tuuski kirjoitti:Looginen, jos ihminen toimisi kuin kone ja vielä jokainen olisi samoilla parametreilla ohjelmoitu. No, ensi kaudella nähdään miten Shedden onnistuu yhden löysän kanssa.
En jaksa lukea ketjuanne läpi, joten en tiedä onko tämä täällä jo, mutta Eloranta taitaa olla teidän miehenne ensi kaudella.
Jaahas. Tasaisen varma suorittaja ja kyllähän Valtosten ja kumppanien paikalle osittain kokenutta raatajaa kaivataa, mutta ei tuo nyt välttämättä ihan kauheasti sytytä.
Eloranta olisi hyvä hankinta Tomekin paikkaajaksi, kelpaa mulle! Odotellaan kuitenkin masan massiivista tiedotusta asiasta ennen kuin juhlitaan.
Taas? Eikös tällä ole kahteen otteeseen ollut sopimus Jokereihin, pelaamatta kuitenkaan ainuttakaan ottelua? Vai muistelenko ihan omiani?En jaksa lukea ketjuanne läpi, joten en tiedä onko tämä täällä jo, mutta Eloranta taitaa olla teidän miehenne ensi kaudella.
Taas? Eikös tällä ole kahteen otteeseen ollut sopimus Jokereihin, pelaamatta kuitenkaan ainuttakaan ottelua? Vai muistelenko ihan omiani?
Minulle aiheuttaisi positiivisia värinöitä, jos Kuli Jokeripaidan ensi kaudella päällensä pukisi. Tuo kokemusta, ja ennen kaikkea, jos pelaa samalla asenteella (miksi ei pelaisi?) kuin ennen, niin valtavaa taistelutahtoa ja vääntöä oman joukkueen puolesta. Eloranta osaa vielä pistetehtailunkin, joten hyvä pelaaja on kyseessä.ei kyllä aiheuta mitään värinöitä meikäläisessä.
En jaksa lukea ketjuanne läpi, joten en tiedä onko tämä täällä jo, mutta Eloranta taitaa olla teidän miehenne ensi kaudella.
Eloranta olisi hyvä hankinta Tomekin paikkaajaksi, kelpaa mulle! Odotellaan kuitenkin masan massiivista tiedotusta asiasta ennen kuin juhlitaan.
Ainakin jokunen kausi takaperin Eloranta oli maajoukkuetason kulmakaivuri, se miten viimeiset kaudet on sujuneet on kylläkin hämärän peitossa mutta periaateessa voi olla hyväkin lisä joukkueeseen kunhan nyt ei taas aleta täyttämään joukkuetta duunareilla.
Kulilla oli vaikea jalkavamma pari vuotta (tmv.) sitten. Tuli kuitenkin takaisin ja on ollut Sveitsissä edelleen ykkös-kakkosketjutasoa. Halunnee vielä voittaa mestaruuden Suomessa, joten on varmahko valinta. Sama suomeksi: v-käyrä jo valmiiksi korkealla tätä siirtoa ennakoiden, olis maistunut meillekin. Yksi hienoimpia TPS-kapteeneja 2000-luvulta.
Ei kuulosta mun korviini kovinkaan hyvältä tämä Elorannan mahdollinen tulo. Kuten joku aikaisemmin kirjoitti, on ollut loukkaantuneena ja muistuttaa hyvin paljon Virtaa siinä mielessä. Liksa olisi kuitenkin suhteellisen mehevä ja kun se uusiutuvan vamman riski on olemassa, olen kielteisellä kannalla.