Ensi kausi - Hankinnat

  • 881 560
  • 2 145
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eloranta olisi julkistettu siinä samassa lehdistötiedotteessa Virran ja Kauppisen kanssa, jos olisi tullut. Eli kyllä tämä tilanne on ollut tiedossa jo hetken.

Ric Jackmanin, Teemu Selänteen ja Clarke Wilmin julkistamista odotellessa!
 

Goonies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Dallas
Selännehän ei Jokereihin tule. Siitä on kaksi varmaa merkkiä

1. Olen lyönyt kossupotun vetoa, että kaveri jatkaa Nahilassa.
2. Jos naapurissa asuu Jenna Jameson, ei kukaan itseään heteroksi kutsuva ei muuta pois tuollaisesta paikasta, mikäli ranteet vaan kestää.

Kireitä siimoja
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyllä se jj asuu siinä ihan naapurissa. On jonkun jutun mukaan käynyt myös kahvittelemassa Sirpan jaTeemun kanssa. Eli ihan kohtuullisesti on Teemun asiat. ;)

Ilmankos se Teemu on jäämässä uran jälkeen Anaheimiin. Jäisin kyllä itsekkin, jos päiväkahvi seurana olisi JJ.
Paljollakohan tuo Teemun Anaheimin asunto irtoaisi?
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka on Jenna Jameson, pitäisikö tuntea?

Vaikka täällä ei enää aikoihin ole asiaa puhuttukaan, niin päivitetään nyt lomatunnelmista huolimatta sen verran että eikö tuossa 15.6 mennyt ohi yksi päivämäärä jonka jälkeen NHL-uhka pieneni huomattavasti? Eli jos oikein olen ymmärtänyt JA:ssa esitettyjä sopimustulkintoja, niin ainakin Ridan, Leinon ja Stapletonin kohdalla varsinainen sopimusaika meni jo ohitse?
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Kuka on Jenna Jameson, pitäisikö tuntea?

Vaikka täällä ei enää aikoihin ole asiaa puhuttukaan, niin päivitetään nyt lomatunnelmista huolimatta sen verran että eikö tuossa 15.6 mennyt ohi yksi päivämäärä jonka jälkeen NHL-uhka pieneni huomattavasti? Eli jos oikein olen ymmärtänyt JA:ssa esitettyjä sopimustulkintoja, niin ainakin Ridan, Leinon ja Stapletonin kohdalla varsinainen sopimusaika meni jo ohitse?

Niinhän se Virmanenkin totesi iltalehden/ilta-sanomien videopätkässä jo viime kuussa ettei kavereilla ole mitään pykälää sopparissa minkä perusteella voisivat siirtyä nahilaan. Tiedä sitten minkälaisia sopimuksia se Virmanen syytää pelaajilleen mutta oikeassa näytti olevan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ridasta ja Stapletonista mulla ei ole tietoakaan mutta Leinon kohdalla voitte huokaista helpotuksesta sillä mies jää narrinuttuun. Sopimuspapereita oli rapakontakaisilta seuroilta muutama kappale nenän edessä muttei sellaista paperia mihin olisi puumerkki kannattanut raapustaa. Lähde mies itse.
 

Supernaut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka on Jenna Jameson, pitäisikö tuntea?

Vaikka täällä ei enää aikoihin ole asiaa puhuttukaan, niin päivitetään nyt lomatunnelmista huolimatta sen verran että eikö tuossa 15.6 mennyt ohi yksi päivämäärä jonka jälkeen NHL-uhka pieneni huomattavasti? Eli jos oikein olen ymmärtänyt JA:ssa esitettyjä sopimustulkintoja, niin ainakin Ridan, Leinon ja Stapletonin kohdalla varsinainen sopimusaika meni jo ohitse?

Riippuu siitä, kuinka paljon olet tässä viimeisen viiden vuoden aikana hydrauliikkaelokuvia seurannut.

Olisi hienoa, jos tänä vuonna saataisiin pidettyä edes nuo kolme kaveria kauden alkuun asti (myös siitä eteenpäin), ettei taas tarvitsisi vetää jämä-AHL/OHL/XHL-pelaajista jotain random-kortteja. Tosin vasta syyskuu näyttää, millaiseen tulokseen ollaan päästy, peukut ja varpaat ylös vaan.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuu siitä, kuinka paljon olet tässä viimeisen viiden vuoden aikana hydrauliikkaelokuvia seurannut.
Eipä juurikaan, mutta Wikipediastahan asia selvisi. Ei minun makuuni, nämä leveäharteiset muovilehmät, mutta saattaahan tuo lypsää hyvin.

