Ensi kausi - Hankinnat

  • 882 271
  • 2 145
Tila
Viestiketju on suljettu.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää työtä!

Pakko kehua Masaa ja Hjallista. Helvetin hyvältä näyttää joukkueen rakentaminen tällä hetkellä. Kunhan Wilm saadaan mukaan ja pakkihankinta menee edes sinne päin, ollaan mun mielestä jopa ykkössuosikkeja maljan tavoittelussa.
 

Tuoppi

Jäsen
Erittäin hyvä juttu jos ja kun Markkanen pukee jokeripaidan kauden avauspelissä...

Pikkuhiljaa alkaa lätkäfiiliskin kun kohta ollaan elokuun puolella mutta hyvät uutiset toki kelpaa mihin vuoden aikaan tahansa.

edit.

Mielenkiintoista juttua tulee. Paskapuhetta sanoo Masa. Useimmiten tuota luonnehdintaa käytetään Virmasen jutuista mutta saas nähä miten juttu kehittyy.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hyvinkin mielenkiintoista, että Markkanen pelaa tulevalla kaudella seuraa vastaan, josta omistaa osan. Tästä saattaa joku pahan kielen omaava löytää moraalisia ongelmia.

Ilmeisesti Markkasen täytyy myydä omistuksensa Saipassa jos pelaa itse jossain toisessa joukkueessa sillä olisihan täysin kestämätön tilanne että joku on kahdella pallilla yhtäaikaa.
Ensi kauden jälkeenhän on tulossa karsinnat ja silloin voi tulla hyvinkin hankalia tilanteita.
Kai tästä jotkut säännötkin on olemassa vaikka sm-liiga melkoista amtööritouhuilua onkin.
 

Järä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti Markkasen täytyy myydä omistuksensa Saipassa jos pelaa itse jossain toisessa joukkueessa sillä olisihan täysin kestämätön tilanne että joku on kahdella pallilla yhtäaikaa.
Ensi kauden jälkeenhän on tulossa karsinnat ja silloin voi tulla hyvinkin hankalia tilanteita.
Kai tästä jotkut säännötkin on olemassa vaikka sm-liiga melkoista amtööritouhuilua onkin.

Mielipiteenä sanoisin, että riittää, kun ei pelaa Jokereiden ja SaiPan keskinäisissä matseissa. SaiPan omistaja -Markkaselle ei nähdäkseni syntyisi taloudellista tai urheilullista haittaa/ristiriitaa Jokerien menestyksestä niissä otteluissa, joissa mahdollinen Jokerien maalivahti -Markkanen pelaa sarjassa pl. keskinäiset ottelut. Noissakin tapauksissa taloudellisesti olisi kyseessä nähdäkseni win-win-tilanne, joskin urheilullisesti tietysti konflikti.

Odotellaan nyt kuitenkin ensin, miten tämän huhun kanssa käy.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ilmeisesti Markkasen täytyy myydä omistuksensa Saipassa jos pelaa itse jossain toisessa joukkueessa sillä olisihan täysin kestämätön tilanne että joku on kahdella pallilla yhtäaikaa.

On näitä nähty ennenkin; Mikko Mäkelähän pudotti TPS-paidassa Ilveksen, vaikka toimi samaan aikaan Ipan omistajana...

"Paskapuhetta" sanoo Virmanen, eli Masa-Suomi-Masa sanakirjaa tulkiten Markkanen on Jokerien uusi vahvistus. :)
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
"Paskapuhetta" sanoo Virmanen, eli Masa-Suomi-Masa sanakirjaa tulkiten Markkanen on Jokerien uusi vahvistus. :)
Näin on, ja on hienoa, että sm-liigaan palaa osaajia. Me jo saimme kotimaisen sellaisen maalille, ja toivottavasti tekin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielipiteenä sanoisin, että riittää, kun ei pelaa Jokereiden ja SaiPan keskinäisissä matseissa. SaiPan omistaja -Markkaselle ei nähdäkseni syntyisi taloudellista tai urheilullista haittaa/ristiriitaa Jokerien menestyksestä niissä otteluissa, joissa mahdollinen Jokerien maalivahti -Markkanen pelaa sarjassa pl. keskinäiset ottelut. Noissakin tapauksissa taloudellisesti olisi kyseessä nähdäkseni win-win-tilanne, joskin urheilullisesti tietysti konflikti.

Tietämättä oliko uutinen ankka vai ei, voidaan yksinkertaisesti sanoa, että pelaaja ei varmasti tule pelaamaan sellaista joukkuetta vastaan, josta omistaa merkittävän osuuden.
Tai voi tietenkin pelata, mutta asian jälkiseuraamukset voivat olla kaikenlaista, enkä usko yhdenkaan sm-liigajoukkueen haluavan ennakkotapaukseksi.

Jos itse omaisin päätäntävallan, niin sanktioisin todellakin raskaasti moiset.


Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Paskapuhetta" sanoo Virmanen, eli Masa-Suomi-Masa sanakirjaa tulkiten Markkanen on Jokerien uusi vahvistus. :)
No aika omituinen heitto Virmaselta, jos noin on. Perinteinen "en kommentoi" -kommentti olisi enemmän sellainen, joka jättää auki molemmat vaihtoehdot. "Paskapuhetta" -kommentin pitäisi ainakin tarkoittaa aina sitä, että huhuilta katkaistaan siivet.
 

Järä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietämättä oliko uutinen ankka vai ei, voidaan yksinkertaisesti sanoa, että pelaaja ei varmasti tule pelaamaan sellaista joukkuetta vastaan, josta omistaa merkittävän osuuden.
Tai voi tietenkin pelata, mutta asian jälkiseuraamukset voivat olla kaikenlaista, enkä usko yhdenkaan sm-liigajoukkueen haluavan ennakkotapaukseksi.

Jos itse omaisin päätäntävallan, niin sanktioisin todellakin raskaasti moiset.


Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.

Kuten sanoin, uheilullisesti keskinäisissä otteluissa konflikti, joten niissä ei olisi syytä urheilullisin perustein perusteltuna pelata. Muutoin en näe siinä mitään ongelmaa, että pelaa liigassa Jokereiden paidassa ja omistaa SaiPan osakkeita. Eli aika tavalla taidetaan samoilla linjoilla mennä tämän aiheen suhteen.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vesa Rantanen vie Jokeri-faneja kuin litran mittaa. Tai sitten ei. Odottelisin kuitenkin maanantaihin asti. Markkanen tai Salmelainen ... tai yhden pelin NHL-ihme.

"Paskapuhetta"? Kyllä Masan nyt joskus pitää olla oikeassa?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.

Mitä tapahtuu jos loppuotteluissa pelaavat vastakkain Jokerit ja Saipa?
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
Vai että Markkanen. Olisi kyllä todella kova hankinta ja joukkue vahvistuisi todenteolla. Saa nähdä miten käy, Virmanen kiisti huhun, mutta jokatapauksessa ilmeisesti maanantaina tiedoitetaan NHL-pelaajasta. Tosin saattaa olla, että Masa olisi halunnut itse räjäyttää pankin maanantaina ja koittaa näin ollen pitää vielä jonkinlaista jännitystä yllä. ;)
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Itse asiaan: Markkasen mahdollisesti tullessa Jokereihin, nousee Jokerit aikalailla mestarisuosikiksi, varsinkin jos vielä pakki+sena on haussa.

Voin sanoa, että enään ei haeta. Mahdolliset tulijat ovat jo tiedossa, ei tarvitse etsiä.
Kuitenkin nyt kasataan JOUKKUETTA, eli ulkomaanelävien ei tarvitse olla Fopan yms tasoa.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JOS tieto Markkasen tulosta meille pitää paikkansa, niin fiilikset ja odotukset tulevasta kaudesta muuttui kertaheitolla. Lankku ulos vaan, ei tuu ikävä missään nimessä. Ja se TheSena on sitten Wilm? Nelosen Urheilu-uutiset on kyllä yleenä ollu suhteellisen oikeilla jäljillä näissä jutuissa, joten nyt vaan odotellaan huomisen Massiivista.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vesa Rantanen vie Jokeri-faneja kuin litran mittaa. Tai sitten ei. Odottelisin kuitenkin maanantaihin asti. Markkanen tai Salmelainen ... tai yhden pelin NHL-ihme.

"Paskapuhetta"? Kyllä Masan nyt joskus pitää olla oikeassa?

Itsekin olen jotenkin kallistunut sen kannalle, että tämä huomenna julkistettava NHL-vahvistus on juurikin Tony Salmelainen.

Jokereilla on kuitenkin Langow try-outilla ja hän on, mielestäni, ykkösvahtiainesta.. Enemmän näkisin Jokereiden hyötyvän Salmelaisesta, mutta eipä Markkasenkaan tulo heikennys olisi. Jos jompikumpi näistä kahdesta kaverista huomenna Jokeripaidan päälleen vetää, niin luulisi tämän maistuvan faneille!!

Mukava että kotoiseen liigaan saadaan kunnon vahvistuksia, eikä kaikki karkaa länsi- tai itänaapureiden liigoihin!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei Tony Salmelainen pelaa Jokereissa, uskokaa pois. Mistä nämä jutut Salmelaisesta ovat edes lähteneet liikkeelle? Kukaan tämän palstan ns. totuudentorvista ei ole sanallakaan vihjaissut edes Salmelaisen ja Jokerien kytköksistä. Median "tiedot" Jokerien kiinnostuksesta Salmelaiseen lienevät lähtöisin tämän palstan huhuilusta.

Itse veikkaan, että huomenna julkistetaan joko Markkanen tai sitten Clarke Wilm. Toki molempi parempi. :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ei Tony Salmelainen pelaa Jokereissa, uskokaa pois. Mistä nämä jutut Salmelaisesta ovat edes lähteneet liikkeelle? Kukaan tämän palstan ns. totuudentorvista ei ole sanallakaan vihjaissut edes Salmelaisen ja Jokerien kytköksistä. Median "tiedot" Jokerien kiinnostuksesta Salmelaiseen lienevät lähtöisin tämän palstan huhuilusta.

Sehän on jo vakiintunut tapa, että huhut Jokereihin siirtymisestä alkaa jylläämään, jos joku HIFK-taustainen vähänkään korkeamman profiilin pelaaja on vapaana. Joskus on perää ja joskus ei. Nyt on päästy joka kesäisestä Peltonen huhusta eroon, niin pitäähän sitä jotain keksiä, ettei HIFK- ja Jokeriosiot ole ihan hiljaisia kesälläkään.

Kivastihan sitä saa tykytyksiä aiheutettua ihmisille, kun alkaa näitä huhuja levitellä. Se mikä alkaa Jatkoajassa puolivitsinä päätyy kuukauden jälkeen Ilta-Sanomien nettisivulle.

En itsekkään usko, että Salmelainen Jokereihin tulee, tai edes koko SM-liigaan.
 

Alfredsson#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa, Jokerit
Itse en usko Markkasen olevan maanantaina tiedotettu uusi NHL vahvistus, enkä usko, että uusi vahvistus on maalivahti.
Tai jos olisi, niin Jokereilla olisi käytännössä kaksi ykkösmaalivahtia.
Itse uskon vahvistuksen olevan taitosentteri, kuten edellisvuosina Metropolit tai Wilmin tyyppinen sentteri. En usko, että Salmelainen tulee Jokereihin, ja Salmelaisen pelaajaagenttikin sanoi, että Salmelainen etsii ensi sijaisesti paikkaa NHL:stä. Mutta kaikki on mahdollista.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Kyllä ensi yö menee kynsiä pureskellessa sillä jos Markkasen tasoinen maalivahti saataisiin niin ajatukset voitaisiin kääntää samantie kauden loppuun:)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Itse en usko Markkasen olevan maanantaina tiedotettu uusi NHL vahvistus, enkä usko, että uusi vahvistus on maalivahti.
Tai jos olisi, niin Jokereilla olisi käytännössä kaksi ykkösmaalivahtia.

Niin, Jokerithan voi ihan huoletta purkaa kuuden viikon koeajalla olevan Langkowin sopimuksen, jos Markkanen on saatu haaviin. Ja jos Jokerinetin tiedot Lankun nivusvammasta pitävät paikkansa, niin purkaminen lienee viisain vaihtoehto.

Huomista odotellessa...
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin tuntuu että ihmisillä on taas todella kovat odotukset huomisesta. Itselleni on todella positiivinen yllätys, jos esim. Markkasen siirto huomenna julkistetaan. Älkääs pettykö jos huomenna julkaistaan esim. "vain" Wilmin siirto.
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
Jotenkin tuntuu että ihmisillä on taas todella kovat odotukset huomisesta. Itselleni on todella positiivinen yllätys, jos esim. Markkasen siirto huomenna julkistetaan. Älkääs pettykö jos huomenna julkaistaan esim. "vain" Wilmin siirto.

Joo näin on. Kyllä Wilm kelpaisi hyvinkin, mutta uskon että Wilmin siirrosta ei tulla pitämään erillistä lehdistötilaisuutta ja verosyistä se ei ole vielä ajankohtainen. Katsellaan mitä huomenna tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös