En lue kirjoja mutta Rudin kirjan ostan.......
Lukemattomat kirjat ovat turhia. Jos ostat, lue. Jos et lue, älä osta. Käy kirjastossa ja katsele kansia....
Meillä pari kautta sitten aika pahasti flopannut Oscar Eklund KooKoon puolustukseen.
Näin on! Taisi myös olla ainoa kerta sillä kaudella, kun Eklund onnistui saamaan kiekon ilmassa maalille asti. Rehellisesti sanottuna Eklund on minulle yksi niistä pelaajista, joita en enää ikinä halua nähdä IFKn paidassa.Eipäs nyt dissata Oscaria! Teki sentäs tasoitusmaalin narreja vastaan viimeiseksi jääneessä talviklassikossa! Mikä taisi jäädä kyllä Eklundin ainoaksi uroteoksi IFK:ssa.
Näin on! Taisi myös olla ainoa kerta sillä kaudella, kun Eklund onnistui saamaan kiekon ilmassa maalille asti. Rehellisesti sanottuna Eklund on minulle yksi niistä pelaajista, joita en enää ikinä halua nähdä IFKn paidassa.
Näin on! Taisi myös olla ainoa kerta sillä kaudella, kun Eklund onnistui saamaan kiekon ilmassa maalille asti. Rehellisesti sanottuna Eklund on minulle yksi niistä pelaajista, joita en enää ikinä halua nähdä IFKn paidassa.
Mitä vittua nyt taas? Joo hyvää työtä näyttävät tekevän Lahissa ja onhan mies (miehet) mielenkiintoinen persoona, mutta ei nyt herranjestas enää Petua tänne...Sivuaa ketjun aihetta : Petusta (ja Nupesta) oli henkilöhaastattelu Kärpät-Pelsut-ottelun erätauolla. Me like! Perkele, kun joku päivä nähtäisiin tuo parivaljakko vielä IFK:n peräsimessä. Petun ehkä hienoin teko - mikä kertoo jotain hänen omistautuneisuudesta lätkään- on paljon puhuttu ja huhuttu alasti esiintyminen jengin edessä. Maailmasta ei löydy monta valmentajaa, joilla olisi siihen pokkaa. Tuohon kun lisää vielä moottorisahan, niin kyseessä on elävä legenda ja jääkenttien joukoturkka.
Poliisi. Maanläheinen. Rehellinen. Katoava luonnonvara. Äijä. IFK:n näköinen valmentaja.
Sivuaa ketjun aihetta : Petusta (ja Nupesta) oli henkilöhaastattelu Kärpät-Pelsut-ottelun erätauolla. Me like! Perkele, kun joku päivä nähtäisiin tuo parivaljakko vielä IFK:n peräsimessä.
Poliisi. Maanläheinen. Rehellinen. Katoava luonnonvara. Äijä. IFK:n näköinen valmentaja.
Toivoisin melkein Pekka Tirkkosta seuraavaksi HIFK-valmentajaksi, tietenkin myös Karri Kivi kävisi, mutta taitaa olla suuntaamassa Ouluun Marjamäen seuraajaksi. Tuomas Tuokkola saattaisi olla myös mielenkiintoinen vaihtoehto.