Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 395 291
  • 8 321

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Sarjataulukko löytyy esim. teksti-tv:n sivulta 223.
Noshit. Miten sarjataulukko liittyy siihen, että täällä on tapana vetää ranteet auki aina kun hävitään, ja muilta jengeiltä ollaan valmiita katsomaan tilannetta armollisemmin? Ne ranteet oltiin valmiita aukomaan myös Nokan, Matikaisen ja Törmäsen kausilla, kun pärjättiin runkkarissa.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noshit. Miten sarjataulukko liittyy siihen, että täällä on tapana vetää ranteet auki aina kun hävitään, ja muilta jengeiltä ollaan valmiita katsomaan tilannetta armollisemmin? Ne ranteet oltiin valmiita aukomaan myös Nokan, Matikaisen ja Törmäsen kausilla, kun pärjättiin runkkarissa.
No, kun me ollaan me. Elinkautisia! Yksittäisistä peleistä ei kannata vetää (vaikka moni vetääkin) liian pitkiä johtopäätöksiä. Se, mille tekeminen ja avainpelaajien taso näyttää pidemmän päälle, on vakavamman kommentoinnin arvoista. Esim. Saipa-matsin voitto ei kyllä hirveästi lämmittänyt kun peli oli kuitenkin sekaisin kuin seinäkello.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mä haluaisin nähdä sen päivän, että meidän IFK ottaisi 7-2 käkättimeen ja täällä kehuttaisiin sen pelaavan hyvää lätkää.
Minä taas en halua nähdä sitä päivää kun otetaan 7-2 käkättimeen. Kookoo-Lukko -peli repesi vasta kolmannen erän lopussa. Siihen asti, usko tai älä, Lukko pelasi hyvin vaikka hävisikin. Paljon paremmin kuin me viimeksi Saipaa vastaa.
Koska me ollaan muuten viimeksi pelattu hyvää lätkää?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Minä taas en halua nähdä sitä päivää kun otetaan 7-2 käkättimeen. Kookoo-Lukko -peli repesi vasta kolmannen erän lopussa. Siihen asti, usko tai älä, Lukko pelasi hyvin vaikka hävisikin. Paljon paremmin kuin me viimeksi Saipaa vastaa.
Koska me ollaan muuten viimeksi pelattu hyvää lätkää?
Sarjassa Pelicansia vastaan ja pari peliä näätämöitä vastaan keväällä 2019. Muuten menee yksittäisten otteluiden kaiveluksi.
 

444

Jäsen
Minä taas en halua nähdä sitä päivää kun otetaan 7-2 käkättimeen. Kookoo-Lukko -peli repesi vasta kolmannen erän lopussa. Siihen asti, usko tai älä, Lukko pelasi hyvin vaikka hävisikin. Paljon paremmin kuin me viimeksi Saipaa vastaa.
Koska me ollaan muuten viimeksi pelattu hyvää lätkää?
Hei mä tiedän! Kauden ekassa pelissä JYPiä vastaan pelattiin eka erä hyvää kiekkoa. Ihme nillitystä, jos se ei riitä.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Onkohan Vesalainen muuten Nybondagen sooloryssintä? "Ei oo käyttöä meillä eikä nähdä mitään kehitysmahdollisuuksia, lähe meneen." Meidän änäriukot on aika kevyttä kauraa Vesalaisen rinnalla.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Onkohan Vesalainen muuten Nybondagen sooloryssintä? "Ei oo käyttöä meillä eikä nähdä mitään kehitysmahdollisuuksia, lähe meneen." Meidän änäriukot on aika kevyttä kauraa Vesalaisen rinnalla.

Eikös tämä sama hahmo ollut se, näpäytys pohkeisiin ja ura ohi? vitun sama, mennään eteenpäin.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK

444

Jäsen
Eikös tämä sama hahmo ollut se, näpäytys pohkeisiin ja ura ohi? vitun sama, mennään eteenpäin.
Eihän Vesa Laine itse noteerannut tuota tökkäisyä pelin aikana muuten kuin pyllähtämällä. Itse Sinuhe I tuosta sisuuntui ja peräänkuulutti suunnilleen elinkautista. Sama jonne, joka peräänkuulutti ymmärrystä, kun Semir vähän sisuuntui muutama vuosi aiemmin. Kalea pahempi persereikä tuo SW.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Södellä korona. Hätiin on kutsuttu Ville Peltonen. Olisihan tässä lähempänäkin ollut akuuttia tarvetta...

Söderholm otti koronatartunnan raskaasti.

– Tämä on henkilökohtaisesti suurin pettymys pelaaja- ja valmentajaurallani, Söderholm totesi.

Anteeksi mitä?
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mainittakoon täälläkin, että IFK-kasvatti ja seuralegenda Honka siirtyi lainasopimuksen muodossa Lahteen.

Joo toi oli kyl hyvä. Kyseiselle nimimerkille riitti se lempieläin kyssäri jossain erätauko haastattelussa ja tuli tänne huutelee varmana.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Husso/Lankinen sisään sekä ykköskorin pakki, niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa lähtis.. nyt kun sais napsittua niitä tiukkoja voittoja, olisi ne pisteet keväällä kovaa valuuttaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt se Tobbe sitten hävisi kilpalaulannan siitä ykköskorin pakista.
Tommi Taimi valitsi Norjan (ei Mikan, vaan sen maan).
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tuskin oli edes Taimin perässä. Viime visiitin loppu jätti niin oksettavan kuvan ko. pelaajan ajattelutavasta että hyvä näin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin oli edes Taimin perässä. Viime visiitin loppu jätti niin oksettavan kuvan ko. pelaajan ajattelutavasta että hyvä näin.
Ei kannata ottaa hassutteluja niin vakavasti. TT:n tasosta kertoo varmasti kaiken olennaisen tuo uusi osoite.

Joku laatupakki ois kyllä kiva.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ei ole alkanut Otto Paajasen taival Ruotsissa hyvin. Kakkossentterinä pelaa siellä illasta toiseen, mutta 12 peliin jopa hälyttävät tehot 1+0. Ei siis yhtään syötöpinnaa ja joukkue 10. sijalla.

Jos Paajanen saa kauden aikana kenkää, voisi Tobias hoitaa hänet takaisin ifkhon, kun änärilainat poistuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös