Entiset Pelikaanit maailmalla

  • 1 060 530
  • 3 202

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lahtelaiset on näyttämässä hurreille aloittamisen mallia.
 

Liitteet

  • 812c8c021bf77705995edce8b70f9807ae22dc49.jpeg
    812c8c021bf77705995edce8b70f9807ae22dc49.jpeg
    387,4 KB · kertaa luettu: 365
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Radek Smolenak vaihtoi Tšekeissä hiljattain seuraa ja liittyi lajilegenda Jaromir Jagrin omistamaan Rytíři Kladnoon. Tomas Plekanecin loukkaannuttua Smolelle lyötiin kapteenin natsat ja hyvin tuo on aloittanut Kladnossa. Ensimmäiseen viiteen peliin on syntynyt tehot 4+0.

Kladno ei ole jäänyt vielä kertaakaan pisteittä Smolenakin liityttyä remmiin!
 

Kebett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Radek Smolenak vaihtoi Tšekeissä hiljattain seuraa ja liittyi lajilegenda Jaromir Jagrin omistamaan Rytíři Kladnoon. Tomas Plekanecin loukkaannuttua Smolelle lyötiin kapteenin natsat ja hyvin tuo on aloittanut Kladnossa. Ensimmäiseen viiteen peliin on syntynyt tehot 4+0.

Kladno ei ole jäänyt vielä kertaakaan pisteittä Smolenakin liityttyä remmiin!
Hienoa nähdä että Smolenakin peli kulkee edelleen vaikka lähestyykin uran ehtoota. Hiljaa olen toivonut että Smole nähtäisiin vielä pelsuissa, mutta eiköhän hän päätä uransa kotimaansa sarjoissa.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hienoa nähdä että Smolenakin peli kulkee edelleen vaikka lähestyykin uran ehtoota. Hiljaa olen toivonut että Smole nähtäisiin vielä pelsuissa, mutta eiköhän hän päätä uransa kotimaansa sarjoissa.
Mulla jääny näistä sen viimesistä reissuista niin kaksjakonen mielikuva kaverista, että ihan sama minne lopettaa.
Maalin edessä todella hyvä, mutta muuten laiska ja häviää joukkueesta kesken kauden.
 

Kebett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla jääny näistä sen viimesistä reissuista niin kaksjakonen mielikuva kaverista, että ihan sama minne lopettaa.
Maalin edessä todella hyvä, mutta muuten laiska ja häviää joukkueesta kesken kauden.
Nojoo, totta. Aika tietysti kullannut joitain muistoja, mutta niin monesti pelsu olisi ensimmäisen hopeakauden jälkeen tarvinnut kunnon maalineduspelaajaa, että siksi Smolea on varmaan kaivannut takaisin :D
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ah. Hienosti Karlovy Varyn kapteeni Jiri Cernoch tulee pelastamaan Kangasniemen teräsmiesloikallaan. Arvostan.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Siinä oli todella lähellä ettei olisi käynyt Kangasniemelle todella huonosti, oli nimittäin ihan muutaman sentin päässä maahan kaatumisen jälkeen ettei sieltä tullut luistimen terä giljotiinina käden päälle.
 

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Seksi-Lasse, Pittsburgh Penguins
@Jacky Oisko uutta linkkiä laittaa? Ei enää toimi vanha linkki
Linkki
Tuolta, kun laittaa 39:40 ajasta pyörimään. Näköjään tekijänoikeudet rajoittelee tuon klippailua. Täältäkin kyllä propsit Karlovyn kapteenille. Meiltäkin olisi aivan varmasti ollut joku samaan tapaan hyökkäämässä vastustajan kimppuun (kuuhymiö).
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
:D Tavan saatanan sankari :D Kentän pienimmän valitsee vastustajaksi, ei paljoo polla säteile tuolla apinalla :D
Sami Heleniuksen joukkueissa ei moisia liiemmin tapahtunut.

Minulle jääkiekossa on aina tilaa yhdelle/kahdelle fyysiselle pelotteelle, toki pelitaidot aina plussaa siihen päälle näille kavereille.

Seuraavassa pelissä kun nuo joukkueet kohtaa, kuuluisi jonkun käydä soittamassa tuon Kangasniemen retuuttajan puhelimeen ja vastaa tai ei siihen puheluun, maksu peritään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Sami Heleniuksen joukkueissa ei moisia liiemmin tapahtunut.

Minulle jääkiekossa on aina tilaa yhdelle/kahdelle fyysiselle pelotteelle, toki pelitaidot aina plussaa siihen päälle näille kavereille.

Seuraavassa pelissä kun nuo joukkueet kohtaa, kuuluisi jonkun käydä soittamassa tuon Kangasniemen retuuttajan puhelimeen ja vastaa tai ei vastaa siihen puheluun maksu peritään.
Olen täysin samalla kannalla. Joku sellainen kaveri pitäisi löytyä jengistä, joka tarvittaessa muistuttaisi rottia ja muita apinoita sikailustaan ihan vaikka vaan murjomalla sit nyrkkiä nenään.

Pena oli viime kaudella hyvä pelote niin fyysinen, kuin pelillinenkin.
 

Hölöttäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jäähyjen perusteella odotin näkeväni rehdit myllyt, mutta todellisuudessa olikin vain jenkkipojan säälittävä ajojahti. Oikeasti millä vitulla tuosta "tappelusta" leivottiin Iikalle 5min? Ja eipä muuten tullut mitään myöskään noista aiemmista iskuista :D
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
:D Tavan saatanan sankari :D Kentän pienimmän valitsee vastustajaksi, ei paljoo polla säteile tuolla apinalla :D
On itse 176 cm ja 74 kg, eli 6 senttiä Iikkaa pidempi ja 4 kiloa painavampi. Valitsi siis about oman kokoisensa vastustajaksi ja ei tuo mikään yksipuolinen päällekarkaus kuitenkaan ole. Iikka kuitenkin antoi ikävän poikkarin käteen, ei voi tulla yllätyksenä jos vastustaja pudottaa hanskat oli sitten tähtipelaaja tai ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
On itse 176 cm ja 74 kg, eli 6 senttiä Iikkaa pidempi ja 4 kiloa painavampi. Valitsi siis about oman kokoisensa vastustajaksi ja ei tuo mikään yksipuolinen päällekarkaus kuitenkaan ole. Iikka kuitenkin antoi ikävän poikkarin käteen, ei voi tulla yllätyksenä jos vastustaja pudottaa hanskat oli sitten tähtipelaaja tai ei.
Pidempi ku pidempi. Katoin kans et antoi se Iikkulikin aika raukkamaisesti poikkaria alaspäin, mut aivan täysin turha hanskojen heitto. Pelkkä hanskan syöttäminen olis ollu ihan perushuttua.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Tässä olisi jotain nostalgista, vaikka ei olekaan Blues.. Syödään paska ja mennään eteenpäin jne. Toivottavasti toteutuu ja Espoo nähdään Liigassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Björklöven pelasi äsken HockeyAllsvenskanin kärkikamppailun kivikovaa Brynäsiä vastaan ja Joona Voutilainen pelasi nollapelin 38 torjunnalla! Björklöven siirtyi 0-2 voitolla sarjakärkeen.

Tuosta pääsette katselemaan ottelun tilastoja: BIF - IFB (0-2)

Edit: ai niin joo, toinen ex-Pelsu Joel Mustonen teki 0-2 maalin tyhjiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös