Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 396 025
  • 8 324

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olis kyllä ollut mielenkiintoista nähdä, miten olisi JMA:n kevät mennyt, jos olisi saanut sen maaliapinan selästä ajoissa, ja saanut itseluottamuksen takaisin maalipaikkoihin. Noh, vaikuttaa kuitenkin vähän syöksyssä olevan hänen uransa kyllä. Toki saa taas uuden mahdollisuuden, tällä kertaa Ruotsissa, mutta jotenkin ei vaan löydy sitä luottoa enää itseltä häneen, että palaisi kovaksi maalintekijäksi.

Toisaalta ei tuo ura nyt niin kovassa laskusuunassa ole jos esim. "teksti tv" scouttauksella menisi. Toisaalta ei myöskään ihan kirkkain tähtikään liigassa joten ymmärtää hyvin miksi meni Ruotsiin, varmasti pystyy pitämään omasta palkkatasostaan kiini siellä ja ehkä hakemaan uutta nousua samalla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Harmi siinäsä itse olen aina tykännyt SImosta punaisessa paidassa, sinisessä en niinkään...

Ja muutenkin semmoisia omia jätkiä joukkueessa ei liikaa ole niin olisin myös itse toivottanut Liivikin tervetulleeksi, mutta ei näköjään.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tätähän täällä jo vähän uumoiltiin. EI siis oikeastaan mikään yllätys. Harmi siinäsä itse olen aina tykännyt SImosta punaisessa paidassa, sinisessä en niinkään...
Sinisissähän Simo muuttui kiekollisemmaksi power forwardiksi ja onnistuikin siinä kohtalaisen hyvin. Punaisissa tämä ei taas onnistunut vaikka selvästi yritettiin. Ehkä Simollakaan ei ollut enään halua "nelosen jyräksi" mihin olisi IFK:ssa ollut ehkä mahdollisuus Nykoppin poissaollessa ja taas KooKoossa näkisin että hakee sitä kolmosen kiekollisempaa roolia.

Toisinsanoen IFK:lla on näihin tarkoituksiin parempia pelaajia ja neloseenkin Nykopp, Mieho, Åsten, Tamminen. Ensi sijaisesti Malinen kolmosen sentteri ja Nykopp nelosen.

_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kouvolassahan on näköjään Nyholmia vaille kauden 10-11 nelonen kasassa kun Pöystikin näkyy siellä ensi kaudella pelaavan.
Niin ja pojathan on mennyt ikääntyessä kiekollisempaan suuntaan joten tuosta tutkapari KooKoon kolmoseen joka pystyy pisteillekin. Hyvä haku Kouvolan jengiltä.

_
 

444

Jäsen
Mihin rooliin Simo olisi meillä tullut? Nelosessa tuskin haluaa enää pelata, ykköseen ei riitä mitenkään, ja 2-3 -ketjujen pelaajia meillä on ruuhkaksi asti.
Kun 1-ketjusta puuttuu kolme viidestä pelaajasta, niin jos vaikka ei keskityttäisi enää enempää omien jämäpoikien kotiuttamiseen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin ja pojathan on mennyt ikääntyessä kiekollisempaan suuntaan joten tuosta tutkapari KooKoon kolmoseen joka pystyy pisteillekin. Hyvä haku Kouvolan jengiltä.

_

Jep, Pöystihän teki jo edellisellä liigakaudellaan yli 30 pistettä. Toki on tämän jälkeen kärsinyt terveysmurheista eikä pelannut viime kaudella kuin 6 ottelua.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mihin rooliin Simo olisi meillä tullut? Nelosessa tuskin haluaa enää pelata, ykköseen ei riitä mitenkään, ja 2-3 -ketjujen pelaajia meillä on ruuhkaksi asti.
Kun 1-ketjusta puuttuu kolme viidestä pelaajasta, niin jos vaikka ei keskityttäisi enää enempää omien jämäpoikien kotiuttamiseen.

Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.
Niin se aika taas kultaa muistot. Simo oli edellisellä IFK-visiitillään ihan täysin lauhkea lammas, joka ei saanut pisteitä aikaan, ei taklannut eikä osallistunut kärjistettynä yhteenkään torikokoukseen.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.

Toisaalta viime visiitin Liivik oli kyllä vaan säälittävä varjo entisestään. Ei taklannut, ei rouhinut mutta myöskään kiekollinen peli ei luista joten kokonaisuutena hyödytön kaveri. Lähtökohtaisesti oon samaa mieltä että tietyn profiiliin kavereille on aina tilaa, Simo ei vaan viimeksi ollut enää tämän profiilin herra. Tiedä sitten mikä on nykyinen kunto ja pelitapa.

Edit: Gilmore ehti ensin :)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näinhän se on, mutta kyllä mua silti vituttaa kun Liivik ajelee meidän mikkihiiri-pakkeja ja pyyhkii Åstenilla jäätä jos hanskat sattuu tippumaan. Toisaalta olenkin ns. ryminäpronssimiehiä joten tämän tyyliset pelaajat mahtuvat aina mun IFKhon.

Tai sitten meidän mikkihiiri-pakit ajelevat Liivikiä tähän malliin: Ville Varakkaan kova pommi Siim Liivikkiin - YouTube

Tuo jäätä pyyhkiminen hanskojen tippuessakin on vähän kaukaa haettua jos tappelu-uransa suurimmat kohokohdat ovat niukka pistevoitto Arttu Luttisesta sekä kilpparina oleminen samassa ottelussa ensin Dane Byersin ja sitten Ben Bloodin käsittelyssä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tai sitten meidän mikkihiiri-pakit ajelevat Liivikiä tähän malliin: Ville Varakkaan kova pommi Siim Liivikkiin - YouTube

Tuo jäätä pyyhkiminen hanskojen tippuessakin on vähän kaukaa haettua jos tappelu-uransa suurimmat kohokohdat ovat niukka pistevoitto Arttu Luttisesta sekä kilpparina oleminen samassa ottelussa ensin Dane Byersin ja sitten Ben Bloodin käsittelyssä.

Joo hieman provosoiden kirjoittelin. Kun lähinnä vituttaa meidän pakiston fyysisyyden puute, FInley on ilmeisesti ajateltu olevan riittävän fyysinen jottei muiden tarvitse.

EIpä Åstenin ura ilman hanskoja ole sen kummallisempi...
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitään poliiseja ei tarvita vähimmässäkään määrin. Tai sitten sen poliisin pitää olla joku aivan täyskahjo, jota oikeasti pelätään ja josta tiedetään että se voi kostoksi sikauluihin tehdä ihan mitä tahansa esim. lyödä mailalla päähän tai vetää takaapäin jonkun kunnon sucker punchin. Gilliessä oli hyvää yritystä tähän suuntaan, mutta taisi kuitenkin olla ihan liian kiltti ottaen huomioon miten vähällä J. Ruutu pääsi.

Sitten taas jokaisessa pelaajassa pitää olla miestä tarvittaessa muistuttaa sikailuista. Sillä ei tosin ole mitään muuta merkitystä mihinkään, kuin sirkuhuveja yleisölle ja ehkä hienoinen oman jengin yhteishengen nousu.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niinnoniin, mies kuitenkin on yrittänyt luoda mainetta jonkin sortin voimahyökkääjänä/poliisina, meriitit eivät vain puolla tuota.

Eikai Åsten nyt minään poliisina ole sentään yrittänyt luoda uraansa vaikka kerran onkin käynyt "noutamassa" vastustajan Elkinsiin kohdistuneen taklauksen myötä? Nelosketjun ahkerasti taklaava energiapelaaja, joka tykkää välillä ärsyttää vastustajia. That's it.
 

RedWhiteBlue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Rangers
Jep, Pöystihän teki jo edellisellä liigakaudellaan yli 30 pistettä. Toki on tämän jälkeen kärsinyt terveysmurheista eikä pelannut viime kaudella kuin 6 ottelua.

Ja lähipiiristä kantautunut semmoista huhua että onko edes jääkiekkoilijaksi enään.. Ettei vaan KooKoolle kävisi "Salmelaiset".
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ja lähipiiristä kantautunut semmoista huhua että onko edes jääkiekkoilijaksi enään.. Ettei vaan KooKoolle kävisi "Salmelaiset".

Hyvin mahdollista. Viime kaudella 6 peliä, sitä edeltävällä 24 ja sitä edeltävällä 38 + pleijarit. Lukemat ovat oikeastaan vastaavat kuin Teemu Laaksolla, jolla on huhujen mukaan jonkinnäköinen esisopimus IFK:n kanssa. Näiden kuntoutujien rekrytoimisessa on aina riskinsä varsinkin niissä tapauksissa, joissa edellinen kausi on jäänyt pelaamatta käytännössä kokonaan.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Auvitu bongattu Töölönlahdelta. Tuskin mitään viritystä käynnissä meille, mutta tiedä vaikka olisi treeneissä mukana. Kiva nähdä että viihtyy täällä himassa :)
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Joo hieman provosoiden kirjoittelin. Kun lähinnä vituttaa meidän pakiston fyysisyyden puute, FInley on ilmeisesti ajateltu olevan riittävän fyysinen jottei muiden tarvitse.
... ...

... ...
Sitten taas jokaisessa pelaajassa pitää olla miestä tarvittaessa muistuttaa sikailuista. Sillä ei tosin ole mitään muuta merkitystä mihinkään, kuin sirkuhuveja yleisölle ja ehkä hienoinen oman jengin yhteishengen nousu.

Komppaan noita molempia kommentteja. Päättyneellä kaudella HIFK:ta vietiin oman maalin edustalla melkein kuin mätää kukkoa. Siellä oli mukavasti tilaa vastustajien huseerata ja aivan liian paljon takaiskuja päästettiin survomaan läheltä. Finley ei voi olla koko ajan kentällä, ei varsinkaan jäähyjensä aikana ;), joten kyllä pakistossa pitäisi olla muitakin uskottavia oman pään luutijoita. Ja kuten tuossa DD kommentoi, niin sekin auttaisi, että koko joukkue osallistuu tarvittaessa talkoisiin. Ärsyttää nähdä suosikkijoukkueen pelaajia lipumassa vaihtoon välinpitämättömän oloisina, kun jossain on juuri tilanne kuumentunut ja joukkuekaverit on jäämässä alivoimaisiksi.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Auvitu bongattu Töölönlahdelta. Tuskin mitään viritystä käynnissä meille, mutta tiedä vaikka olisi treeneissä mukana. Kiva nähdä että viihtyy täällä himassa :)

Lomailee perheen kanssa, Suomi kun on heille kuitenkin kuin kotimaa. Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin Auvitun tie vie tulevaksi kaudeksi, toivottavasti saa jostain NHL-diilin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Lomailee perheen kanssa, Suomi kun on heille kuitenkin kuin kotimaa. Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin Auvitun tie vie tulevaksi kaudeksi, toivottavasti saa jostain NHL-diilin.

Twitterissä huomaisn erään JYP:läisten keskustelu ennen kuin Laurikaisen sopimus julkaistaan. Alkoivat spekuloimaan Auvityn paluulla Jyväskylään. Mietin vain miksi helvetissä se sinne palaisi kun ei siellä saanut edes peliaikaa?

Nybarin pitäisi ehdottomasti kokeilla kepillä jäätä ja lyödä sopimustarjous pöytään. Todennäköisyys palkkaamisen onnistumiselle hyvin pieni, mutta ei siinä mitään häviäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös