"Erilaisia" kirjoittajia syrjitään?

  • 5 937
  • 55

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Vaikka IP vaihtuisi, niin kyllähän internet selaimesta jää joku "sormenjälki" tai sen versionumero ylläpidon nähtäväksi. Jos vaihtuvan IP:n lisäksi käyttäjä on vaihtanut selaimensa parempaan, en ainakaan minä keksi, miten ylläpito pystyy yhdistämään kirjoittajan johonkin vanhaan nimimerkkiin.

MAC -osoite ei ole aukoton mutta yksilöi verkkokortin aika tarkkaan, se yhdistettynä tiettyyn IP avaruuteen on jo vahva todiste koneesta jolla selataan. Muitakin tunnistamisen keinoja on, selaimet luovuttavat yllättävän paljon tietoa koneesta...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voitaisko tehdä niin, että jokainen kirjoittaja toimittaisi dna-näytteensä moderaattoreille? Ja turoimmille mainittakoon, että se ei tarkoita dna-liittymän puhelinnumeroa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti JHag
Voitaisko tehdä niin, että jokainen kirjoittaja toimittaisi dna-näytteensä moderaattoreille?
Ja näytteistä jalostettaisiin keskustelupalstojen kuningas, kaikkien arvostama kirjoittaja - täydellinen jatkoaikalainen, joita kloonattaisiin member-lista täyteen eikä kenenkään enää tarvitsisi tuntea jäävänsä syrjään palstan videopelileikeistä ja muista hiekkalaatikko-oireyhtymistä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Stadin Esko
Onko mielestänne hyväksyttävää toimintaa heivata kirjoittajia täysin perusteitta?
Ei ole, mutta jos olet sitä mieltä, että esim. mainitsemasi kirjoittajat on perusteettomasti poistettu Jatkoajasta, millä arvelet modejen löytäneen suhteellisen suuresta joukosta juuri nämä kirjoittajat ? Jos poistaminen on tehty täysin sattumanvaraisesti ja ilman perusteita, niin ilmeisesti modeilla on jonkinlainen ruletti ja se kenen kohdalle kuula pysähtyy tippuu pois. Nyt on ilmeisesti käynyt niin, että kuula on sattunut pysähtymään järjestäen juuri kaveriesi kohdalle.

Mun mielestä moderointi täällä on hyvää. Mitenkään mulle ei aukea se, miksi käyttää useampia nimimerkkejä (kerrallaan), ellei tarkoituksena ole häiriköinti ? Mä voin paljastaa, ettei mulla ole kuin tämä yksi nimimerkki ja en ole vielä keksinyt mitä sillä toisella tai kolmannella tekisin.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Shayne
Ja näytteistä jalostettaisiin keskustelupalstojen kuningas, kaikkien arvostama kirjoittaja - täydellinen jatkoaikalainen, joita kloonattaisiin member-lista täyteen eikä kenenkään enää tarvitsisi tuntea jäävänsä syrjään palstan videopelileikeistä ja muista hiekkalaatikko-oireyhtymistä.

Loistava idea. Lisäksi tämä superguru voisi hoitaa koko keskustelupuolen itsekseen, koska vain hän itse olisi kelvollinen argumentoimaan itsensä kanssa. Hän voisi myös moderoida. Ruuhkat vähenisivät, palvelin ei kaatuisi ja kaikki olisi jotenkin seesteistä. Milloinkahan näemme nickin Kasvo-Erkki?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti JHag
Voitaisko tehdä niin, että jokainen kirjoittaja toimittaisi dna-näytteensä moderaattoreille? Ja turoimmille mainittakoon, että se ei tarkoita dna-liittymän puhelinnumeroa.

Kai minä nyt tuon tajusin. Ei sitä nyt kaikilla voi olla. Esimerkiksi minullakin on Sonera Privat oikein etusopimuksen kanssa! "Take a chance on me..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös