Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 406 362
  • 8 350

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos näillä show-tappeluilla tarkoitetaan ennakkoon tiedettyjä (ja odotettuja) kohtaamisia niin olihan niissä oma viehätyksensä. Viihteestähän tässä on kyse. Ja kun nyrkkisankarit kohtaavat avojäällä niin harvassa on ne hallit, joissa tunnelma latistuu koska ”ei kuulu lajiin”. Rangaistukset pitäisi muutenkin jakaa pelin sisällä (joukkueiden välillä) eikä pelikieltoina, joista hyödyn keräävät vain muut joukkueet. Miksei sellaista rangaistusta voisi olla kuin pelikielto seuraavasta keskinäisestä ottelusta?.
(siirretty Koulesin ketjusta)

Joo niitä. Toi "show" oli vähän outo tosiaan, kun kaikesta näki, ettei Gillies oikeasti edes halunnut tappelua (haastosta huolimatta), koska muuten olisi varmaan ollut vähän erinäköistä touhua ja Ruutu saanut todennäköisesti aika kylmää kyytiä. Ja kyykkyliike ollu Ruudulla vähän toisenlainen, kun Melartin taklaushommassa :)
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mitä mieltä Ainalista. Kaveri kuitenkin jonkinlainen Ifk-kasvatti. Pitäiskö kotiuttaa? Ikää vasta 23.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
En ole Jassen touhuja nyt seurannut, mutta jos on sama mies kuin se joka meiltä lähti, niin ilolla ottaisin kyllä takas.

Mutta saiko siis oikeesti kenkää? Se ei kuulosta ikinä hyvältä. Se Kärpät minkä minä olen tällä kaudella nähnyt (pelit meitä vastaan) ei ole kyllä mitenkään erikoinen joukkue, vaikka sarjataulukko toisin väittääkin. Joten jos Jasse ei ole tuonne mahtunut pelaamaan niin eipä taida olla sama mies enää.. sääli.

Edit: Joo no tiedotteen mukaan ei mitään draamaa, mutta tiedä nyt tuosta. Mä sanoisin että Jassella voisi olla tämän myötä aika positiivinen kiukku ja näytönhalu päällä, joten meille vaan! Jos menee vituiksi niin.. voi vittu sitten.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En hankkisi ketään pelkästään hankkimisen ilosta. Ei joukkue kaipaa Ikosen tyylistä pelaajaa, joka on muutenkin ollut vaisu parin viimeisen kauden ajan.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tässä YouTubesta Miro Heiskasen maaleja Devilsiä vastaan. NHL ketjuissa paljon miehestä, mutta on huikea jannu. Aivan mieletön lahjakkuus.

Jos vertaa viimekauden joukkuetta nykyiseen, Heiskasen puuttuminen on kyllä iso lovi. Mies on loistava molemmissa päissä. Korvaaminen vaatisi utj:lta useamman hyvän hankinnan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En ole Jassen touhuja nyt seurannut, mutta jos on sama mies kuin se joka meiltä lähti, niin ilolla ottaisin kyllä takas.

Mutta saiko siis oikeesti kenkää? Se ei kuulosta ikinä hyvältä. Se Kärpät minkä minä olen tällä kaudella nähnyt (pelit meitä vastaan) ei ole kyllä mitenkään erikoinen joukkue, vaikka sarjataulukko toisin väittääkin. Joten jos Jasse ei ole tuonne mahtunut pelaamaan niin eipä taida olla sama mies enää.. sääli.

Edit: Joo no tiedotteen mukaan ei mitään draamaa, mutta tiedä nyt tuosta. Mä sanoisin että Jassella voisi olla tämän myötä aika positiivinen kiukku ja näytönhalu päällä, joten meille vaan! Jos menee vituiksi niin.. voi vittu sitten.

Jees, mulle kävisi kyllä Ikonen Nykoppin korvaajaksi oikein hyvin. Toisi lisäksi sitä kaivattua kilpailua hyökkäykseen, joka sieltä puuttuu tällä hetkellä ihan kokonaan.

Mutta ei Ikonen tietysti poista sitä kärkisentterin tarvetta, jonka hakua voidaan kohta juhlia 1v synttäreillä.
 

444

Jäsen
Jees, mulle kävisi kyllä Ikonen Nykoppin korvaajaksi oikein hyvin. Toisi lisäksi sitä kaivattua kilpailua hyökkäykseen, joka sieltä puuttuu tällä hetkellä ihan kokonaan.

Mutta ei Ikonen tietysti poista sitä kärkisentterin tarvetta, jonka hakua voidaan kohta juhlia 1v synttäreillä.
Salmelaisen alaisuudessa kyllä, mutta onhan sitä muutenkin metsästetty kohta 3 v. Ehkä kohta jo tärppää.

Jasse varmaan suuntaa Savoon, meillä kun alkaa kentät 4-9 olla hiljalleen täynnä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tulinpa tässä pohtineeksi, että Tuomo Ruudulla tuntuu olevan melko maaginen tatsi mitä tulee voitettuihin mitalleihin. Avasi valmentajauransa apuvalmentajana U20-kisoissa ja samantien mestaruus :) Löytyisikö organisaatiossa käyttöä kun kerran valmennushommat kiinnostavat? Junnupuolelle kasvamaan korkoa ja sieltä tulevaisuudessa sisäänajo edarin valmennustiimiin?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulinpa tässä pohtineeksi, että Tuomo Ruudulla tuntuu olevan melko maaginen tatsi mitä tulee voitettuihin mitalleihin. Avasi valmentajauransa apuvalmentajana U20-kisoissa ja samantien mestaruus :) Löytyisikö organisaatiossa käyttöä kun kerran valmennushommat kiinnostavat? Junnupuolelle kasvamaan korkoa ja sieltä tulevaisuudessa sisäänajo edarin valmennustiimiin?
Näyttää olevan ihan kondiksessakin vielä, ensin lopettamaan uransa edarissa runkkarin vikassa pelissä päivän sopimuksella, sitten vaan elinikäisellä valmennustiimiin tuomaan niitä kannuja kotiin tuleviksi vuosiksi ja vuosikymmeniksi.

Hieno mies ja hieno pelaaja.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tulinpa tässä pohtineeksi, että Tuomo Ruudulla tuntuu olevan melko maaginen tatsi mitä tulee voitettuihin mitalleihin. Avasi valmentajauransa apuvalmentajana U20-kisoissa ja samantien mestaruus :) Löytyisikö organisaatiossa käyttöä kun kerran valmennushommat kiinnostavat? Junnupuolelle kasvamaan korkoa ja sieltä tulevaisuudessa sisäänajo edarin valmennustiimiin?
Taisi olla kultajengissä lähinnä maskotti. Jatkoaikakin kirjoitti Ruudun täysin tyhjistä kommenteista lehdistön suuntaan, eikä ole vakuuttanut kommentaattorinakaan. Ehkä tän kaverin skippaisin suosiolla.
 

F#21

Jäsen
Taisi olla kultajengissä lähinnä maskotti. Jatkoaikakin kirjoitti Ruudun täysin tyhjistä kommenteista lehdistön suuntaan, eikä ole vakuuttanut kommentaattorinakaan. Ehkä tän kaverin skippaisin suosiolla.
No Jatkoajan toimituksen kommentteja en kyllä hirveän vakavasti nykypäivänä ottaisi. Siellä on kaverit suorittamassa työhaastatteluja keltaisiin lehtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös