Missä ihmeessä Eki luuraa ?? Onko tietoa, milloin palaa jäälle? Meillä vetää nyt jäällä kaikenlaista junnua ja mestisheikkiä ja olisi pirun kiva saada sinne tällainen vanha kunnon liigajyrä tuomaan ryhtiä!
Ehkä tyhmä kysymys HIFKta enemmän seuraaville, mutta mikäs sillä Ekilla on?Matikainen taisi sanoa Jokeripelin pressissä viime viikon torstaina että Rajamäki on vielä viikon sivussa eli toivottavasti nähdään jo ensi viikon peleissä.
Ehkä tyhmä kysymys HIFKta enemmän seuraaville, mutta mikäs sillä Ekilla on?
Erikoista on juu. Ja eikös Bluesissa ollut PS:n aikakaudella aivan vastaava meno vemppamäärien kanssa?
Ketju oli vajonnut aika alas, mutta eipä ole miestä kehissä näkynytkään.
Hyvän matsin pelasi Eki mielestäni. Alivoimalla Wirtasen parina matsin alkupuolella, loppupuolella ei tainnut enää av:ta pelata, jos oikein katsoin. Joka tapauksessa toi fyysisyyttä ja suoraviivaisuutta peliin. Auttaa oikeanlaisen kokoonpanon kokoamisessa, jos Rajamäki pysyy ehjänä ja pääsee vielä paremmin pelirytmiin sisälle.
Rajamäki oli mielestäni IFK:n paras pelaaja eilen heti Norjan jälkeen.
- - -
Pelaamissaan otteluissa Eki on ollut aika surkuhupaisa ilmestys ja hänen läsnäolonsa kentällä huomaa vasta sitten, kun peli on vihelletty poikki jolloin hän on kovistelemassa vastustajia joko oman tai vastustajan maalin edessä. Muutoin hän on kentällä täysin näkymätön.
Oli kyllä perjantain Pelicans-matsissa ihan hyvä.
Noilla ei hyödy yhtään mitään, että käydään huvin vuoksi haastamassa kiukuttelevaa Hodgmania.
Sturm-und-Drang-Erich on jo osunut kahdesti tänään. Aikamoista! Eikö Rajamäellä ole edes omaa ketjua? BOL?
Eki hei, mä olen sanonut sua kauden suurimmaksi flopiksi. Sovitaanko, että se oli naurettavaa jorinaa, jooko? Mutta koeta ymmärtää, että siltä se näytti tähän asti. Jatka näin ja HIFK on entistä kokonaisvaltaisempi nippu. Hyvää kannattaa odottaa! Ja monella on tapana sanoa mollaamastaan pelaajasta, että "olen mielelläni väärässä". Mä aina oikeasti tarkoitankin sitä ja siksi tällaiset hetket ovat hienoja.