Tästä haastattelusta tuli muuten yhden ottelun pelikielto :D.
https://mestis.fi/fi/uutiset/2024/04/04/ipkn-julius-vesaajalle-yhden-ottelun-pelikielto
Mun mielestä aivan naurettavaa että tommosest tulee penaltia.Tästä haastattelusta tuli muuten yhden ottelun pelikielto :D.
IPK:n Julius Vesaajalle yhden ottelun pelikielto
Hattutemppu täyteen muutamassa minuutissa. GOAT!Oliwer Kaski tuumas että ei noista meidän hyökkääjistä ole mihinkään, hoidan ite meidät tasoihin. Ja näin, kahella Opan pikamaalilla Suomi tuli hetkessä tasoihin Latviaa vastaan.
Milloin vain olisi tervetullut takaisin ja riemulla kiljuen ottaisin vastaan. Taitaa vaan valitettavasti mennä haaveiluketjun puolelle tämmöiset ja isosti.Hattutemppu täyteen muutamassa minuutissa. GOAT!
Oliwer Kaski tuumas että ei noista meidän hyökkääjistä ole mihinkään, hoidan ite meidät tasoihin. Ja näin, kahella Opan pikamaalilla Suomi tuli hetkessä tasoihin Latviaa vastaan.
Onkohan tästä jotain videoklippiä jossain?Hattutemppu täyteen muutamassa minuutissa. GOAT!
Ei ole varmaan vaan on ja ylivoimaisesti vaikka stuntti olikin lyhyt !Kaski on varmaan paras hyökkäävä pakki mitä meillä on pelannut. Nostan kuitenkin kokonaispelissä Kralin hänen yläpuolelle.
Samaa temppua tekee SHL:ssä Rögle (tietty siellä ei oo Keke pelaamassa).Mikko Kousan edustama (ja minun suosikkijengi :)) HK Nitra teki melkoisen tempun. Runkosarjan kahdeksas laittoi ensiksi nippuun runkosarjan voittaneen Popradin ja nyt toiseksi sijoittuneen Michalovcen, ja eteni Slovakian Extraligan finaaleihin, joissa vastaan tulee joko Spisska Nova Ves tai Kosice.
Onneksi on soppari myös ensi kaudelleRögleä ja Pelicansia muuten yhdistää se tekijä että Johannes Johannesen pelannut molemmissa joukkueissa tällä kaudella. Molemmat myös finaaleissa tällä kaudella, sattumaako? Tuskin.
Jussi Jussinpoika on kyl parantanut kuin sika juoksussa!Onneksi on soppari myös ensi kaudelle
Jussi Jussinpoika on kyl parantanut kuin sika juoksussa!
Jiri Smejkal iskenyt yöllä ensimmäisen NHL-maalinsa!
Nevö forget. Antoisia eläkepäiviä Jonas!Elite Prospects - transaction for Jonas Junland
5 ottelua aikanaan 12-13 kaudella turkoosissakin pelannut Jonas Junland löynyt hokkarit naulaan.
Vaikka pelaskin vain viisi ottelua ja olin vasta tuolloin ruvennut seuraamaan lätkää niin Junland on jäänyt mieleen kyllä positiivisesti ja jotenkin harmitti, kun ei pidempään nähty pelicanssissa..Elite Prospects - transaction for Jonas Junland
5 ottelua aikanaan 12-13 kaudella turkoosissakin pelannut Jonas Junland löynyt hokkarit naulaan.
Vieläkin muistaa sen taklauksen josta tippui.Taklaus oli puhdas mutta loukku tuli.Harmitti silloin kun Junlandista olis ollut paljon iloa joukkueelle.Vaikka pelaskin vain viisi ottelua ja olin vasta tuolloin ruvennut seuraamaan lätkää niin Junland on jäänyt mieleen kyllä positiivisesti ja jotenkin harmitti, kun ei pidempään nähty pelicanssissa..