King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
BoredOldLady kirjoitti:Eiköhän se ole selvääkin selvempää, että HIFK:lla on päätösvalta näissä laina- / siirtoasioissa niin kauan, kun pelaajalla on voimassaoleva sopimus HIFK:n kanssa. Ei kukaan Lintu- tai Hirsimäki voi sanella ehtoja yksin tai edes kaksin, vaan kyllä yhteisymmärrys on tässäkin asiassa päivän sana. Ja viimeisen sanan sanoo IFK. Se onkin sitten eri asia, kohtaako näissä asioissa tässä kohdin HIFK:n virallinen tahto ja fanien toiveet. Paljon mahdollista, että HIFK tekee ratkaisun, joka ei meitä kannattajia tule miellyttämään. Tai sitten ei. Toivottavasti asioita katsotaan nyt pidemmän aikavälin kuin pelkästään muutaman kuukauden näkökulmasta. Ja siltoja ei tule missää nimessä polttaa mihinkään suuntaan...
Kyllä käsitän, kuka näistä asioista päättää, mutta lähinnä tarkoitukseni olikin sanoa, että toivottavasti siellä toimistolla nyt älytään ajatella seuran parasta myös pitkällä tähtäimellä, eli annetaan vuokralle, mutta tehdään selväksi pelaajallekin, että hyvillä otteilla pelit jatkuvat jatkossa HIFKissä.
BoredOldLady kirjoitti:Itse näen, että sekä Tobbarin että Seppäsen siirrot olivat positiivinen asia. Salmelainen sai palata liigaan pienemmissä ympyröissä ja varmasti on hyötynyt tästä henkisestikin. Peliaikaakin on ollut varmasti enemmän tarjolla kuin IFK:ssa...
Jos jäi epäselväksi, olen samaa mieltä, että lainat ovat olleet pojille positiivinen asia juuri liigakokemuksen hankkimisen kannalta. Silti olisin peluuttanut Seppästä HIFKissä Niskasen tilalla. Toisaalta, jos loukkaantumisia ei ole, se tarkoittaisi silloin seiskapakin paikkaa, jolle ei hirvittävästi minuutteja kerry.
BoredOldLady kirjoitti:Salmelainen siis kotiin nyt, Bumba kauden jälkeen.
Tätä minä yritin sanoa. Salmelaisen kohdalla olisin valmis joustamaan, mikäli Ässät maksaa tarpeeksi, mihin en usko. Pointtini oli siinä, että jos rahaa ei saada, niin sitten Salmelainen meille loppukaudeksi. Seppäsen kanssa olisin ehkä toiminut toisin, koska peluuttaisin häntä vähintään seiskapakkina. Ja aina tulee loukkaantumisia ja pelikieltoja, joten kyllä Seppäsellekin minuutteja olisi kertynyt. Hyvä, silti, näinkin, koska saahan hän hyvää kokemusta sekä valmennusta Kerhossa. Ehkä myös itseluottamus kohenee Hämeenlinnassa? Toivotaan näin!