Jos (siis JOS) sieltä Tony Salmelainen tulee (en kyllä ihan vielä usko, mutta maanantainahan sen näkee) niin minulle kyllä kelpaa. Vaikka pojan isä onkin jullien kultakauden tähtiä, niin Tony ansaitsi kannuksensa kyllä Ipassa. Raipen passeista rupesi verkot heilumaan ja sitä kautta änärimiehet kiinnostumaan.
10 maalia Tonylla parhaimmillaan Ilveksessä. Eli ihan en tuosta ole samaa mieltä. Kyllähän Tonyn "Big Break" tuli ehdottomasti toissa kauden jälkeen kun teki Brändissä melkein 30 maalia. Ja sai yhden suunnan sopparin NHL:lään. Valitettavasti homma ei vaan rapakon takana kulkenut. Roolitus oli kyllä täysin vääränlainen, mutta ei siitä sen enempää.
Näitä puheita siitä miten Salmelainen on jokereiden näköinen pelaaja, en oikein ymmärrä. Tai siis, ymmärrän kyllä mut en siinä tapauksessa jos tällä tarkoitetaan, että hän ei olisi myöskin IFK:n näköinen pelaaja.
Ja sen olen luvannut useammalle kaverilleni, että jos Pena tyrii Tony Salmelaisen Jokereihin niin lupaan, etten käy katsomassa HIFK:n peliä niin kauan kun Hillokeisari jatkaa puikoissa. Se vaan on mun kirjoissa anteeksiantamatonta. En halua heittää mitään provoja vaan Tony vaan sattuu olemaan henkilökohtainen suosikkipelaajani ja ajatuskin hänestä jokerien riveissä herättää suunnatonta ahdistusta. Eli pliis, Virmanen sainaa joku muu pelaaja. Vaikka Jere! :)