Hienoa nähdä että Smolenakin peli kulkee edelleen vaikka lähestyykin uran ehtoota. Hiljaa olen toivonut että Smole nähtäisiin vielä pelsuissa, mutta eiköhän hän päätä uransa kotimaansa sarjoissa.Radek Smolenak vaihtoi Tšekeissä hiljattain seuraa ja liittyi lajilegenda Jaromir Jagrin omistamaan Rytíři Kladnoon. Tomas Plekanecin loukkaannuttua Smolelle lyötiin kapteenin natsat ja hyvin tuo on aloittanut Kladnossa. Ensimmäiseen viiteen peliin on syntynyt tehot 4+0.
Kladno ei ole jäänyt vielä kertaakaan pisteittä Smolenakin liityttyä remmiin!
Mulla jääny näistä sen viimesistä reissuista niin kaksjakonen mielikuva kaverista, että ihan sama minne lopettaa.Hienoa nähdä että Smolenakin peli kulkee edelleen vaikka lähestyykin uran ehtoota. Hiljaa olen toivonut että Smole nähtäisiin vielä pelsuissa, mutta eiköhän hän päätä uransa kotimaansa sarjoissa.
Nojoo, totta. Aika tietysti kullannut joitain muistoja, mutta niin monesti pelsu olisi ensimmäisen hopeakauden jälkeen tarvinnut kunnon maalineduspelaajaa, että siksi Smolea on varmaan kaivannut takaisin :DMulla jääny näistä sen viimesistä reissuista niin kaksjakonen mielikuva kaverista, että ihan sama minne lopettaa.
Maalin edessä todella hyvä, mutta muuten laiska ja häviää joukkueesta kesken kauden.
Löytyykö videota tästä mistään?:DIikkuli lähtenyt nyrkkihippasille tänään. Varmaan ihan mielenkiintosen näköistä.
Streamable VideoLöytyykö videota tästä mistään?:D
Vittu mikä pillu, Kangasniemi ei pudota ees hanskoja ni jätkä käy vetelee koukkuja :D
Linkki@Jacky Oisko uutta linkkiä laittaa? Ei enää toimi vanha linkki
Sami Heleniuksen joukkueissa ei moisia liiemmin tapahtunut.:D Tavan saatanan sankari :D Kentän pienimmän valitsee vastustajaksi, ei paljoo polla säteile tuolla apinalla :D
Olen täysin samalla kannalla. Joku sellainen kaveri pitäisi löytyä jengistä, joka tarvittaessa muistuttaisi rottia ja muita apinoita sikailustaan ihan vaikka vaan murjomalla sit nyrkkiä nenään.Sami Heleniuksen joukkueissa ei moisia liiemmin tapahtunut.
Minulle jääkiekossa on aina tilaa yhdelle/kahdelle fyysiselle pelotteelle, toki pelitaidot aina plussaa siihen päälle näille kavereille.
Seuraavassa pelissä kun nuo joukkueet kohtaa, kuuluisi jonkun käydä soittamassa tuon Kangasniemen retuuttajan puhelimeen ja vastaa tai ei vastaa siihen puheluun maksu peritään.
On itse 176 cm ja 74 kg, eli 6 senttiä Iikkaa pidempi ja 4 kiloa painavampi. Valitsi siis about oman kokoisensa vastustajaksi ja ei tuo mikään yksipuolinen päällekarkaus kuitenkaan ole. Iikka kuitenkin antoi ikävän poikkarin käteen, ei voi tulla yllätyksenä jos vastustaja pudottaa hanskat oli sitten tähtipelaaja tai ei.:D Tavan saatanan sankari :D Kentän pienimmän valitsee vastustajaksi, ei paljoo polla säteile tuolla apinalla :D
Pidempi ku pidempi. Katoin kans et antoi se Iikkulikin aika raukkamaisesti poikkaria alaspäin, mut aivan täysin turha hanskojen heitto. Pelkkä hanskan syöttäminen olis ollu ihan perushuttua.On itse 176 cm ja 74 kg, eli 6 senttiä Iikkaa pidempi ja 4 kiloa painavampi. Valitsi siis about oman kokoisensa vastustajaksi ja ei tuo mikään yksipuolinen päällekarkaus kuitenkaan ole. Iikka kuitenkin antoi ikävän poikkarin käteen, ei voi tulla yllätyksenä jos vastustaja pudottaa hanskat oli sitten tähtipelaaja tai ei.