Menee OT, mutta tämä on kyllä ihan helvetin naurettava trendi foorumeilla, varsinkin täällä. Ensin väitellään ja sitten hommataan itselleen viimeinen sana heittämällä tekstiseinä ja siihen perään, että omalta osaltani jää tähän. Jos helvetti väittelyyn ryhtyy, niin vieköön sen sitten loppuun asti. Snagarin kanssa kyllä muuten samaa mieltä Seguinista, eikä muutenkaan mitään nimimerkkiä vastaan.
Niin no kovat jätkäthän laittaa perään, että "jatketaan yksityisviestein jos jäi epäselvää". Uuuh. Voisihan tuota väittelyä jatkaa vaikka hamaan tappiin asti, mutta luultavasti kummankaan mielipide ei olisi siitä muuttunut mihinkään. Eikä ole niin sydämenasia mulle mitä mieltä nimimerkki @fero on Tyler Seguinista, että jaksaisin siitä hirveän monen viestin verran vääntää. Plus että väittely käytiin siihen kuulumattomassa ketjussa sai minut vetoamaan tähän, kieltämättä, alhaiseen temppuun. Lauantai-iltana voisi kai tehdä jotain muutakin. Mutta tiesin kyllä tekeväni rikkeen "koodistoa" vastaan, joten pahoittelut siitä. Ihan asiallinen huomautus veli
@teude lta, omakin silmä näihin nappaa, varsinkin jos olen jomman kumman väittelijän "puolella".
Mutta nyt menee jo niin pahasti OT:ksi, että asia jää minun osaltani tähän. Jatketaan yv:llä jos jäi jotenkin epäselväksi.