Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 305 799
  • 3 932

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä on kiva katsella Pelicansin peliä hyökkäysalueella. Miehet [pojat] liikkuu, maalille pelataan niin kiekollisena kuin kiekottomanakin, hienoja kombinaatioita jne. Nikkanen etenkin on löytänyt tässä toisessa pelissä jo ihan eri jalat, tulee kulmista aika paljon voittajana. Aatu Jämsen suorastaan dominoi kiekollisena, hienoja juttuja ja käyttää ulottuvuuttaan hyväkseen myös Liigassa.

Pelicansin pelissä on sellaista junnumaisuutta, ympäri kenttää, hyvässä ja pahassa. Hyökkäyspäässä se on hienoa, rohkeaa luomukiekkoa, mutta välillä se näkyy jäähyinä, kuten on näissä peleissä näkynyt.
Hyvä tästä tulee.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt on nättiä menoa Mikkelissä. Kaikki uppoaa! YV:kin mukavasti uomissaan.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tosi hyvä peli koko jengiltä. Ei mikään ehjä 60 min. mutta todella hyvä matsi ja ansaittu voitto, tästä on hyvä jatkaa Pelsut. Meillä on ehkä liigan parhaat junnut, että mä oon niin iloinen siitä!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tosi hyvä peli koko jengiltä. Ei mikään ehjä 60 min. mutta todella hyvä matsi ja ansaittu voitto, tästä on hyvä jatkaa Pelsut. Meillä on ehkä liigan parhaat junnut, että mä oon niin iloinen siitä!

Ei ehjä 60 min, kun pelin päällä koko matsin ja Jukureilla todella vähän maalipaikkoja?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ehjä 60 min, kun pelin päällä koko matsin ja Jukureilla todella vähän maalipaikkoja?
Kyllä, itse näen, ettei peli ollut täysin ehjä 60min ottelu. Ottelussa oli nukahduksia ja virheitä, sekä kummatkin päästetyt maalit oli Jukurien pyöritysten päätteitä, eivät suorahyökkäys maaleja.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kyllä, itse näen, ettei peli ollut täysin ehjä 60min ottelu. Ottelussa oli nukahduksia ja virheitä, sekä kummatkin päästetyt maalit oli Jukurien pyöritysten päätteitä, eivät suorahyökkäys maaleja.

Itse nostaisin esille, että Larmi pelasi tänään hyvän pelin. Kiekko ei pomppinut samalla tavalla kuin ensimmäisessä pelissä ja mukaan mahtui muutama paraatipelastus. Ilman niitä olisi voinut tulla tiukempikin matsi.

En minäkään nähnyt tätä Tammisen lanseeramana 60 minuutin paineena, mutta taisi kiekkohallinta mennä jotain 60%-40%, laukaukset 61-45 sekä torjunnat 37-19. Sanoisin silti, että melko eheä suoritus.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Edistysloikkaa oli tapahtunut ensimmäiseen peliin verrattuna ihan joka osa-alueella niin kuin pitääkin tässä vaiheessa kautta.

Joten itse sanoisin, että riittävän ehjä peli.
 
Viimeksi muokattu:

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä kyllä todella tykkään tästä peli-ilmeestä ja -tavasta.
Eronen on täydellisesti sitä mitä pitääkin olla, kiekollinen maestro, jonka lavasta kiekko lähtee nopeasti, kovaa ja lapaan. Loistava pakki tuohon pelitapaan.

Se on pakko sanoa että Kangasniemen niitti Suomeen olisi pitänyt olla jäähy, pitkä jäähy.
 

J-H

Jäsen
Mä kyllä todella tykkään tästä peli-ilmeestä ja -tavasta.
Eronen on täydellisesti sitä mitä pitääkin olla, kiekollinen maestro, jonka lavasta kiekko lähtee nopeasti, kovaa ja lapaan. Loistava pakki tuohon pelitapaan.

Se on pakko sanoa että Kangasniemen niitti Suomeen olisi pitänyt olla jäähy, pitkä jäähy.

Suomi käänty juuri kun Iikka taklasi ,omasta mielestä puhdas taklaus.
 

Lapasotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei olis väärin antaa Iikalle parin pelin muistutusta.

muutoin hyvää kiakkoo!
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lauantain toisintoa, hyvä ensimmäinen erä ja sitten kaksi viimeistä aika lailla jaloissa pyörimistä. Tänään tosin lopputulos suotuisampi.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
Kangasniemi on jotenkin muuttunut pelityyliltään täysin pelinrakentajaksi tälle kaudelle. Ei käytä enää juuri lainkaan vaarallista rannelaukaustaan, jolla teki tuhojaan vielä muutama kausi sitten. Nyt laukaisu-uhka jää kokonaan pois, kun katsoo jatkuvasti pelkästään syöttöpaikkaa. YV:lläkin voisi syötön sijasta välillä laukoa itse. Olisi kuitenkin eväitä edelleen siihen +20 maaliin, mutta tällä tyylillä ennemminkin jotain 5+30.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Suomi käänty juuri kun Iikka taklasi ,omasta mielestä puhdas taklaus.

Käänsi selän joo, mutta kyllähän se silti laitataklaus oli. Taklattavan vastuusta itsekin aina vingun, mutta siltikin siitä olis jäähy pitänyt tulla. Eihän tuollainen 65kg jätkä sitä laitataklaukseksi tietenkään tarkoittanut, Suomi kääntyi junnumaisesti, sen onneksi ei ollut joku Miro Karjalainen tms taklaamassa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Iikan taklaus oli puhdas. Saattoi näyttää epäpuhtaalta kun junnu teki kaikki sellaiset muuvit mitä taklattavan ei pitäisi tuossa tilanteessa tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös