Entiset Pelikaanit maailmalla

• 1 231 321
  • 3 834

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Blood auttaa meitä enemmän Jokereissa. Saattaa jopa varmistaa Liiga-paikan.
Jos tämä onkin nöyrän palvelijan salajuoni, veripenalle kerätään kolehti että saadaan se sekoittamaan jokerien pakka, karsintapelien 7 ottelussa heittää 2 omaa börsää, niin pelsujen kassa taas kiittää..

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Jos tämä onkin nöyrän palvelijan salajuoni, veripenalle kerätään kolehti että saadaan se sekoittamaan jokerien pakka, karsintapelien 7 ottelussa heittää 2 omaa börsää, niin pelsujen kassa taas kiittää..
Mä pelkäsin että tää ois Jokeripuolen salainen juoni, että ne vain väittää neuvottelevansa Bloodin kanssa, jotta Suuri Johtaja tulisi äkkiä apajille ison tarjouksen kanssa ja sitten Pelicansilla on karsinnoissa yksi kierrettävä tötsä jäällä Jokereita vastaan.

Seiskapelin jatkoajalla sitten Aaltonen kiertää liukuen Penan, menee yksin läpi ja tekee vanhanaikaisella ratkaisumaalin ja nostaa Turkoosikulman edessä käsiä kohti kattoa.

Le Deal

Jäsen
Mä pelkäsin että tää ois Jokeripuolen salainen juoni, että ne vain väittää neuvottelevansa Bloodin kanssa, jotta Suuri Johtaja tulisi äkkiä apajille ison tarjouksen kanssa ja sitten Pelicansilla on karsinnoissa yksi kierrettävä tötsä jäällä Jokereita vastaan.

Seiskapelin jatkoajalla sitten Aaltonen kiertää liukuen Penan, menee yksin läpi ja tekee vanhanaikaisella ratkaisumaalin ja nostaa Turkoosikulman edessä käsiä kohti kattoa.
Matsin jälkeen juhis vielä menee hyvälle pihville jonka on maksanut pelicansin sponsorit.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Voi *ttu mä sanon mitä sähellystä, jos Ben ryssittiin tuonne.

Herättäkää nyt joku ja sanokaa että tuli kuitenkin oikeasti Lahteen pitämään maalinedustan puhtaana!

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Voi *ttu mä sanon mitä sähellystä, jos Ben ryssittiin tuonne.

Herättäkää nyt joku ja sanokaa että tuli kuitenkin oikeasti Lahteen pitämään maalinedustan puhtaana!
Pitää karsinnoissa Jokereiden maalinedustaa puhtaana…antaa Lässerille ja Iikkulille erikois kohtelua

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Tervehdys Narrilasta!

Millanen pelimies me saadaan Blood:sta Jokereihin?

Uskallan varovaisesti heittää yläpeukut?

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervehdys Narrilasta!

Millanen pelimies me saadaan Jokereihin? Uskallan varovaisesti heittää yläpeukut?
Juuri olin tulossa samalla asialla. Kun pikaisella selailulla näyttää jakautuvan mielipiteet.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Helvetin hidas pötkäle joka tykkää ottaa tyhmiä jäähyä, mutta osaa antaa hyvän ekan syötön.
Annetaan nopeudesta anteeksi, jos luuta käy oman maalin edessä.

Me ei olla kuin meidän naapuri oman maalin edessä. ;)

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Toivon samalla myös, että muiden teot vaikuttavat Pelicans toimiston tekemisiin, siis positiivisesti.
Ehdottomasti älyttömästi plussaa siitä, että sponsorit eivät enää tähän perseilyyn lähteneet mukaan maksumiehiksi. Toivottavasti tosiaan tämän myötä aletaan siellä toimiston norsunluutornissakin heräämään todellisuuteen ja mennään sen peilin eteen miettimään syntyjä syviä.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helvetin hidas pötkäle joka tykkää ottaa tyhmiä jäähyä, mutta osaa antaa hyvän ekan syötön.
Minkälainen YV- / AV-roolitus on miehellä ollut? Penkillä vai duunissa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy