Virmanen kiistää Markkas-huhun:
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2007/07/547461
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2007/07/547461
Virmanen kiistää Markkas-huhun:
Hyvinkin mielenkiintoista, että Markkanen pelaa tulevalla kaudella seuraa vastaan, josta omistaa osan. Tästä saattaa joku pahan kielen omaava löytää moraalisia ongelmia.
Ilmeisesti Markkasen täytyy myydä omistuksensa Saipassa jos pelaa itse jossain toisessa joukkueessa sillä olisihan täysin kestämätön tilanne että joku on kahdella pallilla yhtäaikaa.
Ensi kauden jälkeenhän on tulossa karsinnat ja silloin voi tulla hyvinkin hankalia tilanteita.
Kai tästä jotkut säännötkin on olemassa vaikka sm-liiga melkoista amtööritouhuilua onkin.
Ilmeisesti Markkasen täytyy myydä omistuksensa Saipassa jos pelaa itse jossain toisessa joukkueessa sillä olisihan täysin kestämätön tilanne että joku on kahdella pallilla yhtäaikaa.
Näin on, ja on hienoa, että sm-liigaan palaa osaajia. Me jo saimme kotimaisen sellaisen maalille, ja toivottavasti tekin."Paskapuhetta" sanoo Virmanen, eli Masa-Suomi-Masa sanakirjaa tulkiten Markkanen on Jokerien uusi vahvistus. :)
Mielipiteenä sanoisin, että riittää, kun ei pelaa Jokereiden ja SaiPan keskinäisissä matseissa. SaiPan omistaja -Markkaselle ei nähdäkseni syntyisi taloudellista tai urheilullista haittaa/ristiriitaa Jokerien menestyksestä niissä otteluissa, joissa mahdollinen Jokerien maalivahti -Markkanen pelaa sarjassa pl. keskinäiset ottelut. Noissakin tapauksissa taloudellisesti olisi kyseessä nähdäkseni win-win-tilanne, joskin urheilullisesti tietysti konflikti.
No aika omituinen heitto Virmaselta, jos noin on. Perinteinen "en kommentoi" -kommentti olisi enemmän sellainen, joka jättää auki molemmat vaihtoehdot. "Paskapuhetta" -kommentin pitäisi ainakin tarkoittaa aina sitä, että huhuilta katkaistaan siivet."Paskapuhetta" sanoo Virmanen, eli Masa-Suomi-Masa sanakirjaa tulkiten Markkanen on Jokerien uusi vahvistus. :)
Tietämättä oliko uutinen ankka vai ei, voidaan yksinkertaisesti sanoa, että pelaaja ei varmasti tule pelaamaan sellaista joukkuetta vastaan, josta omistaa merkittävän osuuden.
Tai voi tietenkin pelata, mutta asian jälkiseuraamukset voivat olla kaikenlaista, enkä usko yhdenkaan sm-liigajoukkueen haluavan ennakkotapaukseksi.
Jos itse omaisin päätäntävallan, niin sanktioisin todellakin raskaasti moiset.
Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.
Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.
SaiPa voittaa. Markkasen siirtymistä ei ole vielä vahvistettu, joten turha noita on spekuloida.Mitä tapahtuu jos loppuotteluissa pelaavat vastakkain Jokerit ja Saipa?
Vesa Rantanen vie Jokeri-faneja kuin litran mittaa. Tai sitten ei. Odottelisin kuitenkin maanantaihin asti. Markkanen tai Salmelainen ... tai yhden pelin NHL-ihme.
"Paskapuhetta"? Kyllä Masan nyt joskus pitää olla oikeassa?
Ei Tony Salmelainen pelaa Jokereissa, uskokaa pois. Mistä nämä jutut Salmelaisesta ovat edes lähteneet liikkeelle? Kukaan tämän palstan ns. totuudentorvista ei ole sanallakaan vihjaissut edes Salmelaisen ja Jokerien kytköksistä. Median "tiedot" Jokerien kiinnostuksesta Salmelaiseen lienevät lähtöisin tämän palstan huhuilusta.
Itse en usko Markkasen olevan maanantaina tiedotettu uusi NHL vahvistus, enkä usko, että uusi vahvistus on maalivahti.
Tai jos olisi, niin Jokereilla olisi käytännössä kaksi ykkösmaalivahtia.
Miksi kaikki on unohtanut Tommi Santalan? Eikös Jokerit hakeneet uutta keskushyökkääjää? Kieltämättä hehkutuksen puutteesta ei voi palstalaisia syyttää.Huomista odotellessa...
Jotenkin tuntuu että ihmisillä on taas todella kovat odotukset huomisesta. Itselleni on todella positiivinen yllätys, jos esim. Markkasen siirto huomenna julkistetaan. Älkääs pettykö jos huomenna julkaistaan esim. "vain" Wilmin siirto.