Ja itse asiasta, niin Leinon jääminen oli ehdottomasti hyvä uutinen. Kh-osasto on aika hyvällä mallilla kunhan Wilm tuodaan tuohon lisäksi. Siihen on helppo rakentaa toimiva hyökkäys.
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuomas..

Eskelinen naapuriin. Olis kelvannut meillekin, vai..? Ei olisi ehkä kuitenkaan paikannut sitä kiekollista vajetta, joka meidän puolustuksessa vielä on.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eskelinen naapuriin. Olis kelvannut meillekin, vai..? Ei olisi ehkä kuitenkaan paikannut sitä kiekollista vajetta, joka meidän puolustuksessa vielä on.
Ei olisi tuonut mitään erikoisosaamista tähän nykyiseen pakistoomme, joten hyvä että meni naapuriin. Eiköhän Masalla ole hieman isommat kalat tähtäimessä kuin Eskelinen.
 

Tuoppi

Jäsen
Eskelinen naapuriin. Olis kelvannut meillekin, vai..? Ei olisi ehkä kuitenkaan paikannut sitä kiekollista vajetta, joka meidän puolustuksessa vielä on.

Polvitaklaus-Eskelinen voi mun puolesta mennä ihan minne lystää. Toivottavasti Heleniuksen ja Eskelisen tiet kohtaavat ensi kaudella Samin erikoisosaamisen merkeissä!
 

Jeffrey

Jäsen
Olisihan Eskelinen jossain tilanteessa maistunut, mutta kun nyt meillä on Jokela, Kuparinen, Tuulola ja Helenius hoitamassa fyysistä puolta niin mielestäni Eske olisi ollut täysin turha hankinta.

Onnea ifkille jällein yhden Jokeri-taustaisen pelaajan hankinnasta.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Samoilla linjoilla kuin muutkin. Ei Eskelisellä olisi ollut täällä mitään käyttöä. Kiekollista osaamista jokerit on vailla ja edellämainitulta herralta sitä ei löydy tarpeeksi vaikka suhtkoht taitava onkin. Ehkä sitten joskus mutta ei nyt todellakaan.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Teemu Laine sitten TPS:ään... Olisi kyllä kelvannut minulle Jokerehin... Oma kasvatti ja muutenkin sellainen 2-4 ketjun pelaaja(Jokereissa). Mutta hakenee isompaa roolia... Näin äkkiseltään (jos hänelle olisi kelvannut pienempi rooli) olisi ollut paljon parempi kuin Tobias Salmelainen... Mutta aika näyttää.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Enää kassari ja pakki niin alkaa näyttämään hyvältä.

Hmm, ehkä se sentterin nimi olisi ensin mukava kuulla ennenkuin itse olisin valmis toteamaan tilanteen hyväksi ja jättää asian siihen senttereiden osalta. :D

Onko tietoa milloin tämä "Villen" mainitsema pelaaja julkistetaan? Taidan olla jopa turhan skeptinen...
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onko tietoa milloin tämä "Villen" mainitsema pelaaja julkistetaan? Taidan olla jopa turhan skeptinen...

Kuten kirjoitin, niin Jokerit tiedottaa sitten kun tiedottaa. Voisin kuvitella, että sitten kun Shedden saapuu maahan ja jäätreenit alkaa. Itselläni ei ole mitään tietoa pelaajan nimestä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli jos Teemu jatkaa, hän jatkaa Anaheimissa.
Eikö rahalla enää saakaan ? Minä kun luotin, että Masa tekee kunnon tarjouksen tyyliin 200 000 erkkiä ja Teemu on ostettu mies. Ehkä tässä on vaan toimittaja jotenkin erehtynyt. Mighty Jokerit of Helsinki lienee ensi kauden seura.

Tämä pitäisi kirjoittaa näkymättömällä, mutta minusta on ihan jees, että todelliset starat kuten Kurri/Selänne lopettavat suoraan NHL:stä. Kiva ehkä olisi heitä kausi tai pari katsella, mutta millä ihmeellä esim. Teemu enää saisi itsensä 100 % motivoitua liigakiekkoon.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tässä ole kyse Jarkko Immosesta.
Itsekin veikkailisin jotain tämän suuntaista. Jos Jarkko on Suomeen palaamassa hakemaan uutta vauhtia uralleen, niin mikäpäs siihen parempi paikka kuin pelata tulevan maajoukkuevalmentajan alaisuudessa seurassa, jossa varmasti rahallinenkin kompensaatio on kunnossa. Uskoisin myös, että esim. T.Salmelainen sekä Immosen vanha seurakaveri Hauhtonen voisivat puhua Sheddenin puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös