I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
1-6 turpaan ja Lambert ainoana +1, vaikka kellotti isoimmat minuutit hyökkääjistä.
Ja amatöörejä…Tappiokierre, runneltu itseluottamus, repaleinen rosteri jne. jne.
Kaveria piti tässä asiassa konsultoida. Ei kuulemma mitään kehitystä tapahtunut joukkueessa tai pelaajissa viimeisen kahden kuukauden aikana? Onko tosiaan näin? Sinänsä ei yllättävää, ettei kukaan ollut edes lähellä U20 MM-joukkuetta (tämä kuultu lähellä olevista piireistä).Tullaankohan me taas huomenna paremmiksi.
Ainakin T.Vilen ja Rajaniemi on menneet eteenpäin, mutta hyökkääjissä ei ole tapahtunut samaa kehitystä. Itse näen ongelmana sen, että ei olla saatu tähän mennessä luotua edes neljää toimivaa ketjua. Meillä on toimiva ykkönen ja nelonen, kakkonen ja kolmonen ovat jääneet paikoilleen.Kaveria piti tässä asiassa konsultoida. Ei kuulemma mitään kehitystä tapahtunut joukkueessa tai pelaajissa viimeisen kahden kuukauden aikana? Onko tosiaan näin? Sinänsä ei yllättävää, ettei kukaan ollut edes lähellä U20 MM-joukkuetta (tämä kuultu lähellä olevista piireistä).
Ainakin T.Vilen ja Rajaniemi on menneet eteenpäin, mutta hyökkääjissä ei ole tapahtunut samaa kehitystä. Itse näen ongelmana sen, että ei olla saatu tähän mennessä luotua edes neljää toimivaa ketjua. Meillä on toimiva ykkönen ja nelonen, kakkonen ja kolmonen ovat jääneet paikoilleen.
Se mitä olen muutamia pelejä nähnyt niin tosiaan Utunen jäänyt mieleen! Nämä muut eivät. (No toki ammattimiehet ovat pelanneet yllättävän hyvin vaikka tuskaa on ollut.)Minusta Utunen on myös ottanut mahtavia askeleita eteenpäin. Myös Kokkonen on melko kokonaisvaltainen pelaaja sekä tietenkin herra 42 on aivan liekeissä vanhoilla päivillään. Muista hankala sanoa. Hyökkääjillä ei vaan papu riitä.
Tästä tulikin mieleen, et voisko Pendo ottaa Pelsuista kevätprojektin…? >Peukku ja hymiö< Edit. Niemelä kakkoseksi ja muut kätellään panostuskiitoksin? Innovatiivista ja ennakkoluulotonta.T. Vilen oli kyllä joulukuussa vahvassa tikissä ja muodosti Utusen kanssa parhaan pakkiparimme. Onko Pennanen ollut kännissä, kun valintoja tehnyt kun ei Toppari ole muka ollut lähelläkään:)
Muuten samaa mieltä, mutta Tyrväinen on ollut yksi positiivisista yllättäjistä, eikä hänen roolinsa ole pisteiden teko, varsinkaan nelosketjussa, jossa pelaa eniten.Kyllähän hyvin Pelsun pelissä huomaa sen, että tappioita tulee väistämättä, kun tsekit, Kangasniemi ja Eronen eivät tehoja tee. Roine on noussut esiin tässä heikossa vaiheessa, mutta muutoin hiljaista on. Tsekkien eduksi todettakoon, että molempien tehotilasto on yli 10 (seuraavalla 5).
Katseeni onkin nyt kääntynyt junnuihin, joilta voisi pian odottaa tulosta paremmalla tasolla - Nikkanen, Kivenmäki ja E. Vilén nyt ensimmäisinä listalla.
Lisäksi olen tällä hetkellä pettynyt Tyrväiseen (koko kauden osalta). Vaikka välillä pelaa pirteästi, tulee jokaisessa pelissä hyvin outoja ratkaisuja, eikä yhden parhaiten palkatuista pelaajista arvoa mitata sillä, pelaako pirteästi, vaan myös tulosta on tultava.
Muuten samaa mieltä, mutta Tyrväinen on ollut yksi positiivisista yllättäjistä, eikä hänen roolinsa ole pisteiden teko, varsinkaan nelosketjussa, jossa pelaa eniten.
Ymmärrän sinänsä, että rooli ei ole pisteiden teko, mutta valitettavasti en ole tällä kaudella peleissä nähnyt Tyrväisen arvoa kiekottomassa pelissä / johtajuudessakaan. Kaiken lisäksi Tyrväistä on käytetty jopa ykkösylivoimassa, jossa hänen ei kuuluisi olla.Muuten samaa mieltä, mutta Tyrväinen on ollut yksi positiivisista yllättäjistä, eikä hänen roolinsa ole pisteiden teko, varsinkaan nelosketjussa, jossa pelaa eniten.
Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Ei näytä kiinnostavan vähää alusta kun ei oo Jasekki pelillä.Oksettavaa katsottavaa tuo Smejkalin hiihtely tällä hetkellä, hyi helvetti sentään.