Juurikin noin. Pelsulta ihan ok tekemistä mutta suurin kiima puuttui. Ässsät teki voittavia asiota puolustusti keskustan hyvin, blokkasi kiekkoja, Volkov oli loistava ja mikä tärkeintä teki yv maalin.Turha se on Pelicansin joukkuetta syyttää. Henki voitti tänään materian. Oli odotettavissa että Ässät voittaa vaikka väkisin kotona pian, niin lähellä oltiin jo kaksi aikaisempaa peliä.
Ens viikolla on uusi peli.
Kiitos. Toivottovasti Ässilläkin tuosta lähtee ja kunnon nousu kymppipaikkaa kohti lähtee. Liian pitkään vaan tuota Seliniä jouduitte katseleen. Ilman selittelyjä ansaittu voitto Ässille. Mutta toivottavasti Pelsu saa vielä kevääksi Kousan ja Jalvannin kuntoon, Smejkalin dominoimaan ja yhdem siirtorajatäsmä maalintekijä laiturin niin mahkat on vielä kaikkeen.Harvoin tulee vastustajaa erikseen kehuttua, mutta sanottakoon nyt täälläkin, että Pelicans on jäätävän hyvä joukkue ja tulee pelaamaan keväällä kannusta aivan top kolme suosikkina.
Wtf? Mulle samoja mitä oot vetäny.Harvoin tulee vastustajaa erikseen kehuttua, mutta sanottakoon nyt täälläkin, että Pelicans on jäätävän hyvä joukkue ja tulee pelaamaan keväällä kannusta aivan top kolme suosikkina.
Wtf? Mulle samoja mitä oot vetäny.
Sieltä tulee kohta HPK:t ja Jukurit vasemmalta ohi. HIFK nyt muuten vaan on tällä hetkellä liigan kovin.No onhan Pelicans tällä hetkellä jäätävän kova joukkue. Vaikka tänään olikin kaukana parhaasta vireestään.
Sieltä tulee kohta HPK:t ja Jukurit vasemmalta ohi. HIFK nyt muuten vaan on tällä hetkellä liigan kovin.
Mulle samoja mitä sä oot vetäny
Tuu hakee ;)Mulle samoja mitä sä oot vetäny
Mites näkisitte yv-ketjut ensiviikolla, kun Jasekin poissa. Itse laittaisin näin
1. YV Iikka, Nikkanen, Kivenmäki, Nordgren, Eronen
2. YV Haatanen, Vilen, Tyrsky, Kokkonen ja Aatu Jämsen jos Kousa mukana sitten Kousa joko Jämsenin tai Kokkosen tilalle.
Ite laittasin Nikkasen tilalle jonkun muun,ehkä Roineen tai jopa HämäläisenMites näkisitte yv-ketjut ensiviikolla, kun Jasekin poissa. Itse laittaisin näin
1. YV Iikka, Nikkanen, Kivenmäki, Nordgren, Eronen
2. YV Haatanen, Vilen, Tyrsky, Kokkonen ja Aatu Jämsen jos Kousa mukana sitten Kousa joko Jämsenin tai Kokkosen tilalle.
Nikkanen on meidän paras aloittaja ja maskimieksi löytyy kokoa hyvin. Kohtuullinen kuti myösIte laittasin Nikkasen tilalle jonkun muun,ehkä Roineen tai jopa Hämäläisen
Tuu hakee ;)
Ite laittasin Nikkasen tilalle jonkun muun,ehkä Roineen tai jopa Hämäläisen