Hävittiin käytännössä 3. peli putkeen erikoistilanteisiin. Ylivoimaa pitäisi parantaa ja sinne kuuluisi saada oikeat miehet jäälle, mutta tehdään vain päinvastoin.
Ja Topparilla ei jostain syystä "riittänyt" MM-kisoihin. Varmaan oli pojalla senkin puolesta vähän normaalia enemmän näytönhaluja tänään. Täytyy katsoa vielä, miten Suomen pakit onnistuvat tänään. Kuitenkin HIFK:ta vastaan Topiakselta melkoisen laadukas työnäyte.Jos posia pitää kaivaa niin, T. Vilen ja Utunen tänään ihan selkeästi meidän paras pakkipari. Ihan älytön työmäärä tältä parilta kentän molemissa päissä.
Kokkonen-Eronen pari jotenkin tänään todella vaisu.
On muuten käsittämätöntä ettei tullut valituksi. Oli tänäänkin tosi hyvä esitys.Ja Topparilla ei jostain syystä "riittänyt" MM-kisoihin. Varmaan oli pojalla senkin puolesta vähän normaalia enemmän näytönhaluja tänään. Täytyy katsoa vielä, miten Suomen pakit onnistuvat tänään. Kuitenkin HIFK:ta vastaan Topiakselta melkoisen laadukas työnäyte.
Meinasin jo pelin aikana kirjoittaa tuon saman Rajaniemestä. Eli en siis kuvittele omiani.Rajaniemi muuten jäänyt minusta Vilenistä ja Utusesta jälkeen jo jonkin aikaan. Rajaniemellä ollsi hyvät raamit ja liike kunnossa. Ei vaan hyödynnä niitä oikein riittävästi. Voisi pelaa paljon ilkeämmin ja toisaalta kiekollisesta pelistä puuttuu myös sama halu ja intohimo joka paistaa Vilenin ja Utusen otteista. Tämän Hölö huomannut myös, kun katsoo jääaikoja.
Onneksi Topparin ja Utusen kanssa on jatkosopparit. Rajaniemeltä se vielä uupuu. Saa nähdä jatkaako? Itse antaisin kyllä Rajulle jatkon. Kyllä siellä on sitä potentiaalia mutta hieman enemmän munaa peliin kaipaisi.
Viimeisessä HT podcastissa Niemelä arveli, että valinnoissa oli painotettu enempi maajoukkueessa annettuja näyttöjä ja ne ei tainnut kaksikolla sitten mennä niin hyvin kuin liigassa rullaa tällä hetkellä etenkin topparillaOn muuten käsittämätöntä ettei tullut valituksi. Oli tänäänkin tosi hyvä esitys.
Pennasen pelikirjaan sitten vaan ei jostain syystä sopinut.
Pennanen koristanut nopeutta ja siinä vauhdissa hyvää ratkaisuntekokykyä. Pelsun pitää kyllä saada lisää vauhtia kiekkoon ja tämä koskee myös tuota nuorisoa. Ei kyllä nämä näytöt riittäneet… (tosin mulla vain muutama nähty peli)Viimeisessä HT podcastissa Niemelä arveli, että valinnoissa oli painotettu enempi maajoukkueessa annettuja näyttöjä ja ne ei tainnut kaksikolla sitten mennä niin hyvin kuin liigassa rullaa tällä hetkellä etenkin topparilla
Pennanen koristanut nopeutta ja siinä vauhdissa hyvää ratkaisuntekokykyä. Pelsun pitää kyllä saada lisää vauhtia kiekkoon ja tämä koskee myös tuota nuorisoa. Ei kyllä nämä näytöt riittäneet… (tosin mulla vain muutama nähty peli)
Samaa mieltä. Rajaniemen peli ailahtelee paljon, kun taas T. Vilen parantaa peli peliltä. Nuoria miehiä vielä, kyllä se suoritusvarmuus sieltä tulee.Rajaniemi muuten jäänyt minusta Vilenistä ja Utusesta jälkeen jo jonkin aikaan. Rajaniemellä ollsi hyvät raamit ja liike kunnossa. Ei vaan hyödynnä niitä oikein riittävästi. Voisi pelaa paljon ilkeämmin ja toisaalta kiekollisesta pelistä puuttuu myös sama halu ja intohimo joka paistaa Vilenin ja Utusen otteista. Tämän Hölö huomannut myös, kun katsoo jääaikoja.
Onneksi Topparin ja Utusen kanssa on jatkosopparit. Rajaniemeltä se vielä uupuu. Saa nähdä jatkaako? Itse antaisin kyllä Rajulle jatkon. Kyllä siellä on sitä potentiaalia mutta hieman enemmän munaa peliin kaipaisi.
Niin joo. Silti kaipaisin lisää vauhtia.Ei se tuosta jää kiinni. Suomessa kuitenkaan ei sellaista lätkää pelata kun junnukisoissa.
Niin joo. Silti kaipaisin lisää vauhtia.
Itse näkisin hieman toisin, Rajaniemi pelaa tasaisen varmasti puolustuspäässä ja hän on siellä parhaimillaan. Kun taas Vilen on selvästi parempi hyökkäyspäässä mutta puolustuksessa tulee jonkun verran harhasyöttöjä ja kiekon kanssa puskemista. Vilensitä voi tulla Kasken kaltainen pakki kun taas Rajaniemestä voi tulla enemmin huippu peruspakki, joukkueet tarvitsevat kumpiakin pakkeja pärjätäkseen.Samaa mieltä. Rajaniemen peli ailahtelee paljon, kun taas T. Vilen parantaa peli peliltä. Nuoria miehiä vielä, kyllä se suoritusvarmuus sieltä tulee.
Se mikä Rajaniemessä häiritsee eniten, että on iso ukko mutta ei käytä kokoaan tarpeeksi hyödykseen. Voisi pelaa ilkeämmin. Mennä tilanteisiin hieman kovempaa, jakaa kovia pommeja ja olla isäntänä maalinedustalla. Sellaista ukkoa me tarvitaan näitä fyysisempiä jengejä vastaan. Rajulla olisi siihen potentiaalia, kun vaan pelaisi enemmän näillä vahvuuksillaan.Itse näkisin hieman toisin, Rajaniemi pelaa tasaisen varmasti puolustuspäässä ja hän on siellä parhaimillaan. Kun taas Vilen on selvästi parempi hyökkäyspäässä mutta puolustuksessa tulee jonkun verran harhasyöttöjä ja kiekon kanssa puskemista. Vilensitä voi tulla Kasken kaltainen pakki kun taas Rajaniemestä voi tulla enemmin huippu peruspakki, joukkueet tarvitsevat kumpiakin pakkeja pärjätäkseen.
Joo se on totta. Esim. Utunen, Hämäläinen, Hirvonen pelaa kokoonsa nähden varsin fyysisesti. Rajaniemellä oli toisaalta luonnetta esim. viimekevään TPS sarjassa ottaa kovia kivuliaita blokkeja. Ehkä se oikeanlainen tilannekovuuskin sieltä vielä pikkuhiljaa tulee.Kovaa pelaaminen ja koko ei kulje käsi kädessä, se on enemmän luonnekysymys. Kaikki ei vaan siihen pysty.
Niinpä ja kuin moni meistä oli alkukaudesta valmis lähettämään myös Utusen takaisin Tampereelle. Ei varmaan niillä marras ja joulukuun otteilla kukaan. Alkukauden hapuilu on muuttunut Utusella varmaksi ja tunnolliseksi puolustuspeliksi. Jätkä antaa joka tilanteessa kaikkensa ja menee ahtaisiin väleihin. Eilenkin oli kaksi kertaa todella lähellä maalintekoa Utunen. Hyvä kunto, liike ja asenne mahdollistaa Utusella myös paljon. Hölön ehdottomia luottosotureita juuri luonteensa vuoksi mikä tuli taas esiin viime podcastissa Hölön kommenteissa.Eilinen peli oli Viléniltä kauden paras ja pari sitä ennen huomattavasti heikompia, junnuilla noi pelien tasot heittelee suuresti. Itse olin vielä kuun alussa laittamassa vileniä 7-pakiksi kun niitä vaarallisia hasseja tuli liikaa. Näin se peli muuttuu.