Entiset Pelikaanit maailmalla

• 1 230 549
  • 3 832
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Tervehdys Narrilasta!

Millanen pelimies me saadaan Blood:sta Jokereihin?

Uskallan varovaisesti heittää yläpeukut?
Suuri osa manaa miekkosta, koska on hidas, mutta paikkaa sen rauhallisuudella ja antaa yleensä helvetin hyvän ja avaavan ykkössyötön. Putsaa maalin edustaa mallikkaasti, mutta ottaa myös hölmöjä jäähyjä toisinaan. Korostaa turhaan rikkeitä, joskus jopa facepalmin verran.

Itse olisin Penan huolinut meille nimenomaan sen rauhallisuuden ja avaustaidon vuoksi. Plussaa olisi ollut se talkkari maalin edustalla, joka lakaisee roskat vittuun.

E:autocorrect

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Tervehdys Narrilasta!

Parasta ennen mennyt jo jokunen vuosi sitten. Omaa hyvän pelikäsityksen ja on rauhallinen kiekolla. On myös hyvin rauhallinen luistimilla, joka tekee sen, ettei ainakaan liigatasolla pysy menossa mukana.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Varmaan aika isot treenijumit kaverilla, kyllä se ehkä just just kerkee olemaan käyttökelpoinen pakki pudotuspeleihin. Osaa antaa kovuutta, siinä on tosi hyvä, ja yksinkertaiset teot, just eka syöttö lähtee hyvin.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Nyt kun on saanut rauhassa rakentaa fysiikkaa niin voi olla hyvässä kunnossa ja silloin on kyllä vahvistus. Viimeisellä kaudella täällä näytti jotenkin puolikuntoiselta eikä ollut terävyyttä lainkaan.
Mistä tiedät miehen rakentaneen fysiikkaa tässä luppoajalla, voihan se olla vaikka maannut sohvalla foliohattu päässä?

Itse olen tyytyväinen että penaa ei Lahteen enää raahattu, toisaalta en haluais nähdä karsinnoissa meitä vastaankaan pelaavan.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tervehdys Narrilasta!

Viime kaudella nappasi hopeaa kuutospakin roolissa, pelaten varsin usein neljänneksi isoimmat minuutit. Ei varmaan missään vaiheessa yv:llä, mutta alivoimaa senkin edestä. Tämä siis kun oli jo ihan has been ja kaukalon hitain.

Kuten edellä @Karvainen apina ansiokkaasti mainittu, niin se rauhallisuus kiekolla... se vielä tuppaa tarttumaan muihinkin ja kun pääsette alkushokin yli (sellainen kaiketi luvassa), niin huomaatte kyllä kaverin arvon. Loistava värväys teiltä ja olisin ottanut riemusta kiljuen takaisin Lahteen korjaamaan sen, mitä tästä kaudesta on korjattavissa.

Tämä kausi on nyt niin ryssitty Lahessa että minun puolesta Ben laittakoon seiskapelin viimeisen kiekon maaliin. Ei väliä kumpaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy