Olen sanaton.
Olen sanaton.
Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa. Jos Mäki lähti P-Amerikkaan vaihto-oppilaaksi niin milläköhän perusteella Juuso sinne lähtee - työharjoitteluun ? Eikö siellä jumalauta ole yhtään omia maalivahteja uudella mantereella. Seuraavaksi tarjouksen saa varmaan Sakke.kukapa ikuisen finaalifloppaajan :) perään itkee.
In Masa we trust. Taisi juuri ukon kesäloma siirtyä, tosin voisivat toimistolla armahtaa suuren johtajan ja jättää kertomatta siirrosta. Lomilta palatessaan Masa sitten havaitsee ykkössentterin (Filppula, Metro) häipänneen, ykkösveskarikin on pakannut kamansa (Thomas, Riksman) ja päälle muutama potentiaalinen laituri on vaihtanut pukukoppia (Mäki, Lahti).No kyllä Masa hoitaa kuten muutkin hankinnat dont worry.
Se on vähän myöhäistä jo.Osta se Hurme, Tepsi tarttee fyrkkaa.
No perkele, huonosti tullut seurattua näitä siirtoja. Jokohan tällä kaudella mennään "omilla" veskareilla, kotimaisia huippuja ei taida paljon liikkeellä olla.Se on vähän myöhäistä jo.
Jos kerran Tarkki vei sata-nolla Juusoa finaaleissa, miksei sitä pöllitty nahilaan ?
En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä Riksman kiinnostaa rapakon takana?!
Jos kerran Tarkki vei sata-nolla Juusoa finaaleissa, miksei sitä pöllitty nahilaan ?
Ellei tule yksisuuntaista sopparia NHL:ään, niin pelaa Espoossa.Mikä on Brucklerin tilanne?
Ritaa unohtamatta...Seuraavaksi Leino ja sitten heti perään Lepistö ja Hirsokin vielä?
Luepas uudestaan. Eloranta on "Rumours" -otsikon alla.Mikko Eloranta ilmeisesti tehny sopparin, jos tuohon sivustoon on uskominen.
Luepas uudestaan. Eloranta on "Rumours" -otsikon alla.
Mitäs siinä olisi säikähtämistä? Mielestäni Eloranta olisi kovan luokan vahvistus, tietenkään mitään maaliruiskua hänestä ei kannata odottaa mutta täyttää pelillisesti Valtosen roolin vallan mainiosti. Luonnollisesti ottaisin mielummin Valtosen kuin Elorannan, mutta kun tämä ei ole mahdollista.Ok, näinpä näyttää olevankin. Mä jo ehdin säikähtää, että se olis oikeesti tulossa:)