Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei luoja mitä sekoilua taas! Selvittiin tällä kertaa tuurilla.
Pelaajatkaan tuskin ovat noin tyhmiä, että tuollaisia yv-koostumuksia keksisivät.Ylivoima ilmeisesti pelaajien vastuulla suurimmaksi osaksi ja jos näin on niin siihen voisi tehdä muutoksen.
Hockey IQ high as fuck3 - 1 hyökkäys ja Nikkanen vetää logoon. Terve.
Ei tarvi ihmetellä kun hävitään pelejä3 - 1 hyökkäys ja Nikkanen vetää logoon. Terve.
En vertaisi Killistä tuohon mikkihiirilaumaan. Hyvä vahvistus on, jos tulee.Miettikää vielä joku Lenni Killinen pörräämään tuonne, kun samoja pelaajia on jo kentällisen verran.
Jep. Tällä hetkellä secondary scoring on sometimes really really rarely scoring - osastoa.Jasek 1+1 ja Iikka 0+2. Samalla secondary scoring kiskoo logoon tai ottaa tyhmiä jäähyjä. Ei voi Smejky ja Jeppe yhtään parempaan saumaan tulla taas mukaan.
Täällä sama jäähalli ja mielipide! Pitkästä aikaa pääsee taas livenä seuraamaan, joten se saattaa kyllä laskea katsojan arvostelurimaa, mutta ei haittaa!Täällä on tullut kolme sivua pelkkää negatiivisuutta, alle kahden erän aikana :D
Itse tosiaan pitkästä aikaa paikalla hallissa katsomassa lätkää, enkä ole ihan noin negatiivinen mitenkään. Ihan voitettavissa oleva peli, yksi koomisen huono ylivoima, eihän tässä muuta ole vielä vituiksi mennyt.
Enemmän toivoisin suorahyökkäyksiä, eikä aina kontrollihakua hyökkäykseen kun lähdetään. Luovuus ja taito riittää, niissä ei vastustajakaan ole organisoidusti mukana, eikä siten tarvitse omalla pelisysteemillä voittaa toisen pelisysteemiä.
Täällä sama jäähalli ja mielipide! Pitkästä aikaa pääsee taas livenä seuraamaan, joten se saattaa kyllä laskea katsojan arvostelurimaa, mutta ei haittaa!
Täällä on tullut kolme sivua pelkkää negatiivisuutta, alle kahden erän aikana :D
Itse tosiaan pitkästä aikaa paikalla hallissa katsomassa lätkää, enkä ole ihan noin negatiivinen mitenkään. Ihan voitettavissa oleva peli, yksi koomisen huono ylivoima, eihän tässä muuta ole vielä vituiksi mennyt.
Enemmän toivoisin suorahyökkäyksiä, eikä aina kontrollihakua hyökkäykseen kun lähdetään. Luovuus ja taito riittää, niissä ei vastustajakaan ole organisoidusti mukana, eikä siten tarvitse omalla pelisysteemillä voittaa toisen pelisysteemiä.
Olen mä muutaman nähnyt telkkarista... eli pahempaakin nähty =)Ootteko molemmat Iskulla Tappara peliä katsomassa ? =)
Juu ei siinä, todellakin voitettavissa oleva peli, mutta joitain niin karmeita munauksia ja päin persettä pelattuja tilanteita, että alkaa väkisinkin otsalohkossa sykkimään...
3 - erässä tasoihin ja ohi ei se sen vaikeempaa ole !