Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Oli kyllä erikoinen peli ja tuo Jämsenin rankkari. Aatu ohitti veskan hienosti niin veska huitas mailalla kelteisille ja rikkoi Aatun yrityksen.
Huomasiko muut, mutta joukkue iloitsi todella paljon tätä voittoa? tuli itsellekkin oikein suu messingille siitä! Näyttäisi sielä olevan jotain joukkue henkeä!!
Noh toisaalta toi lopun kohtaus Maalehden kanssa Larmilla voi nostaa myös tunnetasoa ja voitonriemua. Sen verran siinä kuumana käytiin.Mä pelästyin sitä riemua.
Tuli mieleen ihan kuin olisi ollut jonkun viimeinen matsi, siinä oli jotenkin sellainen tunnereaktio. En siis tiedä mitään tai muuta, mutta tuli fiilis kuin Larmi olis vetänyt viimeisen pelinsä tms.
Parempi etten manaa mitään enempää, joku trauma on vaan jäänyt. Toivottavasti oikeasti vaan juhlivat vuoden viimeisen matsin voittoa.
Jasekin edellinen maali on 18 ottelun takaa 16.10 Tapparaa vastaan, jos Vaasassa tyhjiin tehtyä ei lasketa.
Noh toisaalta toi lopun kohtaus Maalehden kanssa Larmilla voi nostaa myös tunnetasoa ja voitonriemua. Sen verran siinä kuumana käytiin.
Saatat olla väärässä. Meidän paras aloittaja (mikä ei ole paljon) ja viidenneksi eniten maaleja.Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Olet väärässä. Hyvä poika, vaikka ajoittain on ollutkin vaisu.Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Toivottavasti olen väärässä. Hyvä ja nuori poika, ei siinä mitään.Olet väärässä. Hyvä poika, vaikka ajoittain on ollutkin vaisu.
Samaa mieltä. Ollut itselle suurin pettymys.Jos missään muussa säikeessä ole kerrottu, niin nyt kerron, että Nikkanen on ollut joka pelissä, syksystä alkaen ylivoimaisesti paskin pelaaja, joka on ollut kentällä peliaikana. Varmasti on lahjakas ja hyvä ihminen, mutta ei kuulu kilpaurheilujoukkueeseen Lahdessa. Toivottavasti olen väärässä. Nuori poika.
Jaahas. Totta töriset, kuomaseni. Mutta ei vaan riitä kun verrataan muihin Liigaseurojen senttereihin.Saatat olla väärässä. Meidän paras aloittaja (mikä ei ole paljon) ja viidenneksi eniten maaleja.
Ihan mielenkiinnosta, ketkä olisi kyvykkäämpiä tuohon 2. sentterin paikalle? Vilen ehkä, jos saisi viime kauden draivin päälle, mutta aika jäistä ollut hänelläkin tämä kausi.Jaahas. Totta töriset, kuomaseni. Mutta ei vaan riitä kun verrataan muihin Liigaseurojen senttereihin.
Jotenkin on sellainen kuva, että yhtä miestä pidetään väkisin kakkossentterinä, vaikka olisi tarjolla kyvykkäämpiä.
Nyt on pelattu puolet runkosarjasta ja ei olla saatu kakkossentteristä mitään irti.
Olen savolainen, kuten po. ihminen.
Anteeksi kritiikkini. Toivon kohteeni henkilölle valoisaa uutta vuotta kaikesta paineesta huolimatta.
Kaksi kolme selvää rikettä jäänyt jälleen vastustajalle viheltämättä, näinköhän saadaan yhtään ylivoimaa taaskaan.