Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 309 406
  • 3 932

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Täällä on tullut kolme sivua pelkkää negatiivisuutta, alle kahden erän aikana :D

Itse tosiaan pitkästä aikaa paikalla hallissa katsomassa lätkää, enkä ole ihan noin negatiivinen mitenkään. Ihan voitettavissa oleva peli, yksi koomisen huono ylivoima, eihän tässä muuta ole vielä vituiksi mennyt.

Enemmän toivoisin suorahyökkäyksiä, eikä aina kontrollihakua hyökkäykseen kun lähdetään. Luovuus ja taito riittää, niissä ei vastustajakaan ole organisoidusti mukana, eikä siten tarvitse omalla pelisysteemillä voittaa toisen pelisysteemiä.
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Kahdeksan laukausta kahdessa erässä. Ei vaan riitä otteluiden voittamiseen, vaikka sitä kuinka vääntäisi ja kääntäisi ja hakisi positiivista tuosta. Kolmanteen erään odotan vähintään 15-20 kudin suoritusta.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Täällä on tullut kolme sivua pelkkää negatiivisuutta, alle kahden erän aikana :D

Itse tosiaan pitkästä aikaa paikalla hallissa katsomassa lätkää, enkä ole ihan noin negatiivinen mitenkään. Ihan voitettavissa oleva peli, yksi koomisen huono ylivoima, eihän tässä muuta ole vielä vituiksi mennyt.

Enemmän toivoisin suorahyökkäyksiä, eikä aina kontrollihakua hyökkäykseen kun lähdetään. Luovuus ja taito riittää, niissä ei vastustajakaan ole organisoidusti mukana, eikä siten tarvitse omalla pelisysteemillä voittaa toisen pelisysteemiä.
Täällä sama jäähalli ja mielipide! Pitkästä aikaa pääsee taas livenä seuraamaan, joten se saattaa kyllä laskea katsojan arvostelurimaa, mutta ei haittaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Täällä sama jäähalli ja mielipide! Pitkästä aikaa pääsee taas livenä seuraamaan, joten se saattaa kyllä laskea katsojan arvostelurimaa, mutta ei haittaa!
Täällä on tullut kolme sivua pelkkää negatiivisuutta, alle kahden erän aikana :D

Itse tosiaan pitkästä aikaa paikalla hallissa katsomassa lätkää, enkä ole ihan noin negatiivinen mitenkään. Ihan voitettavissa oleva peli, yksi koomisen huono ylivoima, eihän tässä muuta ole vielä vituiksi mennyt.

Enemmän toivoisin suorahyökkäyksiä, eikä aina kontrollihakua hyökkäykseen kun lähdetään. Luovuus ja taito riittää, niissä ei vastustajakaan ole organisoidusti mukana, eikä siten tarvitse omalla pelisysteemillä voittaa toisen pelisysteemiä.

Ootteko molemmat Iskulla Tappara peliä katsomassa ? =)

Juu ei siinä, todellakin voitettavissa oleva peli, mutta joitain niin karmeita munauksia ja päin persettä pelattuja tilanteita, että alkaa väkisinkin otsalohkossa sykkimään...

3 - erässä tasoihin ja ohi ei se sen vaikeempaa ole !
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitkästä aikaa pääsi väijymään matsia ja voi pojat kun oli jo unohtunut kuinka karsealta meidän peli näyttääkään. Miten voikin jokainen syöttö pomppia niin saatanasti. Puhumattakaan siitä että saadaan keskimäärin laukaus aikaiseksi joka kolmas minuutti ja laukaus kohti maalia joka viides minuutti. Ei taida ihan pari hankintaa tätä kautta pelastaa. Noh Jeppe tuo toivottavasti ylivoimaan jotain järkeä.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Ootteko molemmat Iskulla Tappara peliä katsomassa ? =)

Juu ei siinä, todellakin voitettavissa oleva peli, mutta joitain niin karmeita munauksia ja päin persettä pelattuja tilanteita, että alkaa väkisinkin otsalohkossa sykkimään...

3 - erässä tasoihin ja ohi ei se sen vaikeempaa ole !
Olen mä muutaman nähnyt telkkarista... eli pahempaakin nähty =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös