen vai mikä taustalla, mutta superpakki on kiekollisesti nyt sellaisen peruspakin tasolla ja se ei ole hyvä, me tarvitaan enemmän.
Samalla kun Kousaa haukutaan surutta, Esim. Rajaniemen epävarmuutta viime otteluissa ei juuri kukaan taida olla maininnut. Rajaniemen syötöt on jäänyt jo pidempään vähän taakse tai eteen ja pomppinut jne. Usein esim Keke on joutunut säntäämään kiekon perään kun joku kimmokesyöttö laidan kautta pomppaakin ihan mihin sattuu, ihmettelen miten täällä ei nähdä niissä tilanteissa muuta kun sen että Kousa joutuu juoksemaan kiekkoon melkein mahdottomassa tilanteessa, muttei omaa syytään mutta silti Kekeä piikitellään niistä.
Taidan ihan vittuuksillani katsoa uusintana vaikka eilisen Kerho-pelin ja katsoa vain pakkien pelaamista ja sitä näenkö mä pelin jotenkin niin väärin.