Turkoosilintu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat savolaesjoukkueille
Tällä kaudella sen Lahti vs. Everybody sloganin voi sitten laittaa muotoon Larmi vs. Everybody.
Pakko niillä on jonkinmoinen kriisi olla päällä kun eivät tuolla paikkamäärällä saaneet kiekkoa Larmin taakse.Oliko Kärpillä joku kriisi päällä? Ei ole enään.
Uhraisitko itse olympia haaveen tämmöisen tammikuisen höntsä ottelun takia?Oksettavaa katsottavaa tuo Smejkalin hiihtely tällä hetkellä, hyi helvetti sentään.
Niinpä, kuinka halvalla tänään jaetaan pisteitäOikeastaan melko uskomatonta että tää peli olis edelleen ilman Ertsin omaa maalia 0-0. Ei Pelicans saa millään hippaa.
Itseäni ei EHT-höntsät kiinnosta, joten ei kiinnostaisi moiset turnajaisetkaan yhtään, vaan ennemmin pelaisin omalle joukkueelle satalasissa joka ilta.Uhraisitko itse olympia haaveen tämmöisen tammikuisen höntsä ottelun takia?
Eli mielestäsi mikä tahansa runkosarja ottelu vie voiton pukea päälleen maajoukkue paidan ja varsinkin olympia paidan joka on jaossa vain kerran neljässä vuodessa? Ei mitään respect!Itseäni ei EHT-höntsät kiinnosta, joten ei kiinnostaisi moiset turnajaisetkaan yhtään, vaan ennemmin pelaisin omalle joukkueelle satalasissa joka ilta.
Eipä ole Mäenalasella tai Ohtamaalla tuollaista hiihtelyä nähtävissä. Yrittäisi nyt edes vähän.Uhraisitko itse olympia haaveen tämmöisen tammikuisen höntsä ottelun takia?
Mielestäni se seura, joka maksaa palkan menee aina edelle. Hienoa toki, että Smejkal tässä poikkeustilanteessa pääsee olympialaisiin kun NHL-pelaajat eivät tule, mutta kyllä herra tämän hetkisellä mikki hiireilyllään kaukalossa näyttää isosti persettä palkanmaksajalleen ja joukkuekavereilleen. Ei mitään respect!Eli mielestäsi mikä tahansa runkosarja ottelu vie voiton pukea päälleen maajoukkue paidan ja varsinkin olympia paidan joka on jaossa vain kerran neljässä vuodessa? Ei mitään respect!
On kyllä käsittämätöntä.TAAS Kousa penkillä ja Hämäläinen jäällä ylivoimalla, jumalauta! Silanderille kenkää!
Miettinyt itse samaa, kun sähäkkyys on hävinnyt kokonaanEronen taisi sairastaa koronan jo kolmatta kertaa, sen verran pihalla ollut.