Harmi siinäsä itse olen aina tykännyt SImosta punaisessa paidassa, sinisessä en niinkään...
Sinisissähän Simo muuttui kiekollisemmaksi power forwardiksi ja onnistuikin siinä kohtalaisen hyvin. Punaisissa tämä ei taas onnistunut vaikka selvästi yritettiin. Ehkä Simollakaan ei ollut enään halua "nelosen jyräksi" mihin olisi IFK:ssa ollut ehkä mahdollisuus Nykoppin poissaollessa ja taas KooKoossa näkisin että hakee sitä kolmosen kiekollisempaa roolia.Tätähän täällä jo vähän uumoiltiin. EI siis oikeastaan mikään yllätys. Harmi siinäsä itse olen aina tykännyt SImosta punaisessa paidassa, sinisessä en niinkään...
Niin ja pojathan on mennyt ikääntyessä kiekollisempaan suuntaan joten tuosta tutkapari KooKoon kolmoseen joka pystyy pisteillekin. Hyvä haku Kouvolan jengiltä.Kouvolassahan on näköjään Nyholmia vaille kauden 10-11 nelonen kasassa kun Pöystikin näkyy siellä ensi kaudella pelaavan.
Niin ja pojathan on mennyt ikääntyessä kiekollisempaan suuntaan joten tuosta tutkapari KooKoon kolmoseen joka pystyy pisteillekin. Hyvä haku Kouvolan jengiltä.
_
Mihin rooliin Simo olisi meillä tullut? Nelosessa tuskin haluaa enää pelata, ykköseen ei riitä mitenkään, ja 2-3 -ketjujen pelaajia meillä on ruuhkaksi asti.
Kun 1-ketjusta puuttuu kolme viidestä pelaajasta, niin jos vaikka ei keskityttäisi enää enempää omien jämäpoikien kotiuttamiseen.
Niin se aika taas kultaa muistot. Simo oli edellisellä IFK-visiitillään ihan täysin lauhkea lammas, joka ei saanut pisteitä aikaan, ei taklannut eikä osallistunut kärjistettynä yhteenkään torikokoukseen.Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.
Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.
Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.
Tai sitten meidän mikkihiiri-pakit ajelevat Liivikiä tähän malliin: Ville Varakkaan kova pommi Siim Liivikkiin - YouTube
Tuo jäätä pyyhkiminen hanskojen tippuessakin on vähän kaukaa haettua jos tappelu-uransa suurimmat kohokohdat ovat niukka pistevoitto Arttu Luttisesta sekä kilpparina oleminen samassa ottelussa ensin Dane Byersin ja sitten Ben Bloodin käsittelyssä.
EIpä Åstenin ura ilman hanskoja ole sen kummallisempi...
En nyt oikein hiffaa tämän pointtia. Pitäisikö olla jos pitäisi niin miksi?
Niinnoniin, mies kuitenkin on yrittänyt luoda mainetta jonkin sortin voimahyökkääjänä/poliisina, meriitit eivät vain puolla tuota.
Jep, Pöystihän teki jo edellisellä liigakaudellaan yli 30 pistettä. Toki on tämän jälkeen kärsinyt terveysmurheista eikä pelannut viime kaudella kuin 6 ottelua.
Ja lähipiiristä kantautunut semmoista huhua että onko edes jääkiekkoilijaksi enään.. Ettei vaan KooKoolle kävisi "Salmelaiset".
Joo hieman provosoiden kirjoittelin. Kun lähinnä vituttaa meidän pakiston fyysisyyden puute, FInley on ilmeisesti ajateltu olevan riittävän fyysinen jottei muiden tarvitse.
... ...
... ...
Sitten taas jokaisessa pelaajassa pitää olla miestä tarvittaessa muistuttaa sikailuista. Sillä ei tosin ole mitään muuta merkitystä mihinkään, kuin sirkuhuveja yleisölle ja ehkä hienoinen oman jengin yhteishengen nousu.
Auvitu bongattu Töölönlahdelta. Tuskin mitään viritystä käynnissä meille, mutta tiedä vaikka olisi treeneissä mukana. Kiva nähdä että viihtyy täällä himassa :)
Lomailee perheen kanssa, Suomi kun on heille kuitenkin kuin kotimaa. Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin Auvitun tie vie tulevaksi kaudeksi, toivottavasti saa jostain NHL-diilin.