Ei kai Santalan tulo poissulje tosiasiaa että sille pakille olisi edelleenkin käyttöä ?
Hirso pelaa kiekollisena pakkina yv:ssä, kun senttereitä on enemmän kuin Hirso itse, joten sen pakin tarve on tavallaan osittain poistunut.
Ei kai Santalan tulo poissulje tosiasiaa että sille pakille olisi edelleenkin käyttöä ?
Hyvä pointti. Itsekkään en tällä hetkellä lähtisi palkkaamaan kallista kiekollista puolustajaa koko kauden mittaisella sopimuksella vaan odottelisin rauhassa tuonne marras-joulukuulle jos tarvetta tulee. Hirson lisäksi viivalla pystyy pelaamaan myös Stapleton joka teki paljon pisteitä loppukaudesta ylivoimalla. Todella paljon hyviä vaihtoehtoja on annettu Sheddenille, ja nyt pitää Sheddenin osoittaa kuinka hyvä hän todellisuudessa on. Kaikki muu kuin mestaruus on itselleni pettymys.Hirso pelaa kiekollisena pakkina yv:ssä, kun senttereitä on enemmän kuin Hirso itse, joten sen pakin tarve on tavallaan osittain poistunut.
Jokerien joukkue on nyt kasassa, Virmanen kertoo.
Toivotaan että joukkue on kasassa. Harjoituksissa on mukana nyt myös Ossi Väänänen, joten ainakin minulle sopisi mainiosti, jos joukkue olisi nyt kasassa. Verorajaan asti :)
Keski-ikäisten Jokeri-miehien keskuudesta otan puheenvuoron. Iso kiitos Ossi siitä Nahilan työtaistokaudesta! Taisi olla sattumaa, mutta juuri kun kuulimme "paluustasi" Jokereihin kaikki pilvet hajosivat.Jos tohon jengiin saadaan vielä Amerikan Ossi, niin huh huh :) Se mies on aina tervetullut himaan.
Paikka kiittää Masaa. Silloin viimeksi kun Ossin vaadimme Jokereihin, ajatus meni kerralla perille. Ossille on aina paikka Jokereissa ainaNiin, mikäli tulkitsen lähdettäni oikein, Ossi Väänänen ainakin aloittaa kauden Jokereissa. Sopimus sisältää Nhl-pykälän mikä sallii jenkkeihin lähdön lokakuun loppuun asti.
Tästä uudesta vahvistuksesta likkuu huhuja. Ainakin OV harjoittelee Jokereiden kanssa. Linkin löysin jokerifanit.netistä. Siellä joku tarkkasilmäinen näki Ossin taustalla. =)
http://www.mtv3.fi/urheilu/hoc...night/2007/09/559845
Kai tämän mahdollisen uuden tulijan nimi pitäisi mainita kokoonpanossa ennen torstain HIFK-matsia?
Tästä uudesta vahvistuksesta likkuu huhuja. Ainakin OV harjoittelee Jokereiden kanssa. Linkin löysin jokerifanit.netistä. Siellä joku tarkkasilmäinen näki Ossin taustalla. =)
http://www.mtv3.fi/urheilu/hoc...night/2007/09/559845
Kai tämän mahdollisen uuden tulijan nimi pitäisi mainita kokoonpanossa ennen torstain HIFK-matsia?
tuomaksen kaverin isän työkaveri on selänteen agentti,ja se oli sanonu et torstaina Jokerit-ifk pelis julkistetaa teemun sopimus
Joko laitetaan fanipaidat painoon?
Mä puolestani kuulin naapurin kaiman kissan vaimon veljetä, että Scott Niedermayer tulis Teemun mukana jäähdyttelemään.