Deep Purple: Highway Star
Odotinkin, että veli Bebeto ymmärtää asian. Lisää Purplea. Minusta on lähinnä huumoria, ettei Purplea ole jo valittu Rock And Roll Hall Of Fameen.
Johnny Cash - Highway Patrolman - YouTube
RRHoF on nykyään pelkkä vitsi.
Deep Purple: Highway Star
Odotinkin, että veli Bebeto ymmärtää asian. Lisää Purplea. Minusta on lähinnä huumoria, ettei Purplea ole jo valittu Rock And Roll Hall Of Fameen.
Blackfoot: Highway Song
Rick Medlocken olemmekin sittemmin nähneet Skynyrdin mukana. Mutta tuohon RRHofF:n palatakseni, niin onhan sentään Dave Matthews Band ja Nickelback jo siellä? Tähän sellainen huutonaurua-hymiö.
Human League - Heart Like a WheelHeart: Dreamboat Annie
Vielä kun joskus voisi tämän bändin nähdä livenä. Heart oli 70-luvulla naispuolinen Led Zeppelin, ja kyllähän ne bändin alkuaikojen levyt ovat helvetin kovia. Ann Wilson on upea laulaja. Tämä biisi on sitä pehmeämpää osastoa, mutta etenkin parilla ekalla levyllä oli saatanan kovaa tavaraa.
HIM: Katherine Wheel
Nämä HIM:in myöhemmät tuotokset ovat jääneet yleensä aika vähälle huomiolle, mutta etenkin Screamworks on helvetin kova albumi, kuten myös Venus Doom.
Train: Drops Of Jupiter
Yhden hitin ihme, tai oli niillä se toinenkin.
Mun ja ekan avovaimon biisi. Tulee nostalgisia fiiliksiä. Biisi on kova.
Olit hieman myöhässä.
Nyt täytyy antaa peukku luovuudesta :)
The Beatles: A Day In The Life
Tähän ei voi muuten vastata. Tämä loppuaikojen Beatles jaksaa aina säväyttää.
Suede - Still Life - YouTubeThe Beatles - In My Life (live) - YouTube
Mielestäni tämä on kaunein FabFourin biisi. Meni hieman sääntöjen rikkomiseksi nyt koska samaa biisiä tai samaa bändiä ei saisi käyttää samanvuorokauden aikana mutta menköön nyt kun biisi on niin upea.
Suede - Still Life - YouTube
Suede on jäänyt minulle 90-luvun suurista brittibändeistä ehkä etäisimmäksi, mutta pirun kauniita biisejä ne välillä tekivät.
Suede: New Generation
Ei ollut etäistä, ei. Silloisen tyttöystävän kanssa suunnilleen kuolimme ikävään, kun kuuntelimme tätä silloin kun olin armeijassa. Ja mun piti leikata tukkani. Myönnän kaivaneeni roskaa silmästä aika usein. Kun pääsin lomille, niin ryntäsimme aina merenrantaan Kotkassa. Piti päästä kastamaan sormet ja varpaat mereen. Tapa, joka on ollut siitä lähtien minulle kovin rakas, aina olen sitä tiukasti noudattanut. Sanna asui perheineen Katariinassa, muistan vielä talonkin, vaikka siellä asuu nykyään ihan vierasta jengiä. Sinne haluaisin vielä joskus itse muuttaa - ja joskus vielä muutankin. Kauniita muistoja, vaikka siitä on niin kauan.