Lähes? Tomppa on ollut yksi oman junnuputken kruununjalokivistä.Eli lähes oma poika
Lähes? Tomppa on ollut yksi oman junnuputken kruununjalokivistä.Eli lähes oma poika
Söde lähestyy Stadia.Södeä ollaan viemässä takaisin Müncheniin ensi kaudeksi:
Kuuma huhu Toni Söderholmin seuravaihdosta leviää – pomolta huomiota herättävä kommentti
Sveitsissä leviää huhu, jonka mukaan suomalainen jääkiekkovalmentaja Toni Söderholm voisi palata takavuosina edustamaansa seuraan piankin. Hänen nykyisen seuransa SC Bernin GM Raeto Raffainer antoi asiaan mielenkiintoisen kommentin.www.mtvuutiset.fi
Listan kakkosena muuten muuan Tom Bissett joka myös käväisi kauden verran meillä. Eli lähes oma poika.
Kenestä mahdetaan puhua?Oulusta olisi vapautumassa entinen HIFK-pelaaja. Onkohan Toobeen ollut yhteydessä? Esitti hyviä otteita piste/peli tahtiin.
Ei tule muita mieleen kuin Leskinen ja Turunen. Kummallakin ensi kauden soppari Kärppien kanssa.Kenestä mahdetaan puhua?
Molemmille aina tilaa mun IFKssa. Lapin pimeys ei kuitenkaan sitten maistu Turuselle? (hymiö)Toinen haluaa muualle vaikka soppari on.
Tai sitten siellä onkin paskat kalavedet.Molemmille aina tilaa mun IFKssa. Lapin pimeys ei kuitenkaan sitten maistu Turuselle? (hymiö)
No, sitten kyseessä lienee Leskinen (hymiö), koska Marjukan antijääkiekko ei voi olla Turuselle suuri yllätys.Tai paska koutsi.
Karvinenhan sieltä tietty tulee takaisin.
Se vasta olisikin Toopeilua oikein isolla pensselillä.Karvinenhan sieltä tietty tulee takaisin.
Olisiko sinulla (tai kellään muulla) mahdollisuutta referoida mitä jutussa kerrottiin? Aivoinfarkti tuon ikäisenä kuulostaa karulta. Kuvista päätellen vointi on suht ok?HIFK:n entinen liigapakki Aki Tuominen sai viime vuoden marraskuussa aivoinfarktin. Toipuminen on hyvässä vauhdissa. Asiasta kertoi Keski-Uusimaa sanomalehti ma 27.2.2023 ilmestyneessä numerossaan. Jutun on kirjoittanut lehden lätkän luottotoimittaja Heikki Löfman. Valitettavasti taitaa koko juttu olla maksumuurin takana. Lisään kuitenkin alle linkin kuvaan artikkelista, kuvatekstistä käy hyvin ilmi Akin suhde HIFK:hon ja miten seura häntä huomioi.
Marraskuun 12. ja 13. välisenä yönä meni vessaan ja oikealta puolelta vartaloa lähti tunto pois ja tuli rappuset persmäkeä. Portailla istuessaan yritti laittaa pipoa päähän, mutta se meni viisi kertaa ohi. Malmin sairaalassa lyötiin ensin pilli suuhun, koska arvelivat miehen olevan kännissä.Olisiko sinulla (tai kellään muulla) mahdollisuutta referoida mitä jutussa kerrottiin? Aivoinfarkti tuon ikäisenä kuulostaa karulta. Kuvista päätellen vointi on suht ok?
Vaikkei Tuomis-Akin IFK-ura jäänyt maagisena mieleen, niin kaikkea hyvää toipumiseen!
Tuominen arvelee, että hänen saamansa aivoinfarkti saattoi aiheutua Järvenpäässä tulleesta taklauksesta ja sitä seuranneesta niskan retkahtamisesta. Yhtä hyvin se saattoi Tuomisen sanoin johtua korkeista kolesteroliarvoista tai korkeasta verenpaineesta. Tai stressistä.
– Ketään en syytä. Peli on peliä, eikä taklaus ollut missään nimessä törkeä. Ja minulla oli ojentajavamman jäljiltä selkä ja niskat jumissa jo etukäteen – saatoin syksyllä palata ojentajavamman jälkeen liian nopeasti harrastusten pariin. Ja ihan yhtä hyvin saamani infarkti voi johtua muista edellä mainituista syistä, tai sitten jostain ihan muusta.
Kiitos paljon, @Polemos ! Vakavia juttuja avh:t aina.Kolmisen kuukautta myöhemmin kävely- ja puhekyky ovat palautuneet, mutta nimimuisti pätkii. Ajokortti lähti. Nyt harrastuksina ovat shakki ja sudoku. Niska kuvataan toukokuussa.
Mistä tämä tieto? Mun HIFK:ssa on aina Turuselle tilaa.Toinen haluaa muualle vaikka soppari on.
Jos tällaiset huhut pitää paikkaansa, niin eiköhän kyseessä ole Leskinen. Ollut penkitettynäkin tällä kaudella.Mistä tämä tieto? Mun HIFK:ssa on aina Turuselle tilaa.