Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 306 164
  • 3 932

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Saatat olla väärässä. Meidän paras aloittaja (mikä ei ole paljon) ja viidenneksi eniten maaleja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Olet väärässä. Hyvä poika, vaikka ajoittain on ollutkin vaisu.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Olet väärässä. Hyvä poika, vaikka ajoittain on ollutkin vaisu.
Toivottavasti olen väärässä. Hyvä ja nuori poika, ei siinä mitään.
Hän ei vaan täytä sen isompia kumppareita mitä omat Jämsen ja Vilen tmv. junnu voisi tehdä. En näe yhtään syytä, miksi pitäisimme Nikkasen roolia sementoituneena kakkosketjumme sentterinä, kun meillä on vaihtoehtoina nuo junnut ja Tyrsky.
Sanon, että huono valinta sentteriksi: laiturit on vaihtunu, mutta mitään pelin rakenteeseen ei olla saatu lisäarvoa.
Toivon Nikkaselle hyvää jatkoa, mutta ei liigan kuuden parhaan joukkueen kakkossentterinä tällä kaudella, juuri nyt.
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Samaa mieltä. Ollut itselle suurin pettymys.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Pitäisi olla varmasti armollinen itselle ja muille.

Hölön alaisuudessa nousee pinnalle ne persoonat, joille kyseinen valmennustyyli sopii.
On olemassa varmaan persoonia, joille sopii toisenlainen valmennus, se valmennus voi olla ehdotonta, vaativaa erittäin henkilökohtaista valmennusta, suoraan sanoen, pakottamista johonkin raamiin. Jotain armeijatyylistä meininkiä.

Ihmiset on niin erilaisia, ei voi olla yhtä oikeaa menettelytapaa. Uskon että nykyvalmentajapolvi tunnistaa asian tolan.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Saatat olla väärässä. Meidän paras aloittaja (mikä ei ole paljon) ja viidenneksi eniten maaleja.
Jaahas. Totta töriset, kuomaseni. Mutta ei vaan riitä kun verrataan muihin Liigaseurojen senttereihin.

Jotenkin on sellainen kuva, että yhtä miestä pidetään väkisin kakkossentterinä, vaikka olisi tarjolla kyvykkäämpiä.
Nyt on pelattu puolet runkosarjasta ja ei olla saatu kakkossentteristä mitään irti.
Olen savolainen, kuten po. ihminen.
Anteeksi kritiikkini. Toivon kohteeni henkilölle valoisaa uutta vuotta kaikesta paineesta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaahas. Totta töriset, kuomaseni. Mutta ei vaan riitä kun verrataan muihin Liigaseurojen senttereihin.

Jotenkin on sellainen kuva, että yhtä miestä pidetään väkisin kakkossentterinä, vaikka olisi tarjolla kyvykkäämpiä.
Nyt on pelattu puolet runkosarjasta ja ei olla saatu kakkossentteristä mitään irti.
Olen savolainen, kuten po. ihminen.
Anteeksi kritiikkini. Toivon kohteeni henkilölle valoisaa uutta vuotta kaikesta paineesta huolimatta.
Ihan mielenkiinnosta, ketkä olisi kyvykkäämpiä tuohon 2. sentterin paikalle? Vilen ehkä, jos saisi viime kauden draivin päälle, mutta aika jäistä ollut hänelläkin tämä kausi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaksi kolme selvää rikettä jäänyt jälleen vastustajalle viheltämättä, näinköhän saadaan yhtään ylivoimaa taaskaan.

Sanoin peliä katsoessani isä-ukolle että kaksi-kolme niin selkeää rikettä kalpalta että jos seuraava tulee Pelsulle niin menee moti.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vuodet vaihtuu, mutta tehottomuus se vaan säilyy.
Nytkin alkaa jo huvittamaan tää matsi, missä paljon pörrätään kaverin päädyssä, mut mitään ei kyllä saada tuloksen muodossa takasin.

Jotenkin sopii hyvin tähän kokonaisuuteen ja käsinkirjotukseen et Kalpa painaa siinä sitte maalin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jasekilla onneksi keskittyminen olennaisessa tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös