Entiset Pelikaanit maailmalla

  • 1 057 580
  • 3 189
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oliwer Kaski tuumas että ei noista meidän hyökkääjistä ole mihinkään, hoidan ite meidät tasoihin. Ja näin, kahella Opan pikamaalilla Suomi tuli hetkessä tasoihin Latviaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oliwer Kaski tuumas että ei noista meidän hyökkääjistä ole mihinkään, hoidan ite meidät tasoihin. Ja näin, kahella Opan pikamaalilla Suomi tuli hetkessä tasoihin Latviaa vastaan.
Hattutemppu täyteen muutamassa minuutissa. GOAT!
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mikko Kousan edustama (ja minun suosikkijengi :)) HK Nitra teki melkoisen tempun. Runkosarjan kahdeksas laittoi ensiksi nippuun runkosarjan voittaneen Popradin ja nyt toiseksi sijoittuneen Michalovcen, ja eteni Slovakian Extraligan finaaleihin, joissa vastaan tulee joko Spisska Nova Ves tai Kosice.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mikko Kousan edustama (ja minun suosikkijengi :)) HK Nitra teki melkoisen tempun. Runkosarjan kahdeksas laittoi ensiksi nippuun runkosarjan voittaneen Popradin ja nyt toiseksi sijoittuneen Michalovcen, ja eteni Slovakian Extraligan finaaleihin, joissa vastaan tulee joko Spisska Nova Ves tai Kosice.
Samaa temppua tekee SHL:ssä Rögle (tietty siellä ei oo Keke pelaamassa).
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jussi Jussinpoika on kyl parantanut kuin sika juoksussa!

On kyllä todellakin. Hävettää edelleen, että menin miehen liian hätäisesti tuomitsemaan. Olisi vain pitänyt luottaa Laukkaseen. Jussinpojasta on tosiaan kuoriutunut erinomainen yleispuolustaja ja mahtavaa, että saadaan nauttia siitä vielä ensikin kaudella.

Olenko se vain minä vai onko Johannesen ja Utunen pelaajina liki identtisiä kopioita toisistaan? Musta nimittäin tuntuu, että jos heitä ei ulkonäöltä tunnistaisi niin minä en osaisi kertoa, että kumpi on kumpi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Kariala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka pelaskin vain viisi ottelua ja olin vasta tuolloin ruvennut seuraamaan lätkää niin Junland on jäänyt mieleen kyllä positiivisesti ja jotenkin harmitti, kun ei pidempään nähty pelicanssissa..
Vieläkin muistaa sen taklauksen josta tippui.Taklaus oli puhdas mutta loukku tuli.Harmitti silloin kun Junlandista olis ollut paljon iloa joukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